Hoiquote:
Het Katjequote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:40 schreef bitterbal het volgende:
ik had dus odido unlimitied genomen omdat ik thuis geen internet heb. Nou dat is dus niet unlimited , Want zat er net dus doorheen
na X aantal moet je elke keer een SMS sturen ofzo toch?quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:40 schreef bitterbal het volgende:
ik had dus odido unlimitied genomen omdat ik thuis geen internet heb. Nou dat is dus niet unlimited , Want zat er net dus doorheen
Hee Dottelientjequote:
Alles goed daar?quote:
oh dat weet ik niet, kon net een 2 gb button activeren. Geen idee wat er gebeurd als die ook op isquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
na X aantal moet je elke keer een SMS sturen ofzo toch?
Jawel, en met jouquote:
Ook wel, maar had jou een tijdje niet gezien.quote:
die kans is aanwezig...quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:43 schreef bitterbal het volgende:
je hebt dus 22000 mb per dag
misschien omdat ik een spel op de deck heb gedownload?
heb ook wel een beetje op youtube gekeken maar ben idd wel al de hele dag thuis achter de pcquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kans is aanwezig...
ik zal eens kijken of ik kan vinden hoeveel ik vandaag heb gebruikt
Ben gewoon hier hoorquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook wel, maar had jou een tijdje niet gezien.
Hoezo noemen ze het dan unlimitedquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:43 schreef bitterbal het volgende:
Ja dat kan hard gaan tegenwoordig, afhankelijk van de gamequote:Op donderdag 22 mei 2025 18:43 schreef bitterbal het volgende:
O dan zijn we er op verschilende tijdenquote:
ik heb 1.3GB gebruikt nuquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ook wel een beetje op youtube gekeken maar ben idd wel al de hele dag thuis achter de pc
omdat je daarna unlimited nieuwe er bij kan nemen... maar ze maken het niet te makkelijk om het netwerk niet te belasten oidquote:
Ohquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat je daarna unlimited nieuwe er bij kan nemen... maar ze maken het niet te makkelijk om het netwerk niet te belasten oid
Zou wel kunnen ja, maar heb ook wel veel gewerkt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zijn we er op verschilende tijden
oh dat gaat hard dan?quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb 1.3GB gebruikt nu
en das inclusief 3 youtube filmpjes
dus als die 2 gb op is kan ik weer 2 gb krijgen ?quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat je daarna unlimited nieuwe er bij kan nemen... maar ze maken het niet te makkelijk om het netwerk niet te belasten oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |