Als een volwassen vrouw achteraf spijt krijgt en verkrachting roept ben je net zo hard de lul dus er veranderd verder vrij weinig aan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zoals ik het lees gaat het wel verder dan dat. Ik denk dat als je als 25 jarige een 14 jarige neukt en ze krijgt spijt, dat je dan ook valt onder de uitzondering en gewoon justitie achter je aan krijgt.
Volgens mij is het veel meer bedoeld om 14 jarige jongens die met hun 16 jarige vriendin het bed induiken te decriminaliseren. Want in NL is de 16 jarige op dat moment in theorie strafbaar. Terwijl daar op zich niets mis mee is.
Nee. Absoluut niet waar.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:57 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Als een volwassen vrouw achteraf spijt krijgt en verkrachting roept ben je net zo hard de lul dus er veranderd verder vrij weinig aan.
Wat een hoop aannames en dingen die niet waar zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:28 schreef Lenny77 het volgende:
Je bent gewoon een vieze man als je de wettelijke grenzen afloopt, gewoon om zo jong mogelijk te kunnen pakken![]()
Voor jou is het: bohhh jonge meid en op de borst kloppen, voor een meisje een groot verdriet achteraf want die denkt er wel wat meer van en is eigenlijk nog kind.
Maar he, neuk lekker alles wat vast en los staat.. kom achteraf niet klagen als geen enkele vrouw meer wil omdat ze zo teleurgesteld zijn in de man. De man die zijn zak wil legen en zij enkel maar een vinkje in zijn perverse wensenlijst is.
En dan zagen: vrouwen worden steeds kritischer![]()
Ja duh...
(Ik hoor nog net niet de oooeeeeh en yezzzz van de halve pedo's hier, met de post van 14 in Duitsland. Allen daarheen!! )
Wel. Laatst nog in Leiden van twee mensen die stomdronken naar huis gingen en neukte en de volgende dag deed ze moeilijk.quote:
DIT!! Bahquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:28 schreef Lenny77 het volgende:
Je bent gewoon een vieze man als je de wettelijke grenzen afloopt, gewoon om zo jong mogelijk te kunnen pakken![]()
Voor jou is het: bohhh jonge meid en op de borst kloppen, voor een meisje een groot verdriet achteraf want die denkt er wel wat meer van en is eigenlijk nog kind.
Maar he, neuk lekker alles wat vast en los staat.. kom achteraf niet klagen als geen enkele vrouw meer wil omdat ze zo teleurgesteld zijn in de man. De man die zijn zak wil legen en zij enkel maar een vinkje in zijn perverse wensenlijst is.
En dan zagen: vrouwen worden steeds kritischer![]()
Ja duh...
(Ik hoor nog net niet de oooeeeeh en yezzzz van de halve pedo's hier, met de post van 14 in Duitsland. Allen daarheen!! )
Nou? Lees eens terug? En kijk eens naar de woorden die gebruikt worden? Zoals bv: afpompen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:34 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wat een hoop aannames en dingen die niet waar zijn.
Ik heb echt nog nooit het woord afpompen gebruiktquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou? Lees eens terug? En kijk eens naar de woorden die gebruikt worden? Zoals bv: afpompen.
Ja dat klinkt heel lief om te doen bij een 14 jarig kind
Mijn post was dan ook geen quote op jou he?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:51 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit het woord afpompen gebruikt
Oh ik zie het iemand anders zei dat, ja ik zou het zelf niet zo snel doen, ik zeg alleen dat het volgens de wet mag. En de wet is heilig.
Na 19:00 mag ik 130km/u op de snelweg. Zijn genoeg mensen die dit te hard vinden omdat het teveel zou uitstoten wat slecht voor het milieu zou zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mijn post was dan ook geen quote op jou he?
Er bestaat ook nog iets als moraal, ethiek, fatsoen en een stel hersenen die beseffen dat iets niet ok is, gewoon omdat het mag. Die verder denken over de gevolgen van jouw daad voor de andere partij.
Ja maar op de weg gaat het om de klavertjes in de berm. Bij een 14 jarige gaat het over de start van een volledig seksleven en de prille ontwikkeling hiervan. Dan krijg je later mannen die zeuren dat hun vriendin vanalles niet wil of steeds pijn heeft of geremd is. Een goed seksleven heb je met iemand die zich mooi en veilig heeft kunnen ontwikkelen. Een 45 jarige die eroverheen heeft gekropen op haar 14e of zelfs 16e hoort daar niet bijquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:55 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Na 19:00 mag ik 130km/u op de snelweg. Zijn genoeg mensen die dit te hard vinden omdat het teveel zou uitstoten wat slecht voor het milieu zou zijn.
Daarom kijk ik ook naar het enige wat heilig en bindend is en dat is wat de wet erover zegt.
Mensen hun meningen zijn nog steeds minder belangrijk dan wat er in de wet staat.
Ik zie mezelf ook niet zo jong gaan hoor, kan me geen situatie voorstellen waar er echt een normale klassieke relatie is tussen een man van 45 en een meisje van 14. Maar als de wet zegt dat het mag, dan heb je het daar mee te doen. En ben je het er niet mee eens, dan mag je er een mening over hebben, of brieven aan de tweede kamer schrijven met de vraag of ze het misschien willen aanpassen, maar dat is waar het ophoudt verder.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar op de weg gaat het om de klavertjes in de berm. Bij een 14 jarige gaat het over de start van een volledig seksleven en de prille ontwikkeling hiervan. Dan krijg je later mannen die zeuren dat hun vriendin vanalles niet wil of steeds pijn heeft of geremd is. Een goed seksleven heb je met iemand die zich mooi en veilig heeft kunnen ontwikkelen. Een 45 jarige die eroverheen heeft gekropen op haar 14e of zelfs 16e hoort daar niet bij![]()
Ik gebruikte dat woord bewust, niet chique -ik weet het-, maar ik gebruikte dat woord omdat een (seksuele) relatie tussen een 40+ er en een 14-jarige per definitie niet gelijkwaardig is en ik dat duidelijk wilde maken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog iets als moraal, ethiek, fatsoen en een stel hersenen die beseffen dat iets niet ok is, gewoon omdat het mag. Die verder denken over de gevolgen van jouw daad voor de andere partij.
Welke relatievormen tussen een man van 45 en een meisje van 14 kun jij je wel voorstellen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook niet zo jong gaan hoor, kan me geen situatie voorstellen waar er echt een normale klassieke relatie is tussen een man van 45 en een meisje van 14. Maar als de wet zegt dat het mag, dan heb je het daar mee te doen. En ben je het er niet mee eens, dan mag je er een mening over hebben, of brieven aan de tweede kamer schrijven met de vraag of ze het misschien willen aanpassen, maar dat is waar het ophoudt verder.
Ik weet dat het veel voorkomt in islamitische culturen. Maar dat zijn doorgaans arranged-marriages en niet zo zeer mensen die elkaar op straat hebben leren kennen of zo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Welke relatievormen tussen een man van 45 en een meisje van 14 kun jij je wel voorstellen?
Want anders ging je in Duitsland meisjes van <14 jaar versieren?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet bedacht, ik volg alleen maar de wet daar dat mijn plicht is als nette belastingbetalende burger die zich aan de regels houdt.
Dit antwoord spreekt boekdelenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:12 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik weet dat het veel voorkomt in islamitische culturen. Maar dat zijn doorgaans arranged-marriages en niet zo zeer mensen die elkaar op straat hebben leren kennen of zo.
Uh nee, ik ben in Nederland en hou me aan de Nederlandse wetgeving omdat dit mijn plicht is als burger.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Want anders ging je in Duitsland meisjes van <14 jaar versieren?
Het is alleen omdat je je aan de wet wil houden? Als die er niet zou zijn: had je het dan prima gevonden om aan jongere meisjes te zitten?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:13 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Uh nee, ik ben in Nederland en hou me aan de Nederlandse wetgeving omdat dit mijn plicht is als burger.
[..]
Nee, ik val op rijpe gezonde jonge vrouwen dus geen kleine kinderen of dwergen. En ja dat ze de wettelijke leeftijd hebben bereikt is natuurlijk belangrijker dan mijn mening.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het is alleen omdat je je aan de wet wil houden? Als die er niet zou zijn: had je het dan prima gevonden om aan jongere meisjes te zitten?
Je bedoelt die studente (?) die zo dronken was dat ze helemaal geen consent kon geven?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:34 schreef SuperNeger het volgende:
Wel. Laatst nog in Leiden van twee mensen die stomdronken naar huis gingen en neukte en de volgende dag deed ze moeilijk.
Vrouwen hebben ook wel eens seks met mij gehad terwijl ik helemaal van de kaart was.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je bedoelt die studente (?) die zo dronken was dat ze helemaal geen consent kon geven?
Ik vind het vrij verontrustend dat je die zaak wil aanhalen om je gelijk te halen… zou jij seks hebben met een vrouw die helemaal van de kaart is?
Dat laatste mis ik ook heel erg bij sommigen…quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Appels en peren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:55 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Na 19:00 mag ik 130km/u op de snelweg. Zijn genoeg mensen die dit te hard vinden omdat het teveel zou uitstoten wat slecht voor het milieu zou zijn.
Daarom kijk ik ook naar het enige wat heilig en bindend is en dat is wat de wet erover zegt.
Mensen hun meningen zijn nog steeds minder belangrijk dan wat er in de wet staat.
We hebben het over een regels uit de wet die voor iedereen gelden en voor iedereen gevolgd dienen te worden.quote:
Nee, je hebt te maken met andere mensen. Als je het gevoel hebt dat jouw lust plus de wet belangrijker is dan het welzijn van de ander, dan mis je wat mij betreft een paar aansluitingen in je hersenpan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook niet zo jong gaan hoor, kan me geen situatie voorstellen waar er echt een normale klassieke relatie is tussen een man van 45 en een meisje van 14. Maar als de wet zegt dat het mag, dan heb je het daar mee te doen. En ben je het er niet mee eens, dan mag je er een mening over hebben, of brieven aan de tweede kamer schrijven met de vraag of ze het misschien willen aanpassen, maar dat is waar het ophoudt verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |