abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 22 mei 2025 @ 03:16:44 #1
485843 crew  Jippie
pi_217713147
Update 21 mei: De lichamen van Jeffrey (10) en Emma (8) uit Beerta zijn aangetroffen in de auto die dinsdagavond uit het water aan de Rensel in Winschoten is getakeld.

De politie heeft dinsdagavond tijdens een zoekactie naar de vermiste Jeffrey (10) en Emma (8) in het Groningse Winschoten een auto in het kanaal aangetroffen. In de auto werden drie lichamen aangetroffen. De politie houdt er rekening mee dat het kan gaan om Jeffrey en Emma.

De vondst werd rond 20.30 uur gedaan, aldus de politie. De auto werd aangetroffen in het water langs de Renselweg, een weg op een industrieterrein in Winschoten. Het gebied rondom het kanaal is afgezet en forensisch rechercheurs zijn ter plaatse voor onderzoek. Namens het Landelijk Team Onderwaterzoekingen (LTOZ) zijn duikers aan het speuren nabij een aangemeerd schip.

Een woordvoerder van de politie geeft aan dat er meerdere lichamen in de auto zijn aangetroffen. Om hoeveel lichamen het gaat, is nog niet duidelijk. Volgens de politie betreft de auto een ‘vergelijkbaar type’ als de auto van de vader van de twee kinderen.

De politie gaat de auto ‘met heel veel zorgvuldigheid’ uit het water halen en onderzoeken. Het betekent volgens de woordvoerder dat ‘we rekening moeten houden met het scenario dat het kan gaan om Jeffrey en Emma’.

Oude OP:
De politie is op zoek naar Jeffrey en Emma. Zij zijn sinds zaterdagmiddag 17 mei omstreeks 15:30 uur vermist uit de omgeving van Beerta. Zij zijn mogelijk vertrokken in een grijze Toyota Avensis met kenteken 77-NLV-4. Weet jij meer over hun vermissing? Neem dan contact op met de politie via 0800-6070

Beide kinderen bevinden zich vermoedelijk in gezelschap van hun vader, die hen mogelijk heeft onttrokken aan het ouderlijk gezag. Wij komen niet in contact met hen. Er zijn zorgen over hun welzijn. De politie is dringend op zoek naar hen.

Bron: https://politie.nl

quote:
BEERTA – Een AMBER Alert is uitgegeven voor de 10-jarige Jeffrey en de 8-jarige Emma uit het Groningse Beerta. De twee kinderen zijn als vermist opgegeven en mogelijk ontvoerd in een grijze Toyota Avensis met kenteken 77-NLV-4.

Jeffrey is ongeveer 1,50 meter lang en droeg een geel shirt en een zwarte korte broek, beide van het merk Sports. Hij had grijze bergschoenen aan. Emma is ongeveer 1,30 meter lang; haar kleding is onbekend, maar ze droeg paarse sportschoenen.

Wie informatie heeft over de verblijfplaats van Jeffrey en Emma of het voertuig, wordt dringend verzocht contact op te nemen via het alarmnummer 112.

Later meer
Signalement Jeffrey (10 jaar):
– Lengte: ongeveer 1.50 meter
– Geel shirt en zwarte korte broek, beide van het merk Sports
– Grijze bergschoenen

Signalement Emma (8 jaar):
– Lengte: ongeveer 1.30 meter
– Kleding: onbekend
– Paarse sportschoenen

Voertuig:
– Merk en type: Toyota Avensis
– Kleur: Grijs
– Kenteken: 77-NLV 4
  Miss 200.000.000! donderdag 22 mei 2025 @ 03:25:50 #2
367000 roos94
pi_217713158
Er is bijna een ton opgehaald binnen nieteens een dag. Mooi hoor :)
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 22 mei 2025 @ 03:27:35 #3
485843 crew  Jippie
pi_217713160
Hou het alsjeblieft on topic.

Ben benieuwd wanneer we meer aanvullingen op de persconferentie horen.

Op mij heeft vooral de burgemeester van Beerta indruk gemaakt, die sprak zo liefdevol over Jeffrey en Emma. Ook dat iedereen de foto's moest verwijderen zodat hun klasgenootjes niet onverwacht daarmee werden geconfronteerd. Hij was duidelijk zeer geėmotioneerd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 22 mei 2025 @ 03:33:21 #4
485843 crew  Jippie
pi_217713165
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 03:25 schreef roos94 het volgende:
Dat is mooi, maar weinig relevant voor dit drama. Laten we hier niet afdwalen naar randzaken.

Het drama is complex genoeg om het daarover te hebben met elkaar.
pi_217713392
quote:
2s.gif Op donderdag 22 mei 2025 03:27 schreef Jippie het volgende:

Op mij heeft vooral de burgemeester van Beerta indruk gemaakt, die sprak zo liefdevol over Jeffrey en Emma. Ook dat iedereen de foto's moest verwijderen zodat hun klasgenootjes niet onverwacht daarmee werden geconfronteerd. Hij was duidelijk zeer geėmotioneerd.
Ja, je merkte dat allebei de burgemeesters het moeilijk hadden (wat uiteraard niet vreemd is). Van welke gemeente is de man burgemeester? Is dat waar de vader woonde? De vrouw is burgemeester van de gemeente aar de kinderen met de moeder woonde heb ik begrepen.
pi_217713679
Is er al een reconstructie voor zo ver dat mogelijk is? Is ie ergens vol tegen aan gereden op het water of zijn ze gewoon verzopen? Lijkt me best lastig om zelfmoord te plegen door te verdrinken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 22 mei 2025 @ 08:18:22 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217713709
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 07:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja, je merkte dat allebei de burgemeesters het moeilijk hadden (wat uiteraard niet vreemd is). Van welke gemeente is de man burgemeester? Is dat waar de vader woonde? De vrouw is burgemeester van de gemeente aar de kinderen met de moeder woonde heb ik begrepen.
Net omgekeerd. Hij van Eemsdelta (waarin Delfzijl), zij van Oldambt (waaronder Beerta valt).

[ Bericht 1% gewijzigd door Lienekien op 22-05-2025 08:30:24 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_217713714
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 08:12 schreef Discombobulate het volgende:
Is er al een reconstructie voor zo ver dat mogelijk is? Is ie ergens vol tegen aan gereden op het water of zijn ze gewoon verzopen? Lijkt me best lastig om zelfmoord te plegen door te verdrinken.
Reconstructie.

https://www.ad.nl/binnenl(...)ma-8-gevonden-6.html
´
  donderdag 22 mei 2025 @ 08:19:28 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217713715
quote:
2s.gif Op donderdag 22 mei 2025 03:27 schreef Jippie het volgende:

Dat was dus de burgemeester van gemeente Eemsdelta (waarin Delfzijl ligt).

[ Bericht 1% gewijzigd door Lienekien op 22-05-2025 08:29:52 ]
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 22 mei 2025 @ 08:37:38 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_217713797
quote:
Mooi. Uiteraard triest dat het nodig is, dat staat buiten kijf, maar het kan in elk geval voor de komende weken, maanden of zelfs jaren wat andere - praktische - zorgen een beetje verminderen..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217713812
Volgens het AD wacht ons nog een schok als de binnenkant van het woonhuis van Klaas wordt uitgekamd. De titel van het artikel (achter betaalmuur) spreekt boekdelen: Als de politie het huis van Klaas Bijl binnenstebuiten keert, gaan alle alarmbellen af[
pi_217713877
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 08:42 schreef Nia het volgende:
Volgens het AD wacht ons nog een schok als de binnenkant van het woonhuis van Klaas wordt uitgekamd. De titel van het artikel (achter betaalmuur) spreekt boekdelen: Als de politie het huis van Klaas Bijl binnenstebuiten keert, gaan alle alarmbellen af[
Ik denk dat ze doelen op de afscheidsbrief
pi_217713923
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 08:53 schreef woxxel2 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze doelen op de afscheidsbrief
Klopt. Heb het artikel gelezen en daar doelen ze op.
pi_217714028
Ik vind het toch moeilijk te begrijpen dat de politie niks deed. Moeder heeft het gezag. De kinderen waren zonder toestemming meegenomen door de vader. Zijn omgeving maakte zich zorgen om hem en toch besluiten ze te vertrekken :{
pi_217714041
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 09:21 schreef alpeko het volgende:
Ik vind het toch moeilijk te begrijpen dat de politie niks deed. Moeder heeft het gezag. De kinderen waren zonder toestemming meegenomen door de vader. Zijn omgeving maakte zich zorgen om hem en toch besluiten ze te vertrekken :{
Je weet niet precies hoe het is gegaan. Hij mocht zijn kinderen blijkbaar een weekend per twee weken zien. Heeft de rechter dat bepaald? Hebben ze dat onderling geregeld?

Recht op omgang staat los van gezag.
pi_217714049
quote:
Ik snap dit nog wel, omgangsregeling en regels enz. Er zijn honderden meldingen nodig van veilig thuis.
Maar al die mensen die een man dronken een auto in laten stappen, kinderen zowat een auto in laten sleuren, dat snap ik niet.
  donderdag 22 mei 2025 @ 09:35:47 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217714135
quote:
De kinderen waren dat weekend volgens afspraak bij hem, dus die avond dat de politie kwam, was er geen sprake van dat hij ze zonder toestemming had.
  donderdag 22 mei 2025 @ 09:40:51 #18
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217714165
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 08:42 schreef Nia het volgende:
Gaat dat niet gewoon over de afscheidsbrief van vader?

EDIT
Spuit11
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 22 mei 2025 @ 09:42:21 #19
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217714175
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 09:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]
De kinderen waren dat weekend volgens afspraak bij hem, dus die avond dat de politie kwam, was er geen sprake van dat hij ze zonder toestemming had.
En de zorgen van de vrienden waren pas op zaterdag toch?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 22 mei 2025 @ 09:42:57 #20
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_217714180
quote:
Ik denk dat je hierbij vooral moet begrijpen hoeveel van dit soort meldingen de politie krijgt, en hoe vaak het gewoon loos alarm en stoerdoenerij is van een wraaklustige ex die probeert te intimideren.

Als je 200x zo'n melding hebt gehad, dan is het moeilijk om de 201e X een accurate inschatting te maken; en eerlijk. Je kunt ook niet 200x alles op scherp zetten, en 200x een kind traumatiseren door het met politiebegeleiding af te voeren (Zelf ooit meegemaakt. Niet mijn favoriete herinnering) terwijl uiteindelijk alleen maar bleek dat papa (of mama) even stoer wilde doen.

Ik heb geen idee hoor, of hier zorgvuldig gehandeld is. Maar beroepsdeformatie is een ding. En soms is het voor de gehele maatschappij ook beter om af en toe een klein risico te nemen (en dan houd je er geen rekening mee dat dit kan gebeuren) omdat je anders tientallen of honderden kinderen, achteraf nutteloos, traumatiseert.
Het kan nu best blijken dat hier te veel risico is genomen, maar je staat als agent wel echt voor een heel moeilijk dilemma in dit soort situaties, en soms heb je niet eens juridische gronden om een kind weg te kunnen halen.
  donderdag 22 mei 2025 @ 09:43:50 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217714183
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 09:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja.
pi_217714196
Interessevraagje: Worden de kinderen trouwens ook gevraagd of alles goed gaat met hun als er politie komt checken?
[En ja, ik weet dat kinderen kunnen zeggen dat alles okay is ook al is dat niet zo]
´
  donderdag 22 mei 2025 @ 09:47:57 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217714208
quote:
5s.gif Op donderdag 22 mei 2025 09:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Interessevraagje: Worden de kinderen trouwens ook gevraagd of alles goed gaat met hun als er politie komt checken?
[En ja, ik weet dat kinderen kunnen zeggen dat alles okay is ook al is dat niet zo]
Uit wat er gisteren bij Eva werd verteld heb ik wel opgemaakt dat de kinderen die avond ook zijn gesproken. Lijkt me ook logisch.
pi_217714240
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 09:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Uit wat er gisteren bij Eva werd verteld heb ik wel opgemaakt dat de kinderen die avond ook zijn gesproken. Lijkt me ook logisch.
Lijkt mij ook, maar ik vroeg het mij af of dit ook daadwerkelijk gebeurd in zulke gevallen.
´
pi_217714250
quote:
5s.gif Op donderdag 22 mei 2025 09:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Ja, in principe wel. Behalve als het een kind van een praat maanden is en nog niet praat en zo.
  donderdag 22 mei 2025 @ 09:55:28 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217714258
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2025 09:51 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Lijkt mij ook, maar ik vroeg het mij af of dit ook daadwerkelijk gebeurd in zulke gevallen.
Natuurlijk.
pi_217714432
Doel van de inzameling is inmiddels bijgesteld naar ¤180k.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 22 mei 2025 @ 10:30:55 #28
284411 crew  heywoodu
pi_217714509
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 09:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja, en die hebben daar dus ook op geacteerd, maar hij had nog een reservesleutel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_217714683
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 10:22 schreef Halcon het volgende:
Daar mag hier niet over gesproken worden.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_217714745
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Niet?
pi_217714785
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Zeker wel, maar je zou je eens moeten realiseren wat hier allemaal voor idiote kosten voor gaan komen.
Advocaten, de begrafenis, inkomstenderving, traumabegeleiding, de afhandeling van de erfenis misschien.

Want er is namelijk een grote kans dat ze direct of indirect door de kinderen dat huis, mogelijke schulden en alle troep van Klaas erft.

Snap je nu waarom mensen zo massaal doneren? Zodat anderen dat allemaal kunnen overnemen en afhandelen.
pi_217714789
quote:
Doel ook weer verhoogd en staat nu op 180.000 euro.

Terwijl:
quote:
Alle donaties gaan naar de uitvaart van Jeffrey en Emma.
Dan heb je met ¤108.720 toch genoeg geld nu? :?
  donderdag 22 mei 2025 @ 10:57:16 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217714792
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 10:22 schreef Halcon het volgende:
“ Marleen (28) uit Finsterwolde schrikt van enorme hoeveelheid donaties voor afscheid Jeffrey en Emma. ‘Ik zit met de handen in het haar’”

DvhN, achter betaalmuur.
pi_217714803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 10:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zeker wel, maar je zou je eens moeten realiseren wat hier allemaal voor idiote kosten voor gaan komen.
Advocaten, de begrafenis, inkomstenderving, traumabegeleiding, de afhandeling van de erfenis misschien.

Want er is namelijk een grote kans dat ze direct of indirect door de kinderen dat huis, mogelijke schulden en alle troep van Klaas erft.

Snap je nu waarom mensen zo massaal doneren? Zodat anderen dat allemaal kunnen overnemen en afhandelen.
Er staat bij dat het voor de begrafenis is. Dan is ¤ 180k (wat nu het doel is) natuurlijk wel veel. Als wettelijke vertegenwoordiger van de kinderen kan ze zelf beslissen wat er met die erfenis moet gebeuren. Die kan ze dus ook gewoon weigeren via de rechtbank of beneficiair aanvaarden.
pi_217714818
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 10:57 schreef Lienekien het volgende:
Marleen (28) uit Finsterwolde schrikt van enorme hoeveelheid donaties voor afscheid Jeffrey en Emma. ‘Ik zit met de handen in het haar’”
Ze heeft blijkbaar geen maximum ingesteld en 'automatisch aanpassen doel' aangezet. Dan bepaalt, een op commissie belust platform, steeds wat het doel wordt. Als mensen dan blijven geven, dan wordt dat verhoogd, want meer geld ingezameld betekent natuurlijk meer commissie.
pi_217714840
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 10:58 schreef Halcon het volgende:

[..]
Er staat bij dat het voor de begrafenis is. Dan is ¤ 180k (wat nu het doel is) natuurlijk wel veel. Als wettelijke vertegenwoordiger van de kinderen kan ze zelf beslissen wat er met die erfenis moet gebeuren. Die kan ze dus ook gewoon weigeren via de rechtbank of beneficiair aanvaarden.
Weigeren betekent ook het weigeren van privé-eigendommen.

Ik ben het eens dat ze de titel beter anders hadden kunnen noemen en het woord ontzorgen hadden kunnen gebruiken.
  donderdag 22 mei 2025 @ 11:02:34 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217714841
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 11:00 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze heeft blijkbaar geen maximum ingesteld en 'automatisch aanpassen doel' aangezet. Dan bepaalt, een op commissie belust platform, steeds wat het doel wordt. Als mensen dan blijven geven, dan wordt dat verhoogd, want meer geld ingezameld betekent natuurlijk meer commissie.
Ik lees elders dat in overleg met de moeder wordt beslist wat er met de rest (na aftrek uitvaartkosten) van het geld gebeurt.

Dat lijkt me dan duidelijk.
pi_217714862
De gofund organisatie is hier ook blij mee hoor en de belastingdienst ook
pi_217714866
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 11:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik lees elders dat in overleg met de moeder wordt beslist wat er met de rest (na aftrek uitvaartkosten) van het geld gebeurt.

Ik ga af op dat we bij GoFundMe bij de crowdfunding staat en dat is: Alle donaties gaan naar de uitvaart van Jeffrey en Emma.
pi_217714878
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 11:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Weigeren betekent ook het weigeren van privé-eigendommen.

Ik ben het eens dat ze de titel beter anders hadden kunnen noemen en het woord ontzorgen hadden kunnen gebruiken.
Dat is dan beter dan een hoop schulden gaan erven. Als dat zo zou zijn, ik ken zijn situatie niet, maar een vetpot zal het allemaal niet zijn.

Kan me ook goed voorstellen dat je de erfenis gewoon weigert. Al zou het iets opleveren.
pi_217714884
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 11:00 schreef Halcon het volgende:

[..]
Heb gelezen dat ze vannacht nog een paar keer heeft gekeken. Ze had het inderdaad ook kunnen stopzetten. Want wanneer is het genoeg?

Het bedrag dat overblijft zou gebruikt kunnen worden voor de kosten van een [huur]woning aangezien ze dat zelf niet heeft en bij een zus logeert. Ik denk dat ze daar wel mee geholpen is.
´
  donderdag 22 mei 2025 @ 11:07:12 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217714886
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 11:05 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik ga af op dat we bij GoFundMe bij de crowdfunding staat en dat is: Alle donaties gaan naar de uitvaart van Jeffrey en Emma.
En wat is dan je conclusie?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 22 mei 2025 @ 11:07:39 #43
284411 crew  heywoodu
pi_217714894
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 11:05 schreef Halcon het volgende:

[..]
En toen kwam er meer binnen dan verwacht, dus daarna is ongetwijfeld afgesproken om in overleg met de moeder te bepalen waar het restant naartoe gaat.
pi_217714901
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 11:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En wat is dan je conclusie?
Dat dat of niet het geval is of dat het wel een hele dure uitvaart gaat worden.
  Moderator donderdag 22 mei 2025 @ 11:09:37 #45
236264 crew  capricia
pi_217714913
Wie is die Marleen Duit dan eigenlijk? Waar al dat geld van die gofundme naartoe gaat.

Ze kan dat geld niet zomaar aan de moeder geven, want daar vindt de belastingdienst wat van.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  roze donderdag 22 mei 2025 @ 11:10:17 #46
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217714923
quote:

[..]

Even gelezen maar interessant, moeder hoeft geen geld. Ze wil wel een tattoo laten zetten ter herinnering aan haar kinderen maar verder wil ze dat alles naar goede doelen gaat wat er overblijft.

Kunnen we daar nu ook over ophouden met speculeren. Top.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 22 mei 2025 @ 11:10:35 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217714927
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 11:08 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat dat of niet het geval is of dat het wel een hele dure uitvaart gaat worden.
quote:

[..]

donderdag 22 mei 2025 @ 11:11:18 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217714933
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 11:10 schreef Ama het volgende:

[..]
Even gelezen maar interessant, moeder hoeft geen geld. Ze wil wel een tattoo laten zetten ter herinnering aan haar kinderen maar verder wil ze dat alles naar goede doelen gaat wat er overblijft.

Kunnen we daar nu ook over ophouden met speculeren. Top.
Bedankt. Ik kon het artikel zelf niet lezen.
pi_217714936
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 11:09 schreef capricia het volgende:
Wie is die Marleen Duit dan eigenlijk? Waar al dat geld van die gofundme naartoe gaat.

Ze kan dat geld niet zomaar aan de moeder geven, want daar vindt de belastingdienst wat van.
https://www.hartvannederl(...)fscheid-jeffrey-emma
´
  roze donderdag 22 mei 2025 @ 11:11:55 #50
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217714940
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 11:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Bedankt. Ik kon het artikel zelf niet lezen.
Ja ik wel en ik hoop dat ik dit kleine stukje hier mag vertellen want ik ga natuurlijk niet het hele artikel hier plakken.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')