Wat een lolquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:55 schreef Ad803351 het volgende:
[..]
Toch blijven er toch altijd mensen staan kijken als ik het doe.
Ja ik denk dat ik dat ook wel eventjes zou doen. Me afvragend wat je bezield om dat te doen. Hoe het komt dat iemand geen schaamte kent.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:55 schreef Ad803351 het volgende:
[..]
Ik hooguit in de herensauna. Daar mag het.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:05 schreef GM78 het volgende:
Vroeger wel eens gedaan, even de druk van de ketel halen.
Maar wel op plekken waar andere mensen er geen last van hadden.
Die zijn geestelijk ook niet helder.quote:
Ja op afstand.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:55 schreef Ad803351 het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 26 mei 2025 15:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja op afstand.
Ze zien je graag ver trekken.
Ooit al eens fetamientjes overwogen? Ja ik weet het, super illegaal en de wet is de wet. Het zou je echter zomaar eens op andere levels kunnen brengen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:55 schreef SuperNeger het volgende:
Nee, ik heb ADHD en ben super gevoelig voor prikkels. Wanneer er veel om me heen gebeurt is seks echt het laatste waar ik aan denk.
Vind het ook niet geil of zo om betrapt te kunnen worden. Dan ben ik me meer aan het focussen op zulke dingen i.p.v. op het behouden van een stijve.
Die bestaan nog amper..quote:Op zondag 25 mei 2025 13:22 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Die lopen doorgaans niet in een raambuurt.
Als medicatie bedoel je of voor vermaak? Ik heb van alles gedaan voor zowel fun als medicatie, amfetamine, mdma, methylfenidaat, dexamfetamine maar ik wil mijn lichaam graag een beetje gezond houden en sowieso heb ik er ook weer niet zoveel last van hoor ADHD iets wat eigenlijk niet echt bestaat net zoals autisme het is meer een excuus voor mensen dat hun kinderen zich misdragen of voor de farmaceutische industrie om meer pillen te verkopen.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ooit al eens fetamientjes overwogen? Ja ik weet het, super illegaal en de wet is de wet. Het zou je echter zomaar eens op andere levels kunnen brengen.
Recreatief en medicinaal gaat daarin hand in hand. Zelf koop ik het ook liever op de zwarte markt, cut out the middle man weeje.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Als medicatie bedoel je of voor vermaak? Ik heb van alles gedaan voor zowel fun als medicatie, amfetamine, mdma, methylfenidaat, dexamfetamine maar ik wil mijn lichaam graag een beetje gezond houden en sowieso heb ik er ook weer niet zoveel last van hoor ADHD iets wat eigenlijk niet echt bestaat net zoals autisme het is meer een excuus voor mensen dat hun kinderen zich misdragen of voor de farmaceutische industrie om meer pillen te verkopen.
Toch denk ik dat niet de drang hebben om je in het openbaar seksueel te bevredigen nou echt een groot probleem is waar medicatie voor nodig is.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Recreatief en medicinaal gaat daarin hand in hand. Zelf koop ik het ook liever op de zwarte markt, cut out the middle man weeje.
Godsamme.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:41 schreef dikkedaniel het volgende:
Trek me wel af in t openbaar, maar niet zodat mensen het zien uiteraardvolgens mij is dat ook strafbaar
Op Koningsdag bijvoorbeeld had ik een lange bloes aan en stond ik met mn snikkel in mn hand af te karnen terwijl en meisjes voor me stonden te feesten. HEERLIJK!
Het ging ook meer om de ADHD. Moet zeggen dat het altijd wel een enorme seksdrive geeft.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Toch denk ik dat niet de drang hebben om je in het openbaar seksueel te bevredigen nou echt een groot probleem is waar medicatie voor nodig is.
Wat valt er bij een vrouw te fappen dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:25 schreef roos94 het volgende:
Leg als vrouw regelmatig 'n fapske en public en daar klaagt niemand over.
Clitor zo groot als een cornettoquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:26 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Wat valt er bij een vrouw te fappen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |