Okequote:
Hoezo heb ik altijd idee dat we rond dezelfde leeftijd zijn?quote:
Wijquote:
Ik weet hetquote:
het was een grapje hoorquote:
Dat boeit toch allemaal niet zoveel meer op deze leeftijd?quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo heb ik altijd idee dat we rond dezelfde leeftijd zijn?Jij ietsjes ouder.
Omdat ik me gedraag als een kleuter.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo heb ik altijd idee dat we rond dezelfde leeftijd zijn?Jij ietsjes ouder.
Ik ben 35.. nu praat je een beetje alsof we met z'n allen in een bejaardentehuis zitten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat boeit toch allemaal niet zoveel meer op deze leeftijd?
the golden girls zijn er niets bijquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik me gedraag als een kleuter.
Jaja, maar ik vind het ook absoluut geen beledigingquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het was een grapje hoorincl die stem die zo GAYYYY zegt, je weet vast wat ik bedoel
Hardop gelachen. Boksquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
sorry maar als een kleuter zich zou gedragen zoals jou dan zou ik pas echt doodsbang wordenquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh nee wist ik ook nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
of nouja ik wist niet dat britney een homoding was maar schijnbaar is dat zo
Grappig wel dat ik juist denk dat jij veul jonger bent.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben 35.. nu praat je een beetje alsof we met z'n allen in een bejaardentehuis zitten.
Mjaquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben 35.. nu praat je een beetje alsof we met z'n allen in een bejaardentehuis zitten.
Ja ik ook. Helpt ook om verwachtingen van mensen een beetje laag te houdenquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jaja watquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, maar ik vind het ook absoluut geen beledigingdie jaren 90, vroege 00's muziek is fantastisch
Ja dat denkt ongeveer iedereen die mij nog niet kent. Hoor ik in het echt ook altijd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Grappig wel dat ik juist denk dat jij veul jonger bent.
Kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Helpt ook om verwachtingen van mensen een beetje laag te houden
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat denkt ongeveer iedereen die mij nog niet kent. Hoor ik in het echt ook altijd.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |