Kloptquote:
Zit je alleen natuurlijk wel weer met brandveiligheid omdat je ergens een vat diesel moet verstoppenquote:
Volgens mij is diesel wel redelijk veilig.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je alleen natuurlijk wel weer met brandveiligheid omdat je ergens een vat diesel moet verstoppen
we kochten hem voor 1200 ongeveer. Beetje lastig rekenen want hij staat de hele dag van alles te doen. We gaan uit van 72 cent per dag. Dus dat zou 5 jaar zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1400 euro voor 2,7kW zie ik. Daar zou ik eens een berekening op los moeten laten hor lang het duurt voor ik dat heb terugverdiend
https://marstek-power.eu/(...)US-SERIES-AC-COUPLEDquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1400 euro voor 2,7kW zie ik. Daar zou ik eens een berekening op los moeten laten hor lang het duurt voor ik dat heb terugverdiend
Nu ik naar die homewizard gezocht heb krijg ik al automatisch reclames van meerdere merkenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://marstek-power.eu/(...)US-SERIES-AC-COUPLED
1600 euro voor 5 en een beetje hier.
MOOI..quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
En nu ben ik weer thuis.
extra kat?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
En nu ben ik weer thuis.
Nee is mijn vorige kat. Die woont bij een goede vriend van me omdat ze in dit huis ongelukkig werd toen we waren verhuisd.quote:
cutequote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
En nu ben ik weer thuis.
Heb je mijn huidige kat ook al eens gezien?quote:
JALAPENO PROP TIJDquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee is mijn vorige kat. Die woont bij een goede vriend van me omdat ze in dit huis ongelukkig werd toen we waren verhuisd.
Jij vindt een puntpaprika nog te sterk johquote:
volgens mij nog nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je mijn huidige kat ook al eens gezien?(Weet niet of ik dat wel eens in KLB had gepost)
Ja, gevuld met kaasquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]Ik dacht al dat ik gek werd omdat ik dacht dat Hedwig veel meer wit had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van wie is de andere kat dan?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |