Maar die matige deelnemers schatten het wel op waarde, want die komen opdagen. Het zijn juist de goede spelers die afhaken. Dus dan klopt het gezegde inderdaad niet helemaal!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wanneer je een kado geeft aan iemand, die het geschenk vervolgens helemaal niet waardeert dan is dat natuurlijk zonde. Men spreekt dan ook wel van “parels voor de zwijnen werpen”. De waardevolle parels (ook wel paarlen) (= deze Player Championships) worden door zwijnen (=de matige deelnemers) immers ook niet op waarde geschat.
Nou oké bij nader inzien had ik het @Alaphilippe_ toch zelf moeten laten uitzoeken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar die matige deelnemers schatten het wel op waarde, want die komen opdagen. Het zijn juist de goede spelers die afhaken. Dus dan klopt het gezegde inderdaad niet helemaal!
Tenzij je bepaalde darters eruit vindt zien als zwijnen, wat ik dan wel weer begrijp.
Hoe kom je daarbij? Het lijkt me toch dat ze juist blij zijn dat ze mee mogen doen/meer kans hebben.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wanneer je een kado geeft aan iemand, die het geschenk vervolgens helemaal niet waardeert dan is dat natuurlijk zonde. Men spreekt dan ook wel van “parels voor de zwijnen werpen”. De waardevolle parels (ook wel paarlen) (= deze Player Championships) worden door zwijnen (=de matige deelnemers) immers ook niet op waarde geschat.
Ik haat dat toernooi.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Edhouse 2, Paxton 6.
Kunnen we het EK2024 gewoon uit onze collectieve herinnering schrappen?
Laten we de halve finale van de GSOD Mickey Mansell - Martin Lukeman niet vergetenquote:
Dat was ook vreselijk, maar Lukeman vind ik nog wel sympathiek.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laten we de halve finale van de GSOD Mickey Mansell - Martin Lukeman niet vergeten
Vlak dode boom Noppert niet uitquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zijn jullie gek? Dit is natuurlijk een rode loper voor de oervervelende engnek Joe Cullen.
Geen heel slecht lijstje toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een halve finalist uit het rijtje Burness, Springer, Van Schie, Czerwinski, Harrysson, Noppert, Clemens of Wattimena. Laat het ajb Springer zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |