Maar hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 2 juni 2025 10:14 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar dat is dus een onzin argument wat constant herhaald wordt op internet maar waar niks van klopt. Je kan meer gemeen hebben met een jong iemand dan met een oud iemand. Ik merk juist vaak dat hoe ouder een vrouw is hoe dommer en hoe minder ik er gemeen met ze heb. Heb zelfs vrouwen van 30+ gehad die niet eens Engels konden. Waar vrouwen van rond de 18 juist veel scherper zijn of meer gedeelde interesses hebben qua media en wat dan ook.
Ergens tussen de 30 en 40, hoezo?quote:
Dan kan ik mij nog echt wel voorstellen dat je een 18 jarige ontmoet waarmee je klikt (zelf ook nog wel meegemaakt op die leeftijd, vaak betrof dat internationale modellen die al jarenlang vanwege hun werk zelfstandig moesten zijn), maar niet echt dat je vooral veel gedeelde interesses hebt met iemand die dan wel nog op de middelbare school zit, dan wel eerste jaar uni. Sowieso, als je werkt krijg je toch een heel ander ritme lijkt mij zo.quote:
Ik denk dat je de gemiddelde man behoorlijk overschat nuquote:Op maandag 2 juni 2025 10:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar ho even... Om er naar te kijken is wat anders. Ik zie ook wel eens veel te jonge meiden die fysiek aantrekkelijk zijn. Alleen, zoals ik al eerder schreef, zodra je ermee in gesprek raakt merk je dat ze kinderlijk zijn en dan verdwijnt de aantrekking als sneeuw voor de zon.
Aantrekkelijkheid is meer dan wat je ziet. Ook met vrouwen die wel ouder zijn kun je dat hebben overigens, dat je irl gewoon het niet voelt, ook al zijn ze fysiek aantrekkelijk.
Kijk en daar zeg je iets wat het inderdaad is ja. Zelfstandig. Mensen denken hier dat een 18 jarige een kind is die nog elke avond op tijd naar bed gaat en bij papa en mama eet en zo. Genoeg 18 jarige die veel reizen of al op zichzelf wonen en werken en zo. Je kan serieus mensen van 18 hebben die volwassener zijn dan iemand van 30.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan kan ik mij nog echt wel voorstellen dat je een 18 jarige ontmoet waarmee je klikt (zelf ook nog wel meegemaakt op die leeftijd, vaak betrof dat internationale modellen die al jarenlang vanwege hun werk zelfstandig moesten zijn), maar niet echt dat je vooral veel gedeelde interesses hebt met iemand die dan wel nog op de middelbare school zit, dan wel eerste jaar uni. Sowieso, als je werkt krijg je toch een heel ander ritme lijkt mij zo.
En toen ik nog vrijgezel was (midden 40) had ik ook veel meer raakvlakken met vrouwen die eind 20, begin 30 waren dan met vrouwen van mijn eigen leeftijd (die vaak, niet altijd, al een soort van voor leken te sorteren op pensioen).
Maar een 16 jarige... nope.
(en vrouwen worden niet dommer, maar gemiddeld alleen maar slimmer tussen hun 16e en 40e en het al dan niet spreken van Engels is geen goede graadmeter)
Er is echt geen enkele single man die dit zou afwijzen. Dat zeggen ze alleen maar online. De meeste single mannen zullen in hun arm knijpen om te kijken of ze niet dromen of zullen bang zijn dat ze gescammed worden.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik denk dat je de gemiddelde man behoorlijk overschat nuSowieso is er voor veel mannen (zeker tussen de 20 en de 30) een verschil tussen seksueel aantrekkelijk en romantisch aantrekkelijk. Voor seks ligt die lat echt niet zo hoog, en de meeste mannen gaan met plezier over een bloedlekker wijf heen en negeren daarbij (een gebrek aan) persoonlijkheid. Zeker als het niet meer is dan een one night stand met een chick uit de kroeg. Als een 16 jarige op een 30+er afstapt met de vraag om casual sex dan zullen de meeste mannen dit afwijzen op basis van sociale standaarden, niet omdat ze haar niet bloedaantrekkelijk vinden en geen zin hebben om een nachtje te rollenbollen met een bloedgeile 16 jarige.
Dit is gewoon niet waar. Laten we nou ook eerlijk zijn: seks is veel leuker met vrouwen die ervaren zijn en weten wat ze willen. En 18 jarigen die seksueel al daar zijn... echt enorm in de minderheid.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:43 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Er is echt geen enkele single man die dit zou afwijzen. Dat zeggen ze alleen maar online. De meeste single mannen zullen in hun arm knijpen om te kijken of ze niet dromen of zullen bang zijn dat ze gescammed worden.
Ja, ga lekker voor de stropop...quote:Op maandag 2 juni 2025 10:51 schreef SuperNeger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuk voor stuk allemaal pedofielen die zeker niemand kunnen krijgen van hun eigen leeftijd
quote:Op maandag 2 juni 2025 10:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar. Laten we nou ook eerlijk zijn: seks is veel leuker met vrouwen die ervaren zijn en weten wat ze willen. En 18 jarigen die seksueel al daar zijn... echt enorm in de minderheid.
Zoals je het nu ook zegt komt het op mij over als vooral even je zak willen legen. En dan moet je al helemaal wegblijven van de meeste tienermeiden.
Jij leest gewoon echt niet wat ik schrijf, wel?quote:Op maandag 2 juni 2025 10:54 schreef SuperNeger het volgende:
[..]Dat is echt onzin. Ik heb saaie seks gehad met 30 jarige en top seks met 18 jarige.
Ik lees wat er staat daar reageer ik toch ook op. Wat jij zegt slaat nergens op, zijn domme aannames die niet kloppen. En ook nog een stukje op de man spelen. Voegt gewoon niks toe.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij leest gewoon echt niet wat ik schrijf, wel?
Want tienermeiden kunnen geen hoog libido hebben dat af en toe bevredigd moet worden met casual sex? Ik snap wat je zegt hoor, maar je doet nou net als of tieners en vrouwen weerloze wezens zijn die niet voor zichzelf kunnen nadenken en tegen de boze geile man beschermd moet wordenquote:Op maandag 2 juni 2025 10:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar. Laten we nou ook eerlijk zijn: seks is veel leuker met vrouwen die ervaren zijn en weten wat ze willen. En 18 jarigen die seksueel al daar zijn... echt enorm in de minderheid.
Zoals je het nu ook zegt komt het op mij over als vooral even je zak willen legen. En dan moet je al helemaal wegblijven van de meeste tienermeiden.
Klinkt een beetje als een win-win situatie dus. Iedereen blij. Behalve de wat oudere vrouwen die genegeerd worden. En voor jonge mannen is het ook vervelend als hun leeftijdsgenootjes worden gefixt door oudere mannen die wel gewoon een eigen huis en eigen auto hebben daar kunnen ze moeilijk tegenop boksen.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Want tienermeiden kunnen geen hoog libido hebben dat af en toe bevredigd moet worden met casual sex? Ik snap wat je zegt hoor, maar je doet nou net als of tieners en vrouwen weerloze wezens zijn die niet voor zichzelf kunnen nadenken en tegen de boze geile man beschermd moet worden
Biologisch zijn tieners juist in hun geilste levensfase. Hormonen vliegen in het rond en het lichaam wil seks. Over het algemeen worden vrouwen ook meer aangetrokken tot mannen die ouder zijn dan zijzelf. Mannen op hun beurt zijn biologisch aangetrokken tot jonge vruchtbare vrouwen. Dus de combinatie oudere man met jonge tienermeid is vanuit biologisch perspectief echt niet zo gek. We hebben er maatschappelijk allerlei gedragsregels omheen verzonnen waardoor beide kanten er heel terughoudend in zijn, maar dat wil niet zeggen dat de aantrekking er niet is.
Het wordt voor iedereen ook vrij vervelend als je als man een reputatie opbouwt als pedofiel, waardoor iedereen je veroordeelt, je in een sociaal isolement terecht komt, of het invloed gaat hebben op romantische relaties en/of professionele carrière. Leuk dat je je hele leven 16 jarige gewillige sletjes hebt liggen neuken, maar een carrière in de politiek kun je daarna vergeten, om maar iets te noemen.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:28 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een win-win situatie dus. Iedereen blij. Behalve de wat oudere vrouwen die genegeerd worden. En voor jonge mannen is het ook vervelend als hun leeftijdsgenootjes worden gefixt door oudere mannen die wel gewoon een eigen huis en eigen auto hebben daar kunnen ze moeilijk tegenop boksen.
Ik vind die maatschappelijke consequenties dus nergens op slaan. Genoeg mensen (kijk maar naar mijn voorbeelden) die succesvol zijn maar wel gewoon jonge vriendinnen hebben. Het zegt meer over je eigen onzekerheid als dit je ervan laat weerhouden allebei een mooie gelukkige al dan niet tijdelijke seksuele relatie met elkaar aan te gaan. Het is je recht en van rechten mag je gebruik maken. Hier op FOK! ook, iedereen valt me aan maar ik blijf gewoon bij mijn standpunten. En ja ik heb ook wel eens shit gehad van iemand over dat ik jonge vriendinnen hebben gehad. Maar dat zijn vaak mannen die dan al vast zitten aan een oude vrouw. Typerend wel.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het wordt voor iedereen ook vrij vervelend als je als man een reputatie opbouwt als pedofiel, waardoor iedereen je veroordeelt, je in een sociaal isolement terecht komt, of het invloed gaat hebben op romantische relaties en/of professionele carrière. Leuk dat je je hele leven 16 jarige gewillige sletjes hebt liggen neuken, maar een carrière in de politiek kun je daarna vergeten, om maar iets te noemen.
Voor de dames wordt het ook vrij vervelend als ze op hun 16e in bed duiken met iemand die oud genoeg is om hun vader te zijn, en ze vervolgens op school moeten dealen met alle geruchten en roddels, en door de hele wereld te horen krijgen hoe ze misbruikt worden door een oudere vent en zichzelf als slachtoffer moeten zien. Onderschat niet wat die sociale druk doet met een tiener.
Biologisch gezien is het een win-win voor iedereen. Juridisch kun je in Duitsland lekker een 14 jarige op je pik laten rijden. Maar je negeert compleet dat er ook nog maatschappelijke consequenties zijn. Dat die consequenties grotendeels zijn gebaseerd op eeuwenoude sociale (en veelal religieuze) normen is niet relevant, die consequenties zijn er. En als jij in bed duikt met een 16 jarige die vervolgens depressief raakt en een zelfmoordpoging doet omdat ze niet om kon gaan met de sociale consequenties van dat besluit dan ben jij daar minstens voor de helft verantwoordelijk voor. Dan kun je je verschuilen achter de wet en egoïstisch claimen dat dat niet jouw probleem is. Maar wanneer je als volwassen vent in bed duikt met een tiener dan is het minste wat je kunt doen even nadenken en overwegen wat de mogelijke gevolgen kunnen zijn voor dat jonge meisje die ze zelf misschien nog niet ziet, en zeker weten dat ze daar op voorbereid is voor je je lul erin steekt.
Je kan van alles vinden. Dat wil niet zeggen dat het dan maar niet bestaatquote:Op maandag 2 juni 2025 11:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik vind die maatschappelijke consequenties dus nergens op slaan.
Maar zoals ik al zei: Ze bestaan dus helemaal niet. Het is gewoon online geroeptoeter op hetzelfde niveau als die free palestine woke shit. Wanneer je mensen vraagt van waarom niet dan kunnen ze nooit zeggen waarom ze zeggen altijd zoiets van "Nou ja dat doe je gewoon niet". Mensen lijken oprecht niet te snappen wat het verschil is tussen een kind en een vrouw die oud genoeg is. En ja mensen mogen roepen en vinden wat ze willen, zolang ik legaal bezig ben houdt het daar verder ook op voor me. Je bent als man een ontzettende loser als je jezelf gaat cockblocken en een lekkere seksueel en wettelijke rijpe vrouw gaat afslaan omdat je bang bent wat een paar internethelden van je gedrag vinden.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je kan van alles vinden. Dat wil niet zeggen dat het dan maar niet bestaat
Dus wat je zegt is dat gewoon egoïstisch naar je eigen behoeftes kijkt en verder geen oog hebt voor de eventuele gevolgen voor je partner. Das ook een keus.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei: Ze bestaan dus helemaal niet. Het is gewoon online geroeptoeter op hetzelfde niveau als die free palestine woke shit. Wanneer je mensen vraagt van waarom niet dan kunnen ze nooit zeggen waarom ze zeggen altijd zoiets van "Nou ja dat doe je gewoon niet". Mensen lijken oprecht niet te snappen wat het verschil is tussen een kind en een vrouw die oud genoeg is. En ja mensen mogen roepen en vinden wat ze willen, zolang ik legaal bezig ben houdt het daar verder ook op voor me. Je bent als man een ontzettende loser als je jezelf gaat cockblocken en een lekkere seksueel en wettelijke rijpe vrouw gaat afslaan omdat je bang bent wat een paar internethelden van je gedrag vinden.
Wie zegt dat dit slecht voor haar is? Ze wil het toch? En ze is ook nog eens wettelijk oud genoeg om dus zelf te beslissen of ze dit wil. En ik wil het ook. Dus beide staan we in ons recht en beide zijn we blij met deze beslissing.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat gewoon egoïstisch naar je eigen behoeftes kijkt en verder geen oog hebt voor de eventuele gevolgen voor je partner. Das ook een keus.
Maar als jij dus in bed duikt met een 16 jarige die nog op de middelbare school zit, dan denk jij dat het voor haar totaal geen gevolgen heeft als haar leeftijdsgenoten erachter komen dat ze seks heeft gehad met een dude van 40? Dat is wat je nu zegt?
Praat jij altijd tegen jezelfquote:Op maandag 2 juni 2025 12:22 schreef SuperNeger het volgende:
Verder is daddydating helemaal in tegenwoordig en is er dus totaal geen stigma als een jonge vrouw van 16, 17, 18, 19 een man van 30 date.
Dat is echt shit uit het recente verleden samen met andere woke-shit (niet het verre verleden want toen was dit ook normaal) en zegt meer over jullie bekrompen denkbeelden.
Laat mensen die oud genoeg zijn gewoon lekker zelf bepalen wat ze doen want dat is hun recht.
Sorry, normaal gesproken wordt op een modern forum je laatste reactie toegevoegd bij je vorige bericht in een edit.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:25 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Praat jij altijd tegen jezelf
Denk dat de meeste 'wat oudere vrouwen' allang blij zijn dat de oppervlakkige mannen, die alleen uit zijn op sex met jonge vrouwen om de sex met jonge vrouwen, hen negeren.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:28 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een win-win situatie dus. Iedereen blij. Behalve de wat oudere vrouwen die genegeerd worden. En voor jonge mannen is het ook vervelend als hun leeftijdsgenootjes worden gefixt door oudere mannen die wel gewoon een eigen huis en eigen auto hebben daar kunnen ze moeilijk tegenop boksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |