Fok krijgt een nieuw subforum: BTH (BejaardenTeHuis).quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben 35.. nu praat je een beetje alsof we met z'n allen in een bejaardentehuis zitten.
het is populair jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee wist ik ook niet![]()
Nou ja boeit ook niet verder.
Ik kwam er van Cyndi Lauper ook pas in de Melkweg achter toen ik bij een concert van haar ineens overal bekkende homo's om me heen zag
Ik dacht zo rond de 25.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat denkt ongeveer iedereen die mij nog niet kent. Hoor ik in het echt ook altijd.
Klopt. Ik heb de hoop ook opgegeven dat ik ooit 100% volwassen ga worden.quote:
Ja niet werkende plaatjes posten is wel wat ik verwacht van bejaarden iddquote:
ik kom er vooral achter dat volwassen zijn echt niks betekentquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb de hoop ook opgegeven dat ik ooit 100% volwassen ga worden.
Oh sowieso. Maar bepaalde factoren kunnen er wel voor zorgen dat je net wat minder hetero oogt dan het stereotype heteroseksueel tochquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaja watje bent gay als je op mensen van hetzelfde geslacht valt, niet omdat je bepaalde muziek luistert. Dat vind ik weird
mocht niet deeplinken vanaf die site blijkbaar...quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja niet werkende plaatjes posten is wel wat ik verwacht van bejaarden idd
dat vind ik niet gek met een Rose in je huisquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Dorothy is wel een mood hoor.
Ja dat heb ik het afgelopen jaar. Ik zie er ineens uit als 50.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:57 schreef Ama het volgende:
Ik ben alleen wel bang dat moeder natuur op een dag mij heel hard terug pakt en dat ik er dan ineens veel ouder uitzie.
Dan houden we nog steeds van je hoor, rimpels en alquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:57 schreef Ama het volgende:
Ik ben alleen wel bang dat moeder natuur op een dag mij heel hard terug pakt en dat ik er dan ineens veel ouder uitzie.
Haha, ja dat zeker. En soms wel handigquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh sowieso. Maar bepaalde factoren kunnen er wel voor zorgen dat je net wat minder hetero oogt dan het stereotype heteroseksueel toch
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat heb ik het afgelopen jaar. Ik zie er ineens uit als 50.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan houden we nog steeds van je hoor, rimpels en al
Oh. Nou ik bereid me mentaal maar alvast voor dan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jajaquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
hier zat er ook wel een versnellinkje in de afgelopen twee jaar oid, achja het is wat het isquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik sluit mij hier bij aan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb de hoop ook opgegeven dat ik ooit 100% volwassen ga worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |