quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die is ook cute
lekker chillenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
[..]wat een luiboei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Uhm van een mod uit ESF.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik gek werd omdat ik dacht dat Hedwig veel meer wit had.Van wie is de andere kat dan?
👀quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even hedwig volproppen met pepers
Ik ging maar even teruglezen want ik had al het idee dat ik iets miste.quote:
[..]*gooit muisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yep... alsof ik spoken en geesten ziequote:Op woensdag 21 mei 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook als je heel moe bent dat er van alles lijkt te bewegen in je ooghoeken?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
yep... alsof ik spoken en geesten zie
Nee. Wel kramp in mijn kuiten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook als je heel moe bent dat er van alles lijkt te bewegen in je ooghoeken?
ja, dat heb ik vooral na 22.00quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]struikelen over dingen die er niet zijn
daar hoef ik niet heel moe voor te zijnquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Nee, als ik heel moe ben dan raakt een van mijn neusgaten verstoptquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |