Hoe is deze afgelopen? Hebben ze het bod geaccepteerd? Ze waren aan 't overleggen en toen sprong de tv over op het begin van een ander programma. Geen idee waar dat aan lag. Maar geen zin om het weer helemaal te kijken.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:29 schreef Michellee het volgende:
Ik snapte bij dat huis met de aroma, de tip van Bob niet echt met die splitlevel. Ik zou juist geen splitlevel maken, omdat door dat trapje, een grote groep wegvalt die alles gelijkvloers wil hebben.
Ik zou dat persoonlijk ook niet willen, liever in de tuin naar beneden dan in de woonkamer.
Ze gaan het blijvend verhuren, de huurder was tevreden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe is deze afgelopen? Hebben ze het bod geaccepteerd? Ze waren aan 't overleggen en toen sprong de tv over op het begin van een ander programma. Geen idee waar dat aan lag. Maar geen zin om het weer helemaal te kijken.
Dank je. Ik vond het er best mooi uitzien voor zo'n klein appartement. En ik had de tuin niet geheel bestraat. Overigens die dichte deur naar dat kleine kamertje was ook geen porem. Zet er dan een deur in met eventueel matglas.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:00 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ze gaan het blijvend verhuren, de huurder was tevreden.
Verder vertelden ze dat ze nog meer woningen hadden "geflipt" in de tussentijd en dat ze op zoek zijn naar een groter project om te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |