Je kan er piemOls in stoppen als je er eentje kwijt wil.quote:
Team Dimmyquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorzie een FOK! reality show waarin Dimmy en US met elkaar strijden om hun terugkeer naar de KSC. Zou kijken.
Zou me niks verbazen eigenlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Hebben ze daar ook wel eens een blender geblenderd?
Diggy?quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dex is alleen om kinderen te baren!
Niet verwachtquote:
Ik heb gewoon een groot hart.quote:
Levensgevaarlijkquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorzie een FOK! reality show waarin Dimmy en US met elkaar strijden om hun terugkeer naar de KSC. Zou kijken.
Ik leef nog.quote:
Past netquote:
Joh, FOK! zou niet leuk zijn (imho) zonder diverse persoonlijkheden of typetjes.quote:
quote:
Deed jij maar eens iets met alle tips die mensen jou geven. Maar ik vrees dat we nog 20 jaar naar die grijsgedraaide jankspeelplaat moeten luisteren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je snapt kennelijk nog steeds niet dat te horen krijgen dat je gedrag onacceptabel is, een gunst naar jou toe is. Want als je zo doorgaat wil niemand meer met je praten behalve de mensen die je kneuzengedrag uitmelken voor hun eigen vermaak.
yes!quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Owner of a Turbodjoekst Heart [ afbeelding ]
moest lachenquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deed jij maar eens iets met alle tips die mensen jou geven. Maar ik vrees dat we nog 20 jaar naar die grijsgedraaide jankspeelplaat moeten luisteren.
Waarom precies iemands onnodig afzijkgedrag verdedigen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deed jij maar eens iets met alle tips die mensen jou geven. Maar ik vrees dat we nog 20 jaar naar die grijsgedraaide jankspeelplaat moeten luisteren.
Dat is liefquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Joh, FOK! zou niet leuk zijn (imho) zonder diverse persoonlijkheden of typetjes.
En ik ben vrij vergevingsgezind aangelegd.
Als je goed duwt past alles.quote:
Met die PI neemt men het toch niet serieusquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom precies iemands onnodig afzijkgedrag verdedigen?
Werden mensen maar eens serieus genomen. Dan was er niet zoveel gedoe in de wereld.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met die PI neemt men het toch niet serieus
Ik verdedig zijn gedrag niet. Ik bekritiseer jouw tenenkrommende moralistische geleuter.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom precies iemands onnodig afzijkgedrag verdedigen?
Die antwoord ga ik niet bevragen!quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, jij wil vooral aan haar armen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |