TS helpt zijn ouders op de boerderij, dus wellicht dat hij dan geen warm avondeten krijgt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
Op een plek werken waar je je “targets” moet halen omdat je anders eruit gesodemieterd wordt![]()
![]()
Vrouwelijke betekent niet per definitie 'een vrouw'. Kan dus nog steeds z'n pa zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:46 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
TS helpt zijn ouders op de boerderij, dus wellicht dat hij dan geen warm avondeten krijgt.
Wie de collega in kwestie dan is laat ik aan jullie over.
Ik vind het altijd leuk als er zulke types op mijn werk rondlopen. Dan ga ik ze expres ijskoud negeren, worden ze onzeker van.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Alles leuk en aardig. Ze heeft een stevige kont en loopt ook nog zowat dagelijks in een witte strakke broek.
Ja hallo me targets! Die moet ik halen. Leidt me niet af!
Alsof ik in een speedo rond ga lopen op kantoor.
Met een extra sok erin.
Je vriendin moet anders ook dagelijks haar targets halen tijdens haar nachtdiensten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
Op een plek werken waar je je “targets” moet halen omdat je anders eruit gesodemieterd wordt![]()
![]()
inktpot leeggooien over haar bips.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Alles leuk en aardig. Ze heeft een stevige kont en loopt ook nog zowat dagelijks in een witte strakke broek.
Ja hallo me targets! Die moet ik halen. Leidt me niet af!
Alsof ik in een speedo rond ga lopen op kantoor.
Met een extra sok erin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |