Ja niet werkende plaatjes posten is wel wat ik verwacht van bejaarden iddquote:
ik kom er vooral achter dat volwassen zijn echt niks betekentquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb de hoop ook opgegeven dat ik ooit 100% volwassen ga worden.
Oh sowieso. Maar bepaalde factoren kunnen er wel voor zorgen dat je net wat minder hetero oogt dan het stereotype heteroseksueel tochquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaja watje bent gay als je op mensen van hetzelfde geslacht valt, niet omdat je bepaalde muziek luistert. Dat vind ik weird
mocht niet deeplinken vanaf die site blijkbaar...quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja niet werkende plaatjes posten is wel wat ik verwacht van bejaarden idd
dat vind ik niet gek met een Rose in je huisquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Dorothy is wel een mood hoor.
Ja dat heb ik het afgelopen jaar. Ik zie er ineens uit als 50.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:57 schreef Ama het volgende:
Ik ben alleen wel bang dat moeder natuur op een dag mij heel hard terug pakt en dat ik er dan ineens veel ouder uitzie.
Dan houden we nog steeds van je hoor, rimpels en alquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:57 schreef Ama het volgende:
Ik ben alleen wel bang dat moeder natuur op een dag mij heel hard terug pakt en dat ik er dan ineens veel ouder uitzie.
Haha, ja dat zeker. En soms wel handigquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh sowieso. Maar bepaalde factoren kunnen er wel voor zorgen dat je net wat minder hetero oogt dan het stereotype heteroseksueel toch
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat heb ik het afgelopen jaar. Ik zie er ineens uit als 50.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan houden we nog steeds van je hoor, rimpels en al
Oh. Nou ik bereid me mentaal maar alvast voor dan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jajaquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
hier zat er ook wel een versnellinkje in de afgelopen twee jaar oid, achja het is wat het isquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik sluit mij hier bij aan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:56 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:59 schreef essnhills het volgende:
Ik heb er altijd een stuk jonger uitgezien
Behalve de 1e 2 jaar ziek zijn. Toen zag ik er ineens ouder uit. En grauw enzo. Nu is dat weer weggetrokken en zie ik er weer 'normaal' en jonger dan ik ben uit
Ik ook. Waarom zou ik anders een nieuwe motor kopen die 300 kanquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Midlifecrisis of kleine piemel. Ik gok het laatste.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Waarom zou ik anders een nieuwe motor kopen die 300 kan
dat doen mensen onder de 18 over het algemeen niet hoorquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Waarom zou ik anders een nieuwe motor kopen die 300 kan
Ja hier zei de buurvrouw het vorig jaar ineens "je ziet er weer een stuk beter uit"quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
wel fijn dat je niet ben blijven hangen op het grauwe. Het ligt hier voornamelijk aan de setting merk ik
Op welke momenten?quote:
wie mogen we slaan?!?!quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
PostNL heeft geüpdatet, pakketje komt vandaag niet meer
Dus kan vanavond nog niet starten
Moest lachen om je buurvrouw die dat zo zegt, maargoed iedereen bij jou zal wel weten dat het niet goed gingquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier zei de buurvrouw het vorig jaar ineens "je ziet er weer een stuk beter uit"
Mijn ouders en ikzelf zagen het niet direct want ging heel geleidelijk. Maar als je er dan op gaat letten zie je het heel duidelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |