O, oke. Nou, nieuw onderwerp dan maar?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Maar ik voldoe niet aan de standaard van Buda om iemand op zijn irritante gedrag te mogen wijzen. Wat een soort logica is waar ik me verder niet me ga bemoeien.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deed jij maar eens iets met alle tips die mensen jou geven. Maar ik vrees dat we nog 20 jaar naar die grijsgedraaide jankspeelplaat moeten luisteren.
komma vergetenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit na te kijken. Berekent een jongen doodleuk dat het zonnepaneel een rendement heeft van 83,3%.
Dat er dan ook geen belletje gaat rinkelen dat dit niet kan kloppen...
Pffft, geen zin meer. Ga morgen wel verder.
Als mijn spaarrekening nou eens zo'n rendement zou hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit na te kijken. Berekent een jongen doodleuk dat het zonnepaneel een rendement heeft van 833%.
Dat er dan ook geen belletje gaat rinkelen dat dit niet kan kloppen...
Pffft, geen zin meer. Ga morgen wel verder.
ja leuk, even een mooi weer foto zoekenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
O, oke. Nou, nieuw onderwerp dan maar?
AQ de man van weinig woorden en veelquote:
Of van een struisvogel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ja leuk, even een mooi weer foto zoeken
Kwijt?quote:
Oh ik kan wel woorden gebruiken, zal ik het doen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
AQ de man van weinig woorden en veel‘s
WAT ZIT DAAR VOOR BEEST JOHquote:
Je mag best iemand op zijn gedrag wijzen. En ik mag daar weer iets van vinden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Maar ik voldoe niet aan de standaard van Buda om iemand op zijn irritante gedrag te mogen wijzen. Wat een soort logica is waar ik me verder niet me ga bemoeien.
Wacht, ik moet me hier mentaal even op voorbereiden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ik kan wel woorden gebruiken, zal ik het doen?
Ja, hier in het winkelcentrum.quote:
Ik wil er eentjequote:
Wij hebben al een tijdje een thuisbatterijquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:lospedrosa moet ik al een hippe thuis batterij kopen of nog even tot 2027 wachten.
Wil wat leuks kopen van mijn vakantiegeld.
Vond je het de prijs waard?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, hier in het winkelcentrum.
hij was weer open zag ik vandeweek. Dus vandaag langs geweest..
Nee onderop lijkt een kleine gremlin te zitten. Een zwart klein gizmo’tjequote:
We willen allemaal wel eens watquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:12 schreef sacha het volgende:
[..]
das zielig, ze gedijen het best in een heterogene groep
Ik ben me daar pas in aan het verdiepen want die worden nu wel interessant, met lagere accu prijzen en meer winst op de dynamische markt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:lospedrosa moet ik al een hippe thuis batterij kopen of nog even tot 2027 wachten.
Wil wat leuks kopen van mijn vakantiegeld.
Poepseks.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wacht, ik moet me hier mentaal even op voorbereiden.
Ehm. Neenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Poepseks.
En? Was het alles waarover je gedroomd hebt?
Ben bang dat ik blind aan het worden ben.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee onderop lijkt een kleine gremlin te zitten. Een zwart klein gizmo’tje
Twee donkere ogen en orenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben bang dat ik blind aan het worden ben.
Zo’n plug and play ding zou hier al voldoende zijn in principe.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben me daar pas in aan het verdiepen want die worden nu wel interessant, met lagere accu prijzen en meer winst op de dynamische markt.
Neem er eerst een thuis om mee te oefenen.
Je kunt ook lekker op luxe vakantie.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo’n plug and play ding zou hier al voldoende zijn in principe.
Ja zoiets hebben wij ook. En je kan ze stapelenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo’n plug and play ding zou hier al voldoende zijn in principe.
Batterij is goedkoper.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt ook lekker op luxe vakantie.
Wat hebben jullie?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja zoiets hebben wij ook. En je kan ze stapelen
Ik stel graag teleur.quote:
Niet geluktquote:
Stapelenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja zoiets hebben wij ook. En je kan ze stapelen
Een homewizzzardquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Batterij is goedkoper.
[..]
Wat hebben jullie?
Komt omdat je toch al lage verwachtingen van mij hebt, dat is niet eerlijk.quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Komt omdat je toch al lage verwachtingen van mij hebt, dat is niet eerlijk.
Wil je nu zeggen van niet dan?quote:
Ik weet niet meer wat ik wil zeggenquote:
Kun je niet gewoon zo'n dieselgenerator nemen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eens even rondsnuffelen. Zou er liefste een hebben die ook offgrid kan werken.
Laatst ook eens naar gekekenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon zo'n dieselgenerator nemen?
Is de leeftijd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik wil zeggen
1400 euro voor 2,7kW zie ik. Daar zou ik eens een berekening op los moeten laten hor lang het duurt voor ik dat heb terugverdiendquote:
Kloptquote:
Zit je alleen natuurlijk wel weer met brandveiligheid omdat je ergens een vat diesel moet verstoppenquote:
Volgens mij is diesel wel redelijk veilig.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je alleen natuurlijk wel weer met brandveiligheid omdat je ergens een vat diesel moet verstoppen
we kochten hem voor 1200 ongeveer. Beetje lastig rekenen want hij staat de hele dag van alles te doen. We gaan uit van 72 cent per dag. Dus dat zou 5 jaar zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1400 euro voor 2,7kW zie ik. Daar zou ik eens een berekening op los moeten laten hor lang het duurt voor ik dat heb terugverdiend
https://marstek-power.eu/(...)US-SERIES-AC-COUPLEDquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1400 euro voor 2,7kW zie ik. Daar zou ik eens een berekening op los moeten laten hor lang het duurt voor ik dat heb terugverdiend
Nu ik naar die homewizard gezocht heb krijg ik al automatisch reclames van meerdere merkenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://marstek-power.eu/(...)US-SERIES-AC-COUPLED
1600 euro voor 5 en een beetje hier.
MOOI..quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
En nu ben ik weer thuis.
extra kat?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
En nu ben ik weer thuis.
Nee is mijn vorige kat. Die woont bij een goede vriend van me omdat ze in dit huis ongelukkig werd toen we waren verhuisd.quote:
cutequote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
En nu ben ik weer thuis.
Heb je mijn huidige kat ook al eens gezien?quote:
JALAPENO PROP TIJDquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee is mijn vorige kat. Die woont bij een goede vriend van me omdat ze in dit huis ongelukkig werd toen we waren verhuisd.
Jij vindt een puntpaprika nog te sterk johquote:
volgens mij nog nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je mijn huidige kat ook al eens gezien?(Weet niet of ik dat wel eens in KLB had gepost)
Ja, gevuld met kaasquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]Ik dacht al dat ik gek werd omdat ik dacht dat Hedwig veel meer wit had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van wie is de andere kat dan?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die is ook cute
lekker chillenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
[..]wat een luiboei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Uhm van een mod uit ESF.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik gek werd omdat ik dacht dat Hedwig veel meer wit had.Van wie is de andere kat dan?
👀quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even hedwig volproppen met pepers
Ik ging maar even teruglezen want ik had al het idee dat ik iets miste.quote:
[..]*gooit muisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yep... alsof ik spoken en geesten ziequote:Op woensdag 21 mei 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook als je heel moe bent dat er van alles lijkt te bewegen in je ooghoeken?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
yep... alsof ik spoken en geesten zie
Nee. Wel kramp in mijn kuiten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook als je heel moe bent dat er van alles lijkt te bewegen in je ooghoeken?
ja, dat heb ik vooral na 22.00quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]struikelen over dingen die er niet zijn
daar hoef ik niet heel moe voor te zijnquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Nee, als ik heel moe ben dan raakt een van mijn neusgaten verstoptquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |