Ben jij geen groot van Bobbie?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:30 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit is denk ik de meest mensonterende tafel ooit.
Logisch, ik heb hem namelijk gekocht in de FPCL, dan weet je zeker dat ie een kutjaar heeft!quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Thijssen wordt gewoon ronduit gelost in de sprint, meelijwekkend zeg.
Nee, definitief begin tijdperk Van Uden!quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het draait 2x per jaar, valt nu net tijdens de Giro. Vorig jaar in de ZLM Tour.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek er niet specifiek naar, maar het viel zo enorm op hoe pijnlijk het was.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik had vorig jaar Thijssen en dit jaar Fretinquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch, ik heb hem namelijk gekocht in de FPCL, dan weet je zeker dat ie een kutjaar heeft!
Die staat na het pensioen van Ewan met stip op nummer één in het lijstje van vervelende Australiaantjes.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Luke Plapp is ook wel echt met een act bezig
Dat gedrag van gisteren snap ik nog steeds niet. Hoezo is het een slim idee om een kopgroep van 5 te saboteren als je nog lang niet zeker bentquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die staat na het pensioen van Ewan met stip op nummer één in het lijstje van vervelende Australiaantjes.
Carapaz en Gee als enige 2 GC mannen zover vooruit? Ik vind het een rare gewaarwoording.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:10 schreef wimderon het volgende:
Voorlopig staan de verschillen nog aangerekend en pakt Carapaz 49 seconden. De rest heeft maar gewoon in de remmen geknepen vanwege die ene Polti die op de grond lag.
Groves kwam goed opzetten, die had er nog overheen kunnen komen maar Kooij was gewoon te goed.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die laatste bocht bepaalde dus inderdaad alles. Van Uden en Grofs en de rest zitten na die bocht al op een gat en daarom kiest Van Uden maar voor alles of niets met de rest in zijn zog. Kooij kon daar perfect van profiteren.
Floprit.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:32 schreef Mani89 het volgende:
quote:“Ik ben niet te beroerd om toe te geven dat het voorjaar is tegengevallen qua resultaten. Een aantal kleine factoren zorgen ervoor dat ik die uitschieter mis. Het was minder voor mijn doen, maar het lag niet aan de benen. Als alles even samenvalt, heb ik een heel ander voorjaar gereden. De conclusie van het voorjaar is dat er veel meer in zat”
Gerben heeft fantastische benen, helaas komt er steeds nét iets tussen.quote:“Dat geeft me mentaal veel rust. Er zijn vijf, maximaal zes kansen waar er iets van mij verwacht wordt, te beginnen met rit vier en zes. In al de rest is het binnenkomen zonder druk. Die kansen moet ik dan wel pakken.”
Alleen, bij die twee eerste loepzuivere kansen kwam er telkens nét iets tussen. “In Lecce zaten we te ver en in Napels waren we slachtoffers van de massale valpartij”, schetst zijn vaste lead out Gijs Van Hoecke in Het Nieuwsblad.
Die zat na de bocht ook te ver en was ook veel te lang aan het sprinten. Vol sprintend kwam hij tot halverwege Kooij die toen nog moest beginnen aan zijn sprint.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Groves kwam goed opzetten, die had er nog overheen kunnen komen maar Kooij was gewoon te goed.
Picnic haalt wel de puntjes binnen met Van Uden dus ze zullen niet ontevreden zijn vandaagquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die laatste bocht bepaalde dus inderdaad alles. Van Uden en Grofs en de rest zitten na die bocht al op een gat en daarom kiest Van Uden maar voor alles of niets met de rest in zijn zog. Kooij kon daar perfect van profiteren.
Floprit.
Ja, jammer. Inmiddels alles gelijk gezet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:10 schreef wimderon het volgende:
Voorlopig staan de verschillen nog aangerekend en pakt Carapaz 49 seconden. De rest heeft maar gewoon in de remmen geknepen vanwege die ene Polti die op de grond lag.
Hij werd wel eerst uit het wiel gesprint door Van Uden, daardoor kon Kooij in dat wiel springen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Groves kwam goed opzetten, die had er nog overheen kunnen komen maar Kooij was gewoon te goed.
Vino is laaiend nu. Acht aangetekende pakketten met een brief verder, en je hebt na de derde rustdag vrij spel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat gedrag van gisteren snap ik nog steeds niet. Hoezo is het een slim idee om een kopgroep van 5 te saboteren als je nog lang niet zeker bentEven buiten dat het ook gewoon kwaad bloed zet. Als je dan demarreert op het vlakke weet je zeker dat je gehaald wordt. Ik zal het nooit snappen.
Beste sportieve Nederlandse prestatie van die dag!quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mooie statistiek. Breakaway Bert
Gewoon van de budget Cosnefroyquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Beste sportieve Nederlandse prestatie van die dag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |