Iemand heeft wel eens een pistool op mijn hoofd gezet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:26 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook wel eens seks met mij gehad terwijl ik helemaal van de kaart was.
De maximale snelheid heeft ook met anderen te maken. Of het nou over ongevallen gaat of over uitstoot. Je zou zelfs kunnen stellen dat uitstoot een grotere impact heeft omdat het niet over één persoon gaat maar over alle generaties na ons.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, je hebt te maken met andere mensen. Als je het gevoel hebt dat jouw lust plus de wet belangrijker is dan het welzijn van de ander, dan mis je wat mij betreft een paar aansluitingen in je hersenpan.
Nee natuurlijk niet. Daar ging mijn punt dan ook niet over. Mijn punt ging over dat je geen misbruik maakt van iemand. En of deze persoon man of vrouw is heeft daar niks mee te maken. Zolang de persoon maar de wettelijke leeftijd heeft bereikt zijn we allemaal gelijk dus.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Iemand heeft wel eens een pistool op mijn hoofd gezet.
Is het nu ok als ik dat bij anderen ga doen ofzo???
Je hebt ook gewoon je verantwoordelijkheid. Ik zou er een heel erg kut gevoel aan overhouden als iemand mij zou vertellen dat ze achteraf bezien het een nare ervaring vond. Zal mij ook niet snel kunnen overkomen, want als de ander niet enthousiast meedoet, dan vergaat mij de lust al.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:31 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
We hebben het over een regels uit de wet die voor iedereen gelden en voor iedereen gevolgd dienen te worden.
Je kan het er wel/niet mee eens zijn, maar dat verandert niks aan de zaak.
Ja, maar daar is dus goed over nagedacht. Als het mistig is, moet je ook je snelheid daarop aanpassen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:35 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
De maximale snelheid heeft ook met anderen te maken. Of het nou over ongevallen gaat of over uitstoot. Je zou zelfs kunnen stellen dat uitstoot een grotere impact heeft omdat het niet over één persoon gaat maar over alle generaties na ons.
Dat is kut ja, vooral als ze denigrerende opmerkingen maken van "hij was klein" etc.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon je verantwoordelijkheid. Ik zou er een heel erg kut gevoel aan overhouden als iemand mij zou vertellen dat ze achteraf bezien het een nare ervaring vond. Zal mij ook niet snel kunnen overkomen, want als de ander niet enthousiast meedoet, dan vergaat mij de lust al.
De verhouding tussen man en vrouw moet altijd gezond en goed zijn. Nooit misbruik etc. Of het nou man of vrouw of iemand van 16 of of 60 maakt voor de wet (en dus voor mij) niks uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar daar is dus goed over nagedacht. Als het mistig is, moet je ook je snelheid daarop aanpassen.
Het zijn onvergelijkbare zaken.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik er een seksistische norm aan koppelde. Sterker nog: eerder voorbeeld met de 14/16 jarige van mij heb ik de sekses omgedraaid, omdat ik juist helemaal niet denk ik vrouw slachtoffer, man dader.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:35 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Daar ging mijn punt dan ook niet over. Mijn punt ging over dat je geen misbruik maakt van iemand. En of deze persoon man of vrouw is heeft daar niks mee te maken. Zolang de persoon maar de wettelijke leeftijd heeft bereikt zijn we allemaal gelijk dus.
Ik heb het idee dat jij totaal niet begrijpt wat ik schrijf…quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:41 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat is kut ja, vooral als ze denigrerende opmerkingen maken van "hij was klein" etc.
[..]
De verhouding tussen man en vrouw moet altijd gezond en goed zijn. Nooit misbruik etc. Of het nou man of vrouw of iemand van 16 of of 60 maakt voor de wet (en dus voor mij) niks uit.
Grappig, ik heb hetzelfde idee vaak met mensen hier. Ik doe juist precies wat men hoort te doen in een maatschappij. Iedereen gelijk behandelen en de wet volgen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij totaal niet begrijpt wat ik schrijf…
Misschien is een echte vrouw te intimiderend voor hem.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel toevallig dat jouw laagste leeftijd de laagst legaal/sociaal acceptabele leeftijd is.
Laten we het eens anders zeggen... Stel dat een 40 jarige jouw jonge dochter zou meenemen voor een spannend avontuur. Trek je dan je schouders op? Ja, het mag hoor meneer, hier een setje condooms! Breng je haar terug voor 23u? Het is morgen school.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:31 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
We hebben het over een regels uit de wet die voor iedereen gelden en voor iedereen gevolgd dienen te worden.
Je kan het er wel/niet mee eens zijn, maar dat verandert niks aan de zaak.
Ik zou mijn kinderen al opvoeden en vertellen over seks, relaties en daten voor ze de wettelijke leeftijd hebben bereikt. Maar als ze inderdaad interesse heeft in een oudere man, en ze is gewoon oud genoeg, dan kan je beter open kaart spelen en zeggen dat je die vent gewoon wil leren kennen. Beter dan dat het achter je rug om gebeurt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Laten we het eens anders zeggen... Stel dat een 40 jarige jouw jonge dochter zou meenemen voor een spannend avontuur. Trek je dan je schouders op? Ja, het mag hoor meneer, hier een setje condooms! Breng je haar terug voor 23u? Het is morgen school.
Volgens mij heb jij geen dochterquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:33 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen al opvoeden en vertellen over seks, relaties en daten voor ze de wettelijke leeftijd hebben bereikt. Maar als ze inderdaad interesse heeft in een oudere man, en ze is gewoon oud genoeg, dan kan je beter open kaart spelen en zeggen dat je die vent gewoon wil leren kennen. Beter dan dat het achter je rug om gebeurt.
In Nederland is 14 helemaal niet oud genoeg.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen dochter![]()
De oer reactie van een vader is namelijk heel anders!
Oh en we hebben het niet over een relatie hè? Maar over eens afpompen van een 14 jarig kind.
16 jarig dan...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:36 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
In Nederland is 14 helemaal niet oud genoeg.
Als zij een 'oudere man' zou ontmoeten er zouden serieuze interesses zijn dan is er vrij weinig wat je kan doen helaas alleen open kaart spelen.quote:
Maar het gaat niet om serieuze intenties in dit topicquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:38 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Als zij een 'oudere man' zou ontmoeten er zouden serieuze interesses zijn dan is er vrij weinig wat je kan doen helaas alleen open kaart spelen.
Ik heb verder geen vergootglas op de relatie van mensen. Ik weet alleen dat mocht ik een dochter van 16 hebben die iets wil beginnen met een man die ouder is, dat volgens de wet gewoon mag, dus wat ik kan doen is het in goede banen laten verlopen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om serieuze intenties in dit topic
Er zijn ook rijpe gezonde jonge vrouwen van 11: zou je daar wat mee doen als het wettelijk mocht?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:16 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee, ik val op rijpe gezonde jonge vrouwen dus geen kleine kinderen of dwergen. En ja dat ze de wettelijke leeftijd hebben bereikt is natuurlijk belangrijker dan mijn mening.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er zijn ook rijpe gezonde jonge vrouwen van 11
Er zijn meisjes in de basisschool met een grotere cupmaat dan dat ikzelf heb.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:18 schreef SuperNeger het volgende:
[..]echt niet gozer. En het feit dat je gewoon rijpe vrouwen van 16 en 17 vergelijkt met een kind van 11 is best wel eng.
Hoe kan je het verschil niet zien tussen iemand die gewoon lichamelijk aantrekkelijk is een jonge vrouw met dikke tieten en een kind. Dat is echt bizar.
Natuurlijk telt leeftijd. Daarom is er ook een wettelijke leeftijd waar iedereen zich aan moet houden he slimpiequote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er zijn meisjes in de basisschool met een grotere cupmaat dan dat ikzelf heb.
Wanneer is iemand rijp? Borsten en haar? Dat kunnen nog steeds kinderen zijn. Mentaal nog lang niet klaar, helaas een lichaam dat een beetje voorloopt.
Leeftijd telt gewoon wél! Niet alleen lichamelijke aanwezigheden. Dus een rijpe gezonde jonge vrouw zijn is niet genoeg om groen licht te geven voor vieze mannetjes.
En die wettelijke grens is niet ok. Dat een jongen van 17 met een meisje van 14 gaat is prima. Daar is die wet ook voor ingesteld, voor jonge jongens. Maar een oudere man hoort er zijn poten vanaf te houden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Natuurlijk telt leeftijd. Daarom is er ook een wettelijke leeftijd waar iedereen zich aan moet houden he slimpie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |