quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
AD: "Zojuist is er een vliegend tapijt in Rotterdam gesignaleerd."
Moet je wel heel hard roepen!quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
laat ik straks in die ambassade al dat meubilair viegen
google wilde ies doen met chinees... en toen ik dat naar thais zette stond er iets over een mooie plekquote:
Ben geen kattenmagneet. Heb vaker gehad dat mannen mij benaderden.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je wel heel hard roepen!
Ik vertrek nu, ben er met een kwartiertjequote:Op donderdag 22 mei 2025 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oven staat aan, met aardappels, knoflook en rozemarijn. Straks kazige broccoli en worst er bij.
Ruikt al wel lekker.
Je eet toch geen vlees?quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:31 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vertrek nu, ben er met een kwartiertje
Die baard van jou is ook zo woest aantrekkelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben geen kattenmagneet. Heb vaker gehad dat mannen mij benaderden.
Bustedquote:
fijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:15 schreef essnhills het volgende:
Warmtepomp draait![]()
En daarna reden we nog even naar de prikpoli voor poging 2 van bloedprikken
Er was niemand in de wachtruimte dus was meteen aan de beurt.
Ik zo vertellen ”ja maandag ging het heel moeizaam, 3 x geprikt, en bij poging 3 kwam er niet voldoende uit.."
Dit was een wst oudere dame
"Dat zullen we wel ff zien"
Band om mijn arm, even wachten, vanaf mijn pols omhoog gemasseerd.. en ze prikt zo in 1x goed en heeft meteen een buisje vol![]()
Slim, en geeft misschien ook wel wat rust omdat je weet dat het wel komt?quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee want ze zei dat het wel een tijdje kan duren. Geen idee of dat komt door drukte of omdat ze daar waarschijnlijk eerst nog willen dat het eerst nog wat meer geneest. Geen idee maar ik wacht geduldig af.
is uw partner thais oid?quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik sprak dit hardop uit en er vloog een glas door de kamer.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
google wilde ies doen met chinees... en toen ik dat naar thais zette stond er iets over een mooie plek
dus die zin kan niet kloppen aangezien er niets in Rotterdam mooi is
het is half vijfquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oven staat aan, met aardappels, knoflook en rozemarijn. Straks kazige broccoli en worst er bij.
Ruikt al wel lekker.
hier krijg ik honger van.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ruikt al wel lekker.
Moet lang garen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is half vijfja opzich wel beter maar het is half vijf
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fijngenoeg geroerd
[..]
Slim, en geeft misschien ook wel wat rust omdat je weet dat het wel komt?
[..]
is uw partner thais oid?
mag ik ook meequote:Op donderdag 22 mei 2025 16:34 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik ben er vrij zeker van dat er een Spice Girls wereldtour aankomt. Kom we gaan alvast op droog brood leven om een kaartje te kunnen betalen.
Die 400 man?quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zo met mijnnieuwe fiets
naar de tuin om gras te maaien en dan weet ik veel, stressen denk ik. Ik moet morgen ergens spreken voor +- 400 man maar voel hem nog niet echt
Heb voor 4 gemaakt, zie je straks vriendin.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:31 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vertrek nu, ben er met een kwartiertje
om vijf uur moet het klaar zijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet lang garen.
[..]
Niet dat ik weet.
Volgens mij heb ik dat ook ergens voorbij zien komen.quote:
Alsof we überhaupt een kaartje kunnen kopenquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:34 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik ben er vrij zeker van dat er een Spice Girls wereldtour aankomt. Kom we gaan alvast op droog brood leven om een kaartje te kunnen betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |