Als je het zo platslaat is het wel heel erg jaquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin dat mensen op hun 60ste nog weinig hebben om voor te leven.
En dat je alleen maar een zinvol leven kan hebben als je als man van 60 plus nog een kind verwekt bij een jonge vrouw.
Je moet er maar zin in hebben; slapeloze nachten, luiers verschonen, met je rollator straks je kind van school halen en als je kind een tiener is ben jij misschien al ziek of dood.
Hoe komt het dat het je niet eerder is gelukt vader te worden?
Er stond 60+, niet 80+...quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:33 schreef MissButterflyy het volgende:
met je rollator straks je kind van school halen
Ach 60-ers van tegenwoordig zijn nog hartstikke fit en actief. Als je een beetje gezond leeft, kun je tot je 80e heel fit zijn. Bovendien kan een jongere vrouw natuurlijk het meeste werk op zich nemen, dat lijkt me logisch.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin dat mensen op hun 60ste nog weinig hebben om voor te leven.
En dat je alleen maar een zinvol leven kan hebben als je als man van 60 plus nog een kind verwekt bij een jonge vrouw.
Je moet er maar zin in hebben; slapeloze nachten, luiers verschonen, met je rollator straks je kind van school halen en als je kind een tiener is ben jij misschien al ziek of dood.
Hoe komt het dat het je niet eerder is gelukt vader te worden?
Nou, het is meer dat ik de praktijk ken en een tweede of derde leg als je 50+ bent, laat staan 60+, is meer 'the price you have to pay' dan 'living the dream' als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:45 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Ja, het zou best kunnen natuurlijk. Maar de praktijk is zelden zo rooskleurig en makkelijk als hoe hij het schetst, vandaar een beetje.
Leuk voor die kinderen dan, continu moeten dealen met de vraag: "waarom worden jullie altijd door je opa en oma gebracht en opgehaald?"quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:10 schreef TAmaru het volgende:
Maar op mijn 60e zie ik mezelf wel kinderen nemen.
Dit is dan weer jouw vooroordeel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:16 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Leuk voor die kinderen dan, continu moeten dealen met de vraag: "waarom worden jullie altijd door je opa en oma gebracht en opgehaald?"
Onzin. Bovendien zie ik er 20 jaar jonger uit. Straks misschien wel 30. Dus het enige wat mensen denken is: wie is die jonge hete vader?quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:16 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Leuk voor die kinderen dan, continu moeten dealen met de vraag: "waarom worden jullie altijd door je opa en oma gebracht en opgehaald?"
Je bent 40 en denkt dat je er als 20 uitziet?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Onzin. Bovendien zie ik er 20 jaar jonger uit. Straks misschien wel 30. Dus het enige wat mensen denken is: wie is die jonge hete vader?
ok 25 misschien ... !quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je bent 40 en denkt dat je er als 20 uitziet?
Nee, gewoon een stukje praktijkervaring. Kinderen zijn keihard en grijpen vanalles aan om andere kinderen mee te pesten...quote:
Ja, vast. En tegen de tijd dat ze naar school moeten ben je alweer wat ouder dan 60quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:36 schreef TAmaru het volgende:
Onzin. Bovendien zie ik er 20 jaar jonger uit. Straks misschien wel 30. Dus het enige wat mensen denken is: wie is die jonge hete vader?
Welke praktijkervaring? Want ik had zelf een oude vader en een van mijn beste vrienden een nog oudere vader en wij herkennen dit als vooroordeel, niet van toen we jong waren. Ik bedoel, het is vast wel eens gezegd, maar heeft hoe dan ook geen blijvende indruk achtergelaten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:05 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Nee, gewoon een stukje praktijkervaring. Kinderen zijn keihard en grijpen vanalles aan om andere kinderen mee te pesten...
Bij mijn dochter zat een meisje in de klas met ouders die al aardig op leeftijd waren. En daar werd dat meisje dus flink mee gepest.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:30 schreef VEM2012 het volgende:
Welke praktijkervaring? Want ik had zelf een oude vader en een van mijn beste vrienden een nog oudere vader en wij herkennen dit als vooroordeel, niet van toen we jong waren. Ik bedoel, het is vast wel eens gezegd, maar heeft hoe dan ook geen blijvende indruk achtergelaten.
En wat jij zegt: kinderen vinden altijd wel wat om over te zeiken als ze je willen pesten.
Dus geldt dat voor iedereen met oudere oudersquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
wil je een keer persoonlijk kennis met me maken wellicht? dan kun je het verifiėren
En de volgende wordt gepest met dat de ouders dik zijn. Weer een ander met dat de ouders rijk zijn. Dan weer met dat de ouders arm zijn. Enz.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:37 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Bij mijn dochter zat een meisje in de klas met ouders die al aardig op leeftijd waren. En daar werd dat meisje dus flink mee gepest.
smooth!quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
wil je een keer persoonlijk kennis met me maken wellicht? dan kun je het verifiėren
Of een vader hebben die FOK!er isquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En de volgende wordt gepest met dat de ouders dik zijn. Weer een ander met dat de ouders rijk zijn. Dan weer met dat de ouders arm zijn. Enz.
Lekker boeiend wat anderen vinden, zolang je je maar aan de wet houdt moet je lekker genieten van het leven.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:59 schreef verbijstering het volgende:
Leeftijdsverschillen zullen in een relatie altijd voor een stigma zorgen als ze groot genoeg zijn. Daar vinden genoeg mensen wat van. Wel bizar hoe druk mensen zich om anderen kunnen maken. Ik snap het nog als het je dochter is maar zal mij een zorg zijn als iemand zijn man/vrouw 15 jaar jonger of ouder is.
Zolang het niet mijn dochter is
[..]
smooth!
quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat anderen vinden, zolang je je maar aan de wet houdt moet je lekker genieten van het leven.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:02 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Of een vader hebben die FOK!er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |