Ach, achquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wessel in een hot seat. Kwartfinaleplek en dan tegen Van Velzen of Soutar.
Baetens wint zowaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:27 schreef The_Undertone het volgende:
Rechtstreeks duel Endie vs. Hamsterface voor een plaatsje op de Baltic Sea Darts Open. Hopen op The Beast from the East.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een ongelofelijke kutsport is dit ook. Echt om schijtteringziek van te worden, godverdomme zeg. @Mani89 @wimderon
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHet is godsgeklaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een ongelofelijke kutsport is dit ook. Echt om schijtteringziek van te worden, godverdomme zeg. @:mani89 @:wimderon
Het zijn de laatste twee events voor de World Matchplay-schifting. In het brekket kan nog alles veranderen, maar één ding is zeker: Michael Smith moet aan de bak.quote:Tour Card Holders Absent: Nathan Aspinall, Matt Campbell, Cor Dekker, Luke Humphries, Luke Littler, Mensur Suljovic, Jules van Dongen, Tim Wolters, Michael van Gerwen.
Non-Tour Card Holders Competing: Darius Labanauskas, Stefan Bellmont, Ted Evetts, Mervyn King, Jack Tweddell, Carl Sneyd, Graham Hall, Jamai van den Herik, Kevin Burness.
Wattimena wil je momenteel best loten denk ik. Zelfde met Nijman. Searle kan ook nog alle kanten op op de dag en Gurney en Schindler ook. Rest buiten wat jij noemt is kanonnenvoer. Maar ja Andrew Gilding tegen Van Gerwen zou ik momenteel ook niet automatisch aan Van Gerwen toebedelen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rock, Van Duijvenbode zijn met stip de spelers die niemand wil loten.
De rest is meer vorm van de dag. De Decker, Van Veen, Wattimena. Dat spul.
Maar beter ook. Nu geef ik MvG tegen weinig spelers kans. Misschien alleen then RvB. #altijdtegenRayaquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wattimena wil je momenteel best loten denk ik. Zelfde met Nijman. Searle kan ook nog alle kanten op op de dag en Gurney en Schindler ook. Rest buiten wat jij noemt is kanonnenvoer. Maar ja Andrew Gilding tegen Van Gerwen zou ik momenteel ook niet automatisch aan Van Gerwen toebedelen.
Krijgen het nog te zien ookquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:27 schreef spleeh het volgende:
[..]
Maar beter ook. Nu geef ik MvG tegen weinig spelers kans. Misschien alleen then RvB. #altijdtegenRaya
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog meer afmeldingen:ook Searle, Van Duijvenbode,Matt en Scott Campbell en Usher zijn er niet. Het betekent dat zelfs de nr 45 op de Challenge Tour Oom, Jarno Bottenberg, mee mag doen. Zijn we ooit zo diep op deze ranking gegaan?
Als dennie olde kalter ook in deze pcs niet zn eerste rankinggeld van het jaar oppikt moet ie zn tourcard per direct inleveren.quote:
Volgens mij weet je niet echt wat dit betekent of welquote:Op maandag 28 juli 2025 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Parels voor de zwijnen, de komende dagen. Van Veen is ruim de favoriet in Hildesheim voor twee dagen.
https://dartsnieuws.com/p(...)-hildesheim?twit=980
Volgens mij snap jij het niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:44 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet echt wat dit betekent of wel
Dat wat nu meedoet allemaal Parels zijn? Dan mis ik dat inderdaad ik volg het lagere niveau niet echt.quote:
Je snapt het dus inderdaad niet. Wat er de komende dagen meedoet zijn de zwijnen, de parels is het winnen/ver komen in deze Player Championships.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat wat nu meedoet allemaal Parels zijn? Dan mis ik dat inderdaad ik volg het lagere niveau niet echt.
Dat is echt niet hoe dat gezegde wordt gebruiktquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je snapt het dus inderdaad niet. Wat er de komende dagen meedoet zijn de zwijnen, de parels is het winnen/ver komen in deze Player Championships.
Wanneer je een kado geeft aan iemand, die het geschenk vervolgens helemaal niet waardeert dan is dat natuurlijk zonde. Men spreekt dan ook wel van “parels voor de zwijnen werpen”. De waardevolle parels (ook wel paarlen) (= deze Player Championships) worden door zwijnen (=de matige deelnemers) immers ook niet op waarde geschat.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:04 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat is echt niet hoe dat gezegde wordt gebruikt
Maar die matige deelnemers schatten het wel op waarde, want die komen opdagen. Het zijn juist de goede spelers die afhaken. Dus dan klopt het gezegde inderdaad niet helemaal!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wanneer je een kado geeft aan iemand, die het geschenk vervolgens helemaal niet waardeert dan is dat natuurlijk zonde. Men spreekt dan ook wel van “parels voor de zwijnen werpen”. De waardevolle parels (ook wel paarlen) (= deze Player Championships) worden door zwijnen (=de matige deelnemers) immers ook niet op waarde geschat.
Nou oké bij nader inzien had ik het @Alaphilippe_ toch zelf moeten laten uitzoeken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar die matige deelnemers schatten het wel op waarde, want die komen opdagen. Het zijn juist de goede spelers die afhaken. Dus dan klopt het gezegde inderdaad niet helemaal!
Tenzij je bepaalde darters eruit vindt zien als zwijnen, wat ik dan wel weer begrijp.
Hoe kom je daarbij? Het lijkt me toch dat ze juist blij zijn dat ze mee mogen doen/meer kans hebben.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wanneer je een kado geeft aan iemand, die het geschenk vervolgens helemaal niet waardeert dan is dat natuurlijk zonde. Men spreekt dan ook wel van “parels voor de zwijnen werpen”. De waardevolle parels (ook wel paarlen) (= deze Player Championships) worden door zwijnen (=de matige deelnemers) immers ook niet op waarde geschat.
Ik haat dat toernooi.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Edhouse 2, Paxton 6.
Kunnen we het EK2024 gewoon uit onze collectieve herinnering schrappen?
Laten we de halve finale van de GSOD Mickey Mansell - Martin Lukeman niet vergetenquote:
Dat was ook vreselijk, maar Lukeman vind ik nog wel sympathiek.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laten we de halve finale van de GSOD Mickey Mansell - Martin Lukeman niet vergeten
Vlak dode boom Noppert niet uitquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zijn jullie gek? Dit is natuurlijk een rode loper voor de oervervelende engnek Joe Cullen.
Geen heel slecht lijstje toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een halve finalist uit het rijtje Burness, Springer, Van Schie, Czerwinski, Harrysson, Noppert, Clemens of Wattimena. Laat het ajb Springer zijn.
Bijzonder weinig sympathie voor Noppert, Burness en Wattimena.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen heel slecht lijstje toch?
Wat is er tegen op Van Schie en Harrysson?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bijzonder weinig sympathie voor Noppert, Burness en Wattimena.
Bij Harrysson heb ik altijd het idee dat ik in de maling word genomen als ik echt op de hypetrain spring want er komt altijd op korte termijn weer een moment dat ie crasht. Van Schie is ook wel prima ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is er tegen op Van Schie en Harrysson?
We zijn in ieder geval van Burton afmquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik weet al genoeg. De doodvermoeiende nooit oprottende schijtsaaie irritante Burness gaat vervelend doen.
We gaan weer de Brienoord-Ray krijgen na uitschakeling in de eerste ronde van het WKquote:
En nu 77 gemiddeld gooien tegen Van Schie.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je wordt zo schijtziek van de vleesgeworden saaiheid. Ga gewoon ergens anders nutteloos doen Bekijk deze YouTube-video
Vorige PC ook al laatste 16 gehaald.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jorien van de Herik voor t eerst naar de laatste 16 bij de PDC denk ik?
Zo, goodmoaningquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Crabtree met 100 gemiddeld over de hele dag.
Nog steeds nada euro'squote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als dennie olde kalter ook in deze pcs niet zn eerste rankinggeld van het jaar oppikt moet ie zn tourcard per direct inleveren.
quote:Dennie (33) uit Hengelo is profdarter, maar ook 'gewoon' pakketbezorger
11-02-25, 11:55
Een droom kwam onlangs uit voor Dennie Olde Kalter, de Hengeloër pakte een PDC-tourkaart. © Cees Elzenga
Dennie Olde Kalter mag zich sinds een maand profdarter noemen. Op 11 januari viel, na vele jaren van keihard werken, alles op zijn plek en pakte de Hengeloër een PDC-tourkaart. Hoogste tijd voor een kijkje in zijn nieuwe leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://archive.ph/hoUv7
Meer trainen jongen
WK het ultieme doel
Maar je moet niet denken aan zes uur achter elkaar trainen, ik geloof niet dat zoiets nut heeft. Anderhalf uur is voldoende, daarna is het goed om even wat anders te doen. Een rondje met de hond wandelen bijvoorbeeld." Hij lacht. ,,En ik heb ook nog een vriendin hè."
[ Bericht 37% gewijzigd door Gretzl op 29-07-2025 22:53:13 ]Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Brienoord-watch incomingquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe chaos. Om 13:00 gaan we weer los.
Van Barneveld v Scutt in de eerste ronde.
https://tv.dartconnect.com/event/pdcpc25e23/brackets/123344
Als je 74 gemiddeld gooit maakt je loting weinig uit.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Scutt is ook niet bepaald in vorm de laatste maanden, maar zal je altijd zien Arjan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Scutt gooit echt dramatisch. Easy money voor Raybarquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Scutt is ook niet bepaald in vorm de laatste maanden, maar zal je altijd zien Arjan.
tbf: Springers gemiddeldes deze 2 dagen zijn ook niet groots.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Graaf in zijn eigen legs 15, 15, 11, 11.
Ik ga alvast op de begraafplaats liggen @:wimderon
De Graaf's gemiddelde komt dit jaar net boven de 88 uit. Dan is 15, 15, 11, 11 in je eigen legs weer lachwekkend.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
tbf: Springers gemiddeldes deze 2 dagen zijn ook niet groots.
Mr Coates?quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ray verliest van Coates die 83 gemiddeld gooit
Fijne Kevin Doets-dag vandaag.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Graaf's gemiddelde komt dit jaar net boven de 88 uit. Dan is 15, 15, 11, 11 in je eigen legs weer lachwekkend.
Erg mooi, we hadden niet gewild dat hij weer Nat was gegaan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oude Kater wint zowaar zn eerste PDC-geld. Wint nipt van een hele matige Jim Williams
Inmiddels heeft hij ook Rapid Ricky aan de strontkar gebondenquote:Op woensdag 30 juli 2025 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg mooi, we hadden niet gewild dat hij weer Nat was gegaan.
Nog een NatteKater wordt niemand blij van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |