Te serieus zorgt ook voor gezeik.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Werden mensen maar eens serieus genomen. Dan was er niet zoveel gedoe in de wereld.
Dat doe je maar op de wc.quote:
Klopt, dat doe ik al heul lang daar.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat doe je maar op de wc.
Zou ook wel licht verontrustend zijn geweest als je zou zeggen 'waarom daar? ik doe het altijd gewoon in de voorraadkastquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, dat doe ik al heul lang daar.
Ja, of in de waterkoker.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ook wel licht verontrustend zijn geweest als je zou zeggen 'waarom daar? ik doe het altijd gewoon in de voorraadkast'
Achter het fornuisquote:
Dat kan niet hierquote:
Je hebt geen fornuis?quote:
Op het fornuis?quote:
Goed gedaan man. Applaus.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verdedig zijn gedrag niet. Ik bekritiseer jouw tenenkrommende moralistische geleuter.
Zit vast tegen de muurquote:
Even de kitrand lossnijden danquote:
Tegen die tijd heb ik al geplast hoorquote:
Dan ga ik hem echt niet gebruiken hoor..quote:
Waarom maak je je nou eigenlijk zo druk, zwabbertje?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
Goed. Ik zal m'n mond er over houden verder. Veel plezier met karzai, want dat gaat vast alleen maar beter worden.
Brammetje pindasaus is goedgekeurdquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sterke reactie, Zwab. Zelf verzonnen?
Dank jequote:Op woensdag 21 mei 2025 20:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan ga ik hem echt niet gebruiken hoor..
MK is te lief om haar hart te verblenderen...
wat moet er beter worden en van wie?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
Goed. Ik zal m'n mond er over houden verder. Veel plezier met karzai, want dat gaat vast alleen maar beter worden.
O, ben je geweest? In Eindje?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Brammetje pindasaus is goedgekeurd![]()
Ik maak me niet druk. Maar ik voldoe niet aan de standaard van Buda om iemand op zijn irritante gedrag te mogen wijzen. Wat een soort logica is waar ik me verder niet me ga bemoeien.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom maak je je nou eigenlijk zo druk, zwabbertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |