Volgens de formule mag iemand van 14 dus ook alleen maar met iemand anders van 14 neuken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:34 schreef SuperNeger het volgende:
Ik zou nooit iemand van 14 neuken dat is echt te jong wtf (al hoewel in Duitsland mag dit volgens mij wel?)
Nee beter gewoon 16+/18+ aanhouden.
Die formule is dan ook complete onzinquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Volgens de formule mag iemand van 14 dus ook alleen maar met iemand anders van 14 neuken.
Deze man weetquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:24 schreef Sakura het volgende:
Sex met een dame die qua leeftijd ruimschoots mijn dochter kon zijn en net een week eerder haar 18de verjaardag vierde 😋🤩
Geile pijpsletquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je oogt jeugdiger digitaal in elk geval
Nope! Zeker niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje vies als je 18 jarig gewend was?
n.v.t omdat je alles neukt met een hartslag, of omdat je geen seks hebt?quote:
Het laatste, anders zou ik hebben gezegd dat ik geen grens ken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:01 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
n.v.t omdat je alles neukt met een hartslag, of omdat je geen seks hebt?
Er zit een verschil tussen een 18 jarige willen neuken/genieten van het uitzicht, en actief met 18 jarigen gaan flirten en versieren. Weten waar die grens ligt bepaalt of je gewoon een gezonde vent bent, of een wanhopig vies oud mannetje.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:14 schreef SemperLibertas het volgende:
Al die ouwe mannen hier die jongen deernes willen neuken LOL. Heel begrijpelijk, maar plots komt er een moment waarop je niet meer die charmante, ervaren man bent, maar gewoon een vieze ouwe vent en dan is alle hoop verloren. Dat is zo'n kantelpunt waarop je weet dat je niet meer in de evolutionaire race zit en je het moet doen met wat je toegeworpen krijgt (dus meestal oud & uitgezakt)
Ik denk dat je wel een beetje onderscheid moet maken tussen wie 'het leuk zou vinden' en 'wie het heel graag wil en niet zal rusten voordat het lukt'quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:14 schreef SemperLibertas het volgende:
Al die ouwe mannen hier die jongen deernes willen neuken LOL. Heel begrijpelijk, maar plots komt er een moment waarop je niet meer die charmante, ervaren man bent, maar gewoon een vieze ouwe vent en dan is alle hoop verloren. Dat is zo'n kantelpunt waarop je weet dat je niet meer in de evolutionaire race zit en je het moet doen met wat je toegeworpen krijgt (dus meestal oud & uitgezakt)
3 jaar is wel heel jong om moeder te wordenquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een beetje onderscheid moet maken tussen wie 'het leuk zou vinden' en 'wie het heel graag wil en niet zal rusten voordat het lukt'
Ik wil heel graag een moeilijk lekker sletje van 18 batsen, maar in principe ga ik vanavond gewoon zoals altijd dezelfde moeder van drie in de reet naaien om daarna weer achted mn xbox te kruipen.
Niet als het een boerderijdier isquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
3 jaar is wel heel jong om moeder te worden
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:14 schreef SemperLibertas het volgende:
Dit is de post aller postsquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een moeilijk lekker sletje van 18 batsen, maar in principe ga ik vanavond gewoon zoals altijd dezelfde moeder van drie in de reet naaien om daarna weer achted mn xbox te kruipen.
36 hier. Flirten met een 18jarige die me dan meneer noemt en u zegt 😭quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een 18 jarige willen neuken/genieten van het uitzicht, en actief met 18 jarigen gaan flirten en versieren. Weten waar die grens ligt bepaalt of je gewoon een gezonde vent bent, of een wanhopig vies oud mannetje.
Kate Winslet is de enige vrouw op aarde die mooi oud wordt en mooier wordt naarmate ze ouder wordtquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
36 hier. Flirten met een 18jarige die me dan meneer noemt en u zegt 😭
Ik heb liever een rijpe vrouw van 50 of 60.
Neem astrid joosten bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:24 schreef Sakura het volgende:
Sexseks met een dame die qua leeftijd ruimschoots mijn dochter kon zijn en net een week eerder haar 18de verjaardag vierde 😋🤩
Mensen die niet zelf kunnen of willen nadenken, of een mening hebben en dus overal een formule voor nodig hebben om zeker te weten dat ze een acceptabele mening hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Er is een formule voor.
Je deelt de leeftijd van de oudste partner door twee en telt er zeven jaar bij op. Dan krijg je de minimum leeftijd die de jongste partner moet hebben.
Wanneer bereikt men dat kantelpunt? Af en toe ben ik wel bang dat dit gaat komen... In de spiegel zie ik toch wel langzaam en zeker mijn haarlijn een beetje naar achter trekken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:14 schreef SemperLibertas het volgende:
Helemaal geen verschil, legaal = legaal. Alleen pussies laten zich tegen houden omdat ze bang zijn voor de mening van anderen terwijl je gewoon in je wettelijke recht staat.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een 18 jarige willen neuken/genieten van het uitzicht, en actief met 18 jarigen gaan flirten en versieren. Weten waar die grens ligt bepaalt of je gewoon een gezonde vent bent, of een wanhopig vies oud mannetje.
quote:
Alleen is dat kantelpunt bij de een er wat sneller dan bij de ander. Zorg goed voor jezelf als man en je kan het verdomd lang volhouden. Zo lang zelfs dat je op zeker moment zelf de meiden van 18 echt kinderlijk gaat vinden en een gesprek met zulke jonge meiden de lust direct doet verschrompelen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:14 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik vind dit altijd zo'n non-argument. Alsof de gesprekken met een vrouw van 30 zoveel beter zijn dan met een vrouw van 18.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alleen is dat kantelpunt bij de een er wat sneller dan bij de ander. Zorg goed voor jezelf als man en je kan het verdomd lang volhouden. Zo lang zelfs dat je op zeker moment zelf de meiden van 18 echt kinderlijk gaat vinden en een gesprek met zulke jonge meiden de lust direct doet verschrompelen.
Uiteindelijk draait het natuurlijk niet om leeftijd sec, maar om de persoon zelfs. In theorie zou er natuurlijk best een 18 jarige meid kunnen zijn die niet kinderlijk is.
Bij mij is overigens het acceptabele leeftijdsverschil gewoon 15 jaar jonger. Monogaam enzo…
Gemiddeld gezien zeker. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar de gemiddelde 18 jarige is voor mij echt nog een kind. Seks is meer dan het lichamelijke, er is ook een connectie die je wil voelen. Nou ja, niet bij een gangbang of een orgie, maar vrouwen die daar voor in zijn, zijn doorgaans wat ouder.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:15 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n non-argument. Alsof de gesprekken met een vrouw van 30 zoveel beter zijn dan met een vrouw van 18.
Voor mij is die aantrekking juist ook de oudere/grotere/volwassenere/sterkere zijn. Ik heb geen mommy fetish of zo.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien zeker. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar de gemiddelde 18 jarige is voor mij echt nog een kind. Seks is meer dan het lichamelijke, er is ook een connectie die je wil voelen. Nou ja, niet bij een gangbang of een orgie, maar vrouwen die daar voor in zijn, zijn doorgaans wat ouder.
Kortom, voor mij geldt dat ik bij een 18 jarige wel fysieke aantrekking kan voelen, maar dat zal in vrijwel alle gevallen weg zijn als ik met haar spreek omdat het mentale niet klikt.
Dit even nog afgezien van dat ik denk dat je op mijn leeftijd het ook niet moet willen, want ook al geeft die 18 jarige op dat moment aan zin te hebben in seks met jou, het risico dat je over grenzen heen gaat is gewoon te groot. Een beetje flirten kan, maar er zijn genoeg leuke vrouwen om je op te richten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |