quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:57 schreef V. het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.
Komen waarschijnlijk intelligentere geluiden uit dan uit de voorkant.
Ik kan het ook fout hebben hoor!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O, dat heb ik gemist....kennelijk hebben ze in Grave dan ook een zonnebank
Zo vaak hoef je niet volgens mij hoor, als ze vlak van tevoren nog is geweestquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O, dat heb ik gemist....kennelijk hebben ze in Grave dan ook een zonnebank
Ik weet niet... ik vond "tering-tyfus' en 'oppleuren' ook wel creatief klinken....quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:57 schreef V. het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.
Komen waarschijnlijk intelligentere geluiden uit dan uit de voorkant.
Traumaverwerking door middel van gesprek en lotgenotencontactquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:00 schreef Meke het volgende:
Jullie gaan altijd nog wel even lekker los nadat de aflevering is afgelopen hèineens weer allemaal nieuwe posts bij te lezen!
Ach welnee. Dat komt uit het voorwoord van Vloeken voor Dummies.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik vond "tering-tyfus' en 'oppleuren' ook wel creatief klinken....
O ok, ja weet ik veel... die witte lijnen aan de rand vielen me nu op, maar dat komt misschien door het mooie weer..quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Zo vaak hoef je niet volgens mij hoor, als ze vlak van tevoren nog is geweestVolgens mij gaan de meeste mensen eens in de 6 à 8 weken
Akelige mensen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Maurits en Anoek worden wat arrogant… dat kost punten.
Aardig doen kan iedereen, maar op dit soort momenten zie je de werkelijke aard van mensen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
De meningen kunnen snel veranderen in een halve aflevering tijd
Mee eens hoor! Alleen vorige week waren ze nog geliefdquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:15 schreef V. het volgende:
[..]
Aardig doen kan iedereen, maar op dit soort momenten zie je de werkelijke aard van mensen.
En als mensen laten zien wie ze echt zijn, geloof ik ze.
Die zijn te rustig hun authentieke zelfquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:17 schreef Boca_Raton het volgende:
En Knabbel en Babbel zakken nog verder weg de vergetelheid in…
Precies. Lieve mensen maar zonder tempo.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die zijn te rustig hun authentieke zelf
Om ermee te werken zou ik gek van ze worden. Alleen als persoon zijn ze geloof ik wel leuk
En eeuwig doorgaan op kleine details en etcquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Precies. Lieve mensen maar zonder tempo.
En vooral veel bestellen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En eeuwig doorgaan op kleine details en etc
Echt, ik had de 50 euro van al die zeikerds betaald, om van het gezeik af te zijn, maar vooral om ze te laten voelen hoe klein ze zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:18 schreef Firuze60 het volgende:
Jesus, wat kan die Anouk zeiken om die 50 euro, maar Heidi had gelijk, afspraak is afspraak, dus drie uur ipv een uur komen en dan vijf minuten moeten wachten, wat een onzin.
Victor doet dik en lacht iedereen uit, en als het tegen zit vraagt hij uitstel, neemt het voortouw waar iedereen het mee eens is. Ik weet het nog niet zo met hem. Ik erger me wel kapot aan Anouk misschien nog wel meer dan aan Naomi. Wat doet die muts eigenlijk? behalve arm in arm het pand door te lopen en zich te verkneukelen aan de mensen die er minder verstand van hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Victor is een fijne vent. Vind ik.
Ik ook, en wft zeg 3 uur komt het beton. Afspraak is afspraakquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Omdat Naomi, Mau en 'Noukie' nu ineens erg kut doen, heb ik ineens veel meer sympathie voor Mark & Heidy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |