Nee.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:55 schreef Ad803351 het volgende:
Trekken jullie je zelf wel eens af in het openbaar????
Ad803351 in SEX / Wat was je beste ervaringquote:Op zondag 6 april 2025 11:52 schreef Ad803351 het volgende:
Achter het raam in een prostitutiebuurt zichtbaar voor iedereen die langs liep.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:01 schreef Ad803351 het volgende:
Mezelf afgetrokken achter het raam in een prostitutiebuurt. (Geleenstraat) bij een meesteres
alwaar jij je zaad per liter verkoopt aan dorstig publiekquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:08 schreef Solotovski het volgende:
Meestal op woensdag op het dorpsplein want dan is de markt
Past wel bij het dorpse gevoel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:08 schreef Solotovski het volgende:
Meestal op woensdag op het dorpsplein want dan is de markt
nou ja dit idd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:05 schreef Filosoofert het volgende:
Beetje apart is het wel maar he als jij zo aan je trekken komt ist goed
Dit ja.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:58 schreef Harvest89 het volgende:
Tot op heden heb ik die behoefte nooit gevoeld, maar het is wel weer typisch dat dit op de Geleenstraat gebeurt.![]()
Dat is maar een matige rosse buurt hoor.
Nee, daar heb ik geen enkele behoefte aan.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:55 schreef Ad803351 het volgende:Trekken jullie je zelf wel eens af in het openbaar??
Ik dachten dat er dames van plezier achter de ramen zaten in een prostitutiebuurt. Maar jij hebt een raam gehuurd of een dame betaald om even opzij te gaan zodat jij jezelf voor het raam kon bevredigen?quote:Ik heb mezelf een aantal maal afgetrokken achter een raam in een prostitutiebuurt (geleenstraat) waar iedereen die langs liep mij kon zien staan te rukken.
Die laten alleen maar hun piemeltje zien.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:48 schreef Lenny77 het volgende:
Dus eigenlijk wil je een potloodventer zijn?
Nou, die van ons vroeger in de buurt zat er toch hendig aan te sjorren, de vetzak.. en dat wel bij kinderen...quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die laten alleen maar hun piemeltje zien.
Whehe, wat een smeerlap!quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou, die van ons vroeger in de buurt zat er toch hendig aan te sjorren, de vetzak.. en dat wel bij kinderen...
Toch blijven er toch altijd mensen staan kijken als ik het doe.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:11 schreef oppiedoppie het volgende:
Helaas voor jou is zoiets niet geaccepteerd en strafbaar. Zit niemand op te wachten om jou te zien rukken. Mafklapper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |