Ik ook hoor. Iemand die beleving heeft en er voor gaat heeft bij mij een streepje voor. Liever dan dat plichtmatige eat bijvoorbeeld Van de Voort had.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:34 schreef spleeh het volgende:
Onpopulaire mening: ik juich voor Robert Owen. Ik vind dat wel een mooi figuur ondanks z'n trilpijlen. Zo'n type dat echt altijd 100% geeft tijdens zijn wedstrijden. Staat nu op het randje qua tour card en net niet op een WK plek. Wel goede zaken gedaan vandaag.
Dit was geil. Had helaas een ban omdat ik iemand Belg had genoemdquote:
Ook wel een leuke walk-on. Viel mij enorm mee afgelopen WK en heeft het echt goed gedaan. Inderdaad liever zo’n vechtertje dan de plichtmatige nummers.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:34 schreef spleeh het volgende:
Onpopulaire mening: ik juich voor Robert Owen. Ik vind dat wel een mooi figuur ondanks z'n trilpijlen. Zo'n type dat echt altijd 100% geeft tijdens zijn wedstrijden. Staat nu op het randje qua tour card en net niet op een WK plek. Wel goede zaken gedaan vandaag.
Wees vanaf nu een beetje voorzichtig met je uitspraken. De verdwijningen die op dit forum plaatsvinden worden steeds onverklaarbaarder, en 11 december moeten we allemaal fit aan de aftrap staan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit was geil. Had helaas een ban omdat ik iemand Belg had genoemddus kon niet reageren maat.
Dank. Daar ben ik me ook bewust van.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wees vanaf nu een beetje voorzichtig met je uitspraken. De verdwijningen die op dit forum plaatsvinden worden steeds onverklaarbaarder, en 11 december moeten we allemaal fit aan de aftrap staan.
We zijn vriend @Bezsen al kwijt. User @Frozen-assassin was plots een halfjaar verdwenen maar is er gelukkig weer. En ik mocht deze zomer ineens ook twee weken op vakantie terwijl mijn laatste note uit februari 2024 stamt. Ze pakken je en ze pakken je ZOMAAR.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dank. Daar ben ik me ook bewust van.
Maar jij liet je gewoon opnaaien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zijn vriend @:bezsen al kwijt. User @:frozen-assassin was plots een halfjaar verdwenen maar is er gelukkig weer. En ik mocht deze zomer ineens ook twee weken op vakantie terwijl mijn laatste note uit februari 2024 stamt. Ze pakken je en ze pakken je ZOMAAR.
Niet eensquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar jij liet je gewoon opnaaien.
Servers zijn dan aan t rokenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wees vanaf nu een beetje voorzichtig met je uitspraken. De verdwijningen die op dit forum plaatsvinden worden steeds onverklaarbaarder, en 11 december moeten we allemaal fit aan de aftrap staan.
@Bezsen heeft een strijd voor de gezondheid te voeren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zijn vriend @:bezsen al kwijt. User @:frozen-assassin was plots een halfjaar verdwenen maar is er gelukkig weer. En ik mocht deze zomer ineens ook twee weken op vakantie terwijl mijn laatste note uit februari 2024 stamt. Ze pakken je en ze pakken je ZOMAAR.
Ach, ik hoop dat het een beetje oké met hem gaat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Bezsen heeft een strijd voor de gezondheid te voeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |