O, oke. Nou, nieuw onderwerp dan maar?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Maar ik voldoe niet aan de standaard van Buda om iemand op zijn irritante gedrag te mogen wijzen. Wat een soort logica is waar ik me verder niet me ga bemoeien.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deed jij maar eens iets met alle tips die mensen jou geven. Maar ik vrees dat we nog 20 jaar naar die grijsgedraaide jankspeelplaat moeten luisteren.
komma vergetenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit na te kijken. Berekent een jongen doodleuk dat het zonnepaneel een rendement heeft van 83,3%.
Dat er dan ook geen belletje gaat rinkelen dat dit niet kan kloppen...
Pffft, geen zin meer. Ga morgen wel verder.
Als mijn spaarrekening nou eens zo'n rendement zou hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit na te kijken. Berekent een jongen doodleuk dat het zonnepaneel een rendement heeft van 833%.
Dat er dan ook geen belletje gaat rinkelen dat dit niet kan kloppen...
Pffft, geen zin meer. Ga morgen wel verder.
ja leuk, even een mooi weer foto zoekenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
O, oke. Nou, nieuw onderwerp dan maar?
AQ de man van weinig woorden en veelquote:
Of van een struisvogel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ja leuk, even een mooi weer foto zoeken
Kwijt?quote:
Oh ik kan wel woorden gebruiken, zal ik het doen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
AQ de man van weinig woorden en veel‘s
WAT ZIT DAAR VOOR BEEST JOHquote:
Je mag best iemand op zijn gedrag wijzen. En ik mag daar weer iets van vinden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Maar ik voldoe niet aan de standaard van Buda om iemand op zijn irritante gedrag te mogen wijzen. Wat een soort logica is waar ik me verder niet me ga bemoeien.
Wacht, ik moet me hier mentaal even op voorbereiden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ik kan wel woorden gebruiken, zal ik het doen?
Ja, hier in het winkelcentrum.quote:
Ik wil er eentjequote:
Wij hebben al een tijdje een thuisbatterijquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:lospedrosa moet ik al een hippe thuis batterij kopen of nog even tot 2027 wachten.
Wil wat leuks kopen van mijn vakantiegeld.
Vond je het de prijs waard?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, hier in het winkelcentrum.
hij was weer open zag ik vandeweek. Dus vandaag langs geweest..
Nee onderop lijkt een kleine gremlin te zitten. Een zwart klein gizmo’tjequote:
We willen allemaal wel eens watquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:12 schreef sacha het volgende:
[..]
das zielig, ze gedijen het best in een heterogene groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |