quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:59 schreef essnhills het volgende:
Ik heb er altijd een stuk jonger uitgezien
Behalve de 1e 2 jaar ziek zijn. Toen zag ik er ineens ouder uit. En grauw enzo. Nu is dat weer weggetrokken en zie ik er weer 'normaal' en jonger dan ik ben uit
Ik ook. Waarom zou ik anders een nieuwe motor kopen die 300 kanquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb de hoop ook opgegeven dat ik ooit 100% volwassen ga worden.
Midlifecrisis of kleine piemel. Ik gok het laatste.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Waarom zou ik anders een nieuwe motor kopen die 300 kan
dat doen mensen onder de 18 over het algemeen niet hoorquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Waarom zou ik anders een nieuwe motor kopen die 300 kan
Ja hier zei de buurvrouw het vorig jaar ineens "je ziet er weer een stuk beter uit"quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
wel fijn dat je niet ben blijven hangen op het grauwe. Het ligt hier voornamelijk aan de setting merk ik
Op welke momenten?quote:
wie mogen we slaan?!?!quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
PostNL heeft geüpdatet, pakketje komt vandaag niet meer
Dus kan vanavond nog niet starten
Moest lachen om je buurvrouw die dat zo zegt, maargoed iedereen bij jou zal wel weten dat het niet goed gingquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier zei de buurvrouw het vorig jaar ineens "je ziet er weer een stuk beter uit"
Mijn ouders en ikzelf zagen het niet direct want ging heel geleidelijk. Maar als je er dan op gaat letten zie je het heel duidelijk![]()
PostNLquote:
Ja dan gaat het snelquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik stond in de 6e versnelling
Ja buurvrouw doelde echt op mijn uitstraling enzoquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moest lachen om je buurvrouw die dat zo zegt, maargoed iedereen bij jou zal wel weten dat het niet goed ging![]()
Soms wel gevaarlijk, was iemand anders hier die toen long covid had en echt mega veel was afgevallen. Heel veel mensen 'ohhh wat zie je er goed uittt, veel afgevallen!', moest ze tegen iedereen uitleggen 'je bent nu mn ziekte aan het complimenteren, het gaat helemaal niet goed'
dat was echt zielig want daar werd ze zo moe van, volgens mij is ze toen weer even gestopt met werken
Hoe voelde het voor jou eigenlijk, het ziek zijn? Waar had je last van enzo?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja buurvrouw doelde echt op mijn uitstraling enzo![]()
Maar je kon echt wel aan mij zien dat het niet goed ging. Grauw, doffe ogen, houterig bewegen..
En als je probeerde met me te praten werd het ook snel duidelijk. Tante heeft het achteraf weleens omschreven met "je klonk heel erg ver weg, alsof je er niet echt was". Zo voelde het ook dus treffende omschrijving
Maar veel hebben dat ze er totaal niet ziek uit zien, terwijl ze dat wel zijn..
Ik nu ook eigenlijk. Zie er veel beter uit, maar ben helemaal nog niet beter.
Wel sneu voor haar
Onzichtbare ziekte..
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
2591 stappies. En weet je? Ik vind het wel prima ook. Vandaag is het hem gewoon even niet. Jammer dan. Morgen weer een dag
Hmmquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe voelde het voor jou eigenlijk, het ziek zijn? Waar had je last van enzo?Ver weg klinkt niet heel chill
![]()
Denk dat de meeste ziektes en kwaaltjes onzichtbaar zijn eigenlijkmeeste is niet zo erg, kleine kwaaltjes oid. Maar heel ziek zijn en het is niet zichtbaar lijkt me echt heel lastig, voor iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
What does the fox sayquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
riddidmditimgimtimm cha cha cha cha chaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
HmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |