Nee onderop lijkt een kleine gremlin te zitten. Een zwart klein gizmo’tjequote:
We willen allemaal wel eens watquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:12 schreef sacha het volgende:
[..]
das zielig, ze gedijen het best in een heterogene groep
Ik ben me daar pas in aan het verdiepen want die worden nu wel interessant, met lagere accu prijzen en meer winst op de dynamische markt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:lospedrosa moet ik al een hippe thuis batterij kopen of nog even tot 2027 wachten.
Wil wat leuks kopen van mijn vakantiegeld.
Poepseks.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wacht, ik moet me hier mentaal even op voorbereiden.
Ehm. Neenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Poepseks.
En? Was het alles waarover je gedroomd hebt?
Ben bang dat ik blind aan het worden ben.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee onderop lijkt een kleine gremlin te zitten. Een zwart klein gizmo’tje
Twee donkere ogen en orenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben bang dat ik blind aan het worden ben.
Zo’n plug and play ding zou hier al voldoende zijn in principe.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben me daar pas in aan het verdiepen want die worden nu wel interessant, met lagere accu prijzen en meer winst op de dynamische markt.
Neem er eerst een thuis om mee te oefenen.
Je kunt ook lekker op luxe vakantie.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo’n plug and play ding zou hier al voldoende zijn in principe.
Ja zoiets hebben wij ook. En je kan ze stapelenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo’n plug and play ding zou hier al voldoende zijn in principe.
Batterij is goedkoper.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt ook lekker op luxe vakantie.
Wat hebben jullie?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja zoiets hebben wij ook. En je kan ze stapelen
Ik stel graag teleur.quote:
Niet geluktquote:
Stapelenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja zoiets hebben wij ook. En je kan ze stapelen
Een homewizzzardquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Batterij is goedkoper.
[..]
Wat hebben jullie?
Komt omdat je toch al lage verwachtingen van mij hebt, dat is niet eerlijk.quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Komt omdat je toch al lage verwachtingen van mij hebt, dat is niet eerlijk.
Wil je nu zeggen van niet dan?quote:
Ik weet niet meer wat ik wil zeggenquote:
Kun je niet gewoon zo'n dieselgenerator nemen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eens even rondsnuffelen. Zou er liefste een hebben die ook offgrid kan werken.
Laatst ook eens naar gekekenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon zo'n dieselgenerator nemen?
Is de leeftijd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik wil zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |