Je ziet steeds meer mensen die niks met de islam te maken hebben wakker worden over vrouwen. Wel mooi om te zien. Ik zie toch een revolutie aankomen in westerse landen en dan voornamelijk een grote verandering met betrekking tot de rechten die vrouwen momenteel nog hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:04 schreef Marsenal het volgende:
Ze hebben niet per se gelijk maar als ik in een donkere tunnel sta te roken en je komt net uit de kroeg langsfietsen in een zomerjurkje en je hebt het een beetje koud en ik roep naar je en je reageert dan gewoon niet dan is het natuurlijk niet onmogelijk dat je een smerige kankerhoer bent dus ik snap dat er verwarring over kan zijn.
Die revolutie komt niet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:06 schreef armegozer het volgende:
[..]
Je ziet steeds meer mensen die niks met de islam te maken hebben wakker worden over vrouwen. Wel mooi om te zien. Ik zie toch een revolutie aankomen in westerse landen en dan voornamelijk een grote verandering met betrekking tot de rechten die vrouwen momenteel nog hebben.
Oh hemel, komen nu de standaard incel-termen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:10 schreef armegozer het volgende:
[..]
Jij bent echt een simp. Walgelijke kereltje
Thanks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |