ja ik ben echt hier. Heb ook over niets gelogen of zoquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En je laat zien dat je in NL bent. Gewoon vertellen dat je hier was om een extra huis te kopen.
Dat ze vragen hoe je heet en je direct in tranen uitbarst en vertelt dat je ooit wiet heb gekocht toen je 17 was.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:23 schreef bitterbal het volgende:
nou ben gewoon niet goed met dit soort dingen. Soort van faalangst ofzo
Of ze worden plots heel moralistisch 'no miss bitterbal, you only go to Thailand for money, you no go for the people'quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan hoop ik dat ze mij die 5 jaar geven en niet een 6 maanden visa
En anders laat ze de klotekut maar stikken in dat vervelende nare parasietenland van zequote:Op donderdag 22 mei 2025 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou me er niet al te druk om maken. Je voldoet toch aan de voorwaarden van het visum?
Wiet was geloof ik wel een dingetje bij die Thai, een paar jaar terug kreeg je gelijk de doodstraf bij een jointje en tegenwoordig mag je het op elke hoek van de straat kopen en gebruikenquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze vragen hoe je heet en je direct in tranen uitbarst en vertelt dat je ooit wiet heb gekocht toen je 17 was.
Heb ballie zojuist ge'dm'd of ze naar haar eerstvolgende reis naar Thailand weer wat zakjes coke wil meenemen. Benieuwd hoe goed de spyware van de Thaise overheid is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou me er niet al te druk om maken. Je voldoet toch aan de voorwaarden van het visum?
ja het is een vereiste idd dat je in het land blijft zolang je aanvraag loopt. Sommige mensen vliegen idd weer naar Thailand en als ze dan de goedkeuring hebben doen ze een visa run om het visum te activeren.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ze gewoon willen controleren of je niet gewoon stiekem een uitgaande vlucht geboekt hebt maar toch nog steeds in het land bent.
en misschien moet je vertellen over waarom je muay thai zo leuk vind.
ja nou precies datquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze vragen hoe je heet en je direct in tranen uitbarst en vertelt dat je ooit wiet heb gekocht toen je 17 was.
jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
ja hoop echt dat ze dat terugdraaien want zit constant in die stinklucht van mensenquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wiet was geloof ik wel een dingetje bij die Thai, een paar jaar terug kreeg je gelijk de doodstraf bij een jointje en tegenwoordig mag je het op elke hoek van de straat kopen en gebruiken
quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb ballie zojuist ge'dm'd of ze naar haar eerstvolgende reis naar Thailand weer wat zakjes coke wil meenemen. Benieuwd hoe goed de spyware van de Thaise overheid is.
Werkenquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
kan ook dat ze denken dat ik illegaal daar werk
Op de ambassade gewoon glashard ontkennen dat je daar bent.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ben echt hier. Heb ook over niets gelogen of zo
Zou wel wat zijn als ze ineens over fok beginnenquote:
Welke van mijn 500.000 kwaliteitsposts wilde je het over hebben, officer?quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn als ze ineens over fok beginnen
"EXPLAIN THIS!"quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn als ze ineens over fok beginnen
Dan gewoon ja knikken en even lachen, niks aan de hand.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:40 schreef aeque het volgende:
Al kan het wel zijn dat je dan denkt dat ze je uitschelden. "Fok you?"
quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werken![]()
Dan moet je gewoon heel hard lachen.
'u eet al ons eten op waardoor de lokale bevolking in hongersnood zit'quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke van mijn 500.000 kwaliteitsposts wilde je het over hebben, officer?
quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:40 schreef aeque het volgende:
Al kan het wel zijn dat je dan denkt dat ze je uitschelden. "Fok you?"
misschien is dat het wel jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'u eet al ons eten op waardoor de lokale bevolking in hongersnood zit'
Ik zou me meer zorgen maken over die ettelijke duizenden posts over dat ledematenhandeltjequote:Op donderdag 22 mei 2025 08:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'u eet al ons eten op waardoor de lokale bevolking in hongersnood zit'
Bitterbulk.quote:
Het regent hierquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer gruwelijk nat worden vandaag. Hopelijk doet de kachel het
Dan moet je gewoon antwoorden dat het niet aan jou ligt maar aan het feit dat er dode beestjes in de sojasaus zitten.quote:
Dat ze er een lijstje vermissingszaken van het eiland bij pakken waar ze nog geen dader voor hebben kunnen vindenquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over die ettelijke duizenden posts over dat ledematenhandeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |