Waarom zijn het altijd vrouwen die dit soort 'logica' posten?quote:Op maandag 2 juni 2025 12:34 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Denk dat de meeste 'wat oudere vrouwen' allang blij zijn dat de oppervlakkige mannen, die alleen uit zijn op sex met jonge vrouwen om de sex met jonge vrouwen, hen negeren.
En denk dat de win-win uiteindelijk ook voor jou tegen gaat vallen als je uiteindelijk alleen in je 'huisje met auto etc' zit en je ziet hoe andere mensen die wel gewoon een intieme relatie kunnen onderhouden het samen gezellig hebben op hun oude dag. Dan loop jij nog als een oude viespeuk achter de jonge meiden aan.
Ik schrijf dat seks met ervaren vrouwen die weten wat ze seksueel willen leuker is en dat 18 jarigen die ervaren zijn en weten wat ze seksueel willen in de minderheid zijn.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik lees wat er staat daar reageer ik toch ook op. Wat jij zegt slaat nergens op, zijn domme aannames die niet kloppen. En ook nog een stukje op de man spelen. Voegt gewoon niks toe.
Ook jij lijkt woorden als 'de meeste' niet te lezen of te begrijpen.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Want tienermeiden kunnen geen hoog libido hebben dat af en toe bevredigd moet worden met casual sex? Ik snap wat je zegt hoor, maar je doet nou net als of tieners en vrouwen weerloze wezens zijn die niet voor zichzelf kunnen nadenken en tegen de boze geile man beschermd moet worden
Biologisch zijn tieners juist in hun geilste levensfase. Hormonen vliegen in het rond en het lichaam wil seks. Over het algemeen worden vrouwen ook meer aangetrokken tot mannen die ouder zijn dan zijzelf. Mannen op hun beurt zijn biologisch aangetrokken tot jonge vruchtbare vrouwen. Dus de combinatie oudere man met jonge tienermeid is vanuit biologisch perspectief echt niet zo gek. We hebben er maatschappelijk allerlei gedragsregels omheen verzonnen waardoor beide kanten er heel terughoudend in zijn, maar dat wil niet zeggen dat de aantrekking er niet is.
Als jij een jonge meid wil doe je dat toch, wat is dat gekneus met flexen van mannen dat jonge meiden ze nog wil?quote:Op maandag 2 juni 2025 12:41 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd vrouwen die dit soort 'logica' posten?Hoezo oppervlakkig? Ik geef een voorbeeld van huisje en auto en jij moet het jezelf gelijk wijsmaken dat dit alles is wat ik ben en hoe ik het leven zie alsof dit een soort van manier zou zijn om jongere vrouwen te imponeren? Jij kent mij helemaal niet. "Alleen uit zijn op sex" is ook weer compleet niet waar, waar haal je dit vandaan?
Waarom is het zo moeilijk voor jullie dat oude mannen van jonge vrouwen houden en vice versa? Waar bemoei je je uberhaupt mee? Als jij het niet wil, dan doe jij het toch gewoon niet? Laat anderen lekker in hun waarde zou ik zeggen.
Jullie lopen allemaal bullshit te verkondigen en aannames te maken wanneer het onderwerp oudere man met jongere vriendin ter sprake komt en het is vermoeiend omdat het altijd nergens op slaat. En dan krijgen jullie je gelijk niet en moet je toch op een manier jezelf verheven voelen door op de man spelende opmerkingen te maken.
En trouwens, als een oudere man een jongere vriendin heeft wil dit niet zeggen dat hij altijd oud zielig en alleen zou eindigen he. Die krijgen op het moment ook gewoon een vaste relatie. Mijn relaties duren ook steeds langer.
Ik zou zeggen, nogmaals, zolang mensen zich aan de wet houden moet je ze lekker in hun waarde laten. Als het andersom zou zijn een jonge man die een oude vrouw wil dan doet ook niemand moeilijk.
Niet waar. Vrouwen worden geiler naarmate ze ouder worden.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Want tienermeiden kunnen geen hoog libido hebben dat af en toe bevredigd moet worden met casual sex? Ik snap wat je zegt hoor, maar je doet nou net als of tieners en vrouwen weerloze wezens zijn die niet voor zichzelf kunnen nadenken en tegen de boze geile man beschermd moet worden
Biologisch zijn tieners juist in hun geilste levensfase. Hormonen vliegen in het rond en het lichaam wil seks. Over het algemeen worden vrouwen ook meer aangetrokken tot mannen die ouder zijn dan zijzelf. Mannen op hun beurt zijn biologisch aangetrokken tot jonge vruchtbare vrouwen. Dus de combinatie oudere man met jonge tienermeid is vanuit biologisch perspectief echt niet zo gek. We hebben er maatschappelijk allerlei gedragsregels omheen verzonnen waardoor beide kanten er heel terughoudend in zijn, maar dat wil niet zeggen dat de aantrekking er niet is.
Oh is heerlijk als man van middelbare leeftijd om nog een jonge dame aan je zijde te hebben. Je leeft er helemaal van op kan ik je vertellen. De seks is ook bijzonder geil.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:09 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Als jij een jonge meid wil doe je dat toch, wat is dat gekneus met flexen van mannen dat jonge meiden ze nog wil?
Ik vind het vies als een 22 jarige zegt mij te willen neuken, maar dat kan vast komen omdat ik niet zo onzeker ben dat ik validatie bij kinderen zoek.
Als 50 jarige man een meid van 22 neuken is iets om je validatie in te halen. Dan ben je imo een onzekere man, het biologisch verklaren is onzin, want dan zou met dat argument een meid van 14 en een vent van 39 ook wel kunnen.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Oh is heerlijk als man van middelbare leeftijd om nog een jonge dame aan je zijde te hebben. Je leeft er helemaal van op kan ik je vertellen. De seks is ook bijzonder geil.
Ik kan mij indenken dat je een nachtje leuk vindt en je dan weer jong voelt en daar wat uit haalt.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Oh is heerlijk als man van middelbare leeftijd om nog een jonge dame aan je zijde te hebben. Je leeft er helemaal van op kan ik je vertellen. De seks is ook bijzonder geil.
Natuurlijk is het een egoboost. Maar of de seks leuk is hangt niet af van de leeftijd hoor. Dat is per persoon anders en moet gewoon matchen. Kun je vooraf niet zien.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Jeetje meid wat een vooroordelen allemaal. En wat dan nog? Moeten we allemaal maar perfect zijn? Ik geef ruiterlijk toe dat ik een onzekere vent ben op sommige vlakken. Ik houd niet van vrouwen die overmatig bezig zijn met groei of het analyseren van de relatie. Ik houd van oppervlakkig plezier. Maar ik heb meer levenservaring en wijsheid dan iemand van 18, en dat is dus juist mooi, want dan kan ik iemand van 18 iets leren. Ik heb wel een relatie met een meid van 18 gehad toen ik halverwege de 30 was. Een van mijn beste relaties ooit. Ik leerde van alles over de nieuwe generatie, zij leerde van alles over het leven. Ik gaf haar de zekerheid van een oudere man aan haar zijde, zij mij de energie van een jonge vrouw. Voor ons werkte het allemaal uitstekend op die manier. Natuurlijk waren er ook mindere kanten die ook soms met de leeftijd te maken hadden. Dat zij graag uit wilde, terwijl ik een avondje op de bank wilde doorbrengen. Maar dat heb je toch in elke relatie wel?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:56 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Als 50 jarige man een meid van 22 neuken is iets om je validatie in te halen. Dan ben je imo een onzekere man, het biologisch verklaren is onzin, want dan zou met dat argument een meid van 14 en een vent van 39 ook wel kunnen.
Ik zie er jonger uit en trek vooral mannen aan van 30, ik vind dat niets. Vind het ronduit smerig inmiddels. Een vent van 50 vind ik trouwens ook smerig
Ik ken je inderdaad niet maar je post hele lappen tekst en daar haal ik dingen uit. Aannames inderdaad. Welkom op FOK!quote:Op maandag 2 juni 2025 12:41 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd vrouwen die dit soort 'logica' posten?Hoezo oppervlakkig? Ik geef een voorbeeld van huisje en auto en jij moet het jezelf gelijk wijsmaken dat dit alles is wat ik ben en hoe ik het leven zie alsof dit een soort van manier zou zijn om jongere vrouwen te imponeren? Jij kent mij helemaal niet. "Alleen uit zijn op sex" is ook weer compleet niet waar, waar haal je dit vandaan?
Waarom is het zo moeilijk voor jullie dat oude mannen van jonge vrouwen houden en vice versa? Waar bemoei je je uberhaupt mee? Als jij het niet wil, dan doe jij het toch gewoon niet? Laat anderen lekker in hun waarde zou ik zeggen.
Jullie lopen allemaal bullshit te verkondigen en aannames te maken wanneer het onderwerp oudere man met jongere vriendin ter sprake komt en het is vermoeiend omdat het altijd nergens op slaat. En dan krijgen jullie je gelijk niet en moet je toch op een manier jezelf verheven voelen door op de man spelende opmerkingen te maken.
En trouwens, als een oudere man een jongere vriendin heeft wil dit niet zeggen dat hij altijd oud zielig en alleen zou eindigen he. Die krijgen op het moment ook gewoon een vaste relatie. Mijn relaties duren ook steeds langer.
Ik zou zeggen, nogmaals, zolang mensen zich aan de wet houden moet je ze lekker in hun waarde laten. Als het andersom zou zijn een jonge man die een oude vrouw wil dan doet ook niemand moeilijk.
Aldus de kneus die zijn lekkere zus zou neukenquote:Op maandag 2 juni 2025 15:48 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Jeetje meid wat een vooroordelen allemaal. En wat dan nog? Moeten we allemaal maar perfect zijn? Ik geef ruiterlijk toe dat ik een onzekere vent ben op sommige vlakken. Ik houd niet van vrouwen die overmatig bezig zijn met groei of het analyseren van de relatie. Ik houd van oppervlakkig plezier. Maar ik heb meer levenservaring en wijsheid dan iemand van 18, en dat is dus juist mooi, want dan kan ik iemand van 18 iets leren. Ik heb wel een relatie met een meid van 18 gehad toen ik halverwege de 30 was. Een van mijn beste relaties ooit. Ik leerde van alles over de nieuwe generatie, zij leerde van alles over het leven. Ik gaf haar de zekerheid van een oudere man aan haar zijde, zij mij de energie van een jonge vrouw. Voor ons werkte het allemaal uitstekend op die manier. Natuurlijk waren er ook mindere kanten die ook soms met de leeftijd te maken hadden. Dat zij graag uit wilde, terwijl ik een avondje op de bank wilde doorbrengen. Maar dat heb je toch in elke relatie wel?
Ik vind dat je een enrom bekrompen manier van denken hebt! Ik raad je eens aan om eens iemand van een andere leeftijd te proberen.
Ik heb ook vrienden in elke leeftijdscategorie, tussen de 20 en 85. Ik vind dat persoonlijk een verrijking.
Ik ben gewoon open-minded. Elke relatie is voor mij een kans om iets te leren over mezelf en de medemens. Het gevoel als man van middelbare leeftijd begeerd te worden door een jongedame van 18 is ongeëvenaard. Echt, ik wil het nogmaals meemaken als ik ouder ben.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:23 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Aldus de kneus die zijn lekkere zus zou neuken
Het is zeker waar dat vrouwen vanaf die leeftijd biologisch gezien het vruchtbaarst zijn.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:19 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik ken je inderdaad niet maar je post hele lappen tekst en daar haal ik dingen uit. Aannames inderdaad. Welkom op FOK!
Maar jij post ook vrij veel aannames en reageerd behoorlijk fel als een ander dat ook doet. Ik heb blijkbaar wel een snaar geraakt.
Bijvoorbeeld dat vrouwen op hun 16e het geilst zijn. Dit is wat jij post als feit en blijkbaar erg graag wilt maar dit is pertinent niet waar. Of dat veel meisjes op veeeel oudere mannen geilen, win-win zoals je stelt, maar dit is ook niet waar.
Verder vind ik het vreemd dat je mij aanspreekt met 'jullie'.
En ik heb er ook totaal geen probleem mee dat oude mannen op zeer jonge meisjes vallen. Ben allang blij dat er niet meer veel mannen zijn die 'op me jagen'. Heb ik vervelende ervaringen mee. Lekker rustig nu.
Dat dus, het is eigenlijk gewoon een savegame maken en ieder jaar opnieuw tienerliefde ervaren.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ben gewoon open-minded. Elke relatie is voor mij een kans om iets te leren over mezelf en de medemens. Het gevoel als man van middelbare leeftijd begeerd te worden door een jongedame van 18 is ongeëvenaard. Echt, ik wil het nogmaals meemaken als ik ouder ben.Ik zou ook graag nog een jonge meid van rond de 25 zwanger maken als ik 60+ ben, à la Herman Brusselmans. Dat lijkt me een verrijkende ervaring, dat je op die leeftijd weer helemaal aan een nieuw leven begint.
De meeste mensen hebben een standaardleven. Ze gaan studeren, krijgen een relatie, gaan eventueel trouwen en krijgen kinderen. Als ze 40 of 50 zijn, is de relatie al wel een beetje uitgeblust, worden de kinderen steeds ouder en staat het werk misschien voorop. Als ze 60 zijn, zijn de kinderen uit huis en hebben ze weinig meer om voor te leven. Ik ben juist heel rustig begonnen qua relaties en seks, maar ik wil de spanning erin blijven houden in het leven. Dus ik hoop nog weer telkens mijn leven opnieuw te kunnen beginnen totdat ik oud ben. Telkens opnieuw verliefd worden op een jongedame, evt. nog iemand zwanger maken. Heerlijk lijkt me dat.
Klinkt wel alsof je in een fantasiewereld leeft een beetje.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ben gewoon open-minded. Elke relatie is voor mij een kans om iets te leren over mezelf en de medemens. Het gevoel als man van middelbare leeftijd begeerd te worden door een jongedame van 18 is ongeëvenaard. Echt, ik wil het nogmaals meemaken als ik ouder ben.Ik zou ook graag nog een jonge meid van rond de 25 zwanger maken als ik 60+ ben, à la Herman Brusselmans. Dat lijkt me een verrijkende ervaring, dat je op die leeftijd weer helemaal aan een nieuw leven begint.
De meeste mensen hebben een standaardleven. Ze gaan studeren, krijgen een relatie, gaan eventueel trouwen en krijgen kinderen. Als ze 40 of 50 zijn, is de relatie al wel een beetje uitgeblust, worden de kinderen steeds ouder en staat het werk misschien voorop. Als ze 60 zijn, zijn de kinderen uit huis en hebben ze weinig meer om voor te leven. Ik ben juist heel rustig begonnen qua relaties en seks, maar ik wil de spanning erin blijven houden in het leven. Dus ik hoop nog weer telkens mijn leven opnieuw te kunnen beginnen totdat ik oud ben. Telkens opnieuw verliefd worden op een jongedame, evt. nog iemand zwanger maken. Heerlijk lijkt me dat.
Te lang gekeken naar rare beïnvloedkanalen, vermoed ik.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:12 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Klinkt wel alsof je in een fantasiewereld leeft een beetje.
Ah ja is het de schuld van Andrew Tate?quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Te lang gekeken naar rare beïnvloedkanalen, vermoed ik.
quote:
Maar dan wel weer opzoek naar de nieuwe voor je die luiers etc. inmoet, en de slapeloze nachten op je 60e? Of denk je dat slaap ik overdag wel bij?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
60 is voor een man echt niet zo oud hoor als je gewoon sport en gezond blijft etenquote:Op woensdag 4 juni 2025 08:19 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Maar dan wel weer opzoek naar de nieuwe voor je die luiers etc. inmoet, en de slapeloze nachten op je 60e? Of denk je dat slaap ik overdag wel bij?![]()
Dit zijn voor mij echt van die zaken dat als je het ook maar een beetje practisch bekijkt is er niets over. Beter laat je je steriliseren en doe je dan alsof
60 kan prima, maar ik wil dan niet 20 jaar lang nog aan een kind vast zitten ;-) doe mij dan maar kleinkinderen er soms bijquote:Op woensdag 4 juni 2025 08:26 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
60 is voor een man echt niet zo oud hoor als je gewoon sport en gezond blijft eten
Een beetje?quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:12 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Klinkt wel alsof je in een fantasiewereld leeft een beetje.
Wat een onzin dat mensen op hun 60ste nog weinig hebben om voor te leven.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja, het zou best kunnen natuurlijk. Maar de praktijk is zelden zo rooskleurig en makkelijk als hoe hij het schetst, vandaar een beetje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |