abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2025 @ 12:56:22 #251
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218030984
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 18:10 schreef TAmaru het volgende:
Elke (legale) leeftijd is voor mij prima. Dus 16 t/m 120+
Met 16 ben je gewoon nog een kind
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator dinsdag 24 juni 2025 @ 15:32:38 #252
441859 crew  Lenny77
pi_218032311
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 11:20 schreef kun_bbongal het volgende:

[..]
dat zijn aannames, voor veel vrouwen is seks ook gewoon seks. Ga nou niet doen alsof vrouwen speciaal zijn hierin.
Alleen zijn dit geen vrouwen maar meisjes.
En ik heb het niet over speciaal maar als jij nu nog niet weet dat goede vrouwelijke seksualiteit samen gaat met een goede mentale klik bij vrouwen, dan begrijp ik waarom je kwetsbare, naïeve meisjes zoekt.
Ik neem aan dat je hun netjes op voorhand vertelt dat het maar eroverheen gaan is voor een keer?

Oh wacht..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218032424
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 01:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nog afgezien van dat ik het niet begrijp dat je zo'n jong meisje op die leeftijd nog aantrekkelijk vindt (fysiek wel, maar mentaal heb je gewoon echt heel duidelijk met een meisje te maken en dat is nu eenmaal niet aantrekkelijk), het risico van de volledig scheve verhouding tussen jou en zo'n meisje maakt toch dat je daar geen risico mee gaat lopen?
Persoonlijk wantrouw ik volwassen mannen die een 16-jarige aantrekkelijk vinden ook. Negen van de tien keer hebben meisjes van die leeftijd echt nog een kinderlijke uitstraling. Op zich logisch want het zijn ook nog kinderen natuurlijk.
pi_218032973
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 12:56 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Met 16 ben je gewoon nog een kind
Ooit jaren terug toen ik een jaar of 25 was seks gehad met een meisje van 16.

Ze zag er overigens niet uit als 16.
pi_218033213
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 15:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Alleen zijn dit geen vrouwen maar meisjes.
En ik heb het niet over speciaal maar als jij nu nog niet weet dat goede vrouwelijke seksualiteit samen gaat met een goede mentale klik bij vrouwen, dan begrijp ik waarom je kwetsbare, naïeve meisjes zoekt.
Ik neem aan dat je hun netjes op voorhand vertelt dat het maar eroverheen gaan is voor een keer?

Oh wacht..
is aannames maken het enige wat je kunt?

Je moet niet je eigen persoonlijkheid projecteren alsof het de waarheid voor iedereen is.

Denk je nou echt dat de hordes aan vrouwen op apps als Tinder een reet geven over een mentale klik? Er zijn talloze vrouwen die wel gewoon seks kunnen hebben zonder emoties of wat dan ook.

Ik heb tientallen vrouwen gehad, jong en oud, die ook alleen op seks uit waren. Vrouwen en "meisjes" zijn niks speciaals.
  Moderator dinsdag 24 juni 2025 @ 17:14:15 #256
441859 crew  Lenny77
pi_218033272
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 17:05 schreef kun_bbongal het volgende:

[..]
is aannames maken het enige wat je kunt?

Je moet niet je eigen persoonlijkheid projecteren alsof het de waarheid voor iedereen is.

Denk je nou echt dat de hordes aan vrouwen op apps als Tinder een reet geven over een mentale klik? Er zijn talloze vrouwen die wel gewoon seks kunnen hebben zonder emoties of wat dan ook.

Ik heb tientallen vrouwen gehad, jong en oud, die ook alleen op seks uit waren. Vrouwen en "meisjes" zijn niks speciaals.
Je maakt zelf aannames, dus he ^O^

Maar geloof lekker wat je wil geloven, dat zal vast een stuk beter slapen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218033395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 15:45 schreef Saliethee het volgende:

[..]
Persoonlijk wantrouw ik volwassen mannen die een 16-jarige aantrekkelijk vinden ook. Negen van de tien keer hebben meisjes van die leeftijd echt nog een kinderlijke uitstraling. Op zich logisch want het zijn ook nog kinderen natuurlijk.
Puur om naar te kijken is het helemaal niet zo gek als je een tiener aantrekkelijk vindt lijkt mij. Heel veel fotomodellen beginnen al op een zeer jonge leeftijd.

Je kan je ook nogal vergissen in de leeftijd. Al moet ik zeggen dat ik tegenwoordig tieners eigenlijk altijd te jong schat. Dat ik b.v. denk dat ze 15 zijn en dan stappen ze in een auto en rijden ze ermee weg (op welk moment ik dan denk: zal wel 18+ zijn dan).

Het is de mentale klik die voor mij niet kan ontstaan met een 16 jarige. Misschien, heel misschien, is er een uitzondering die ergens op de wereld rondloopt (voor het geval iemand weer net toevallig die uitzondering kent), maar doorgaans heb je als 40 jarige in een gesprek met een 16 jarige geen klik. Laat staan een zodanige klik dat je fysiek geïnteresseerd bent in haar. Tenminste, als je mentaal gezond bent. En een enkele keer, nou ja... kan. Tijs Verwest is daar wellicht een goed voorbeeld van. Maar als je op die leeftijd vooral klikt met tieners, nee... daar kan ik totaal niet bij.
pi_218033403
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 16:40 schreef Ad803351 het volgende:

[..]
Ooit jaren terug toen ik een jaar of 25 was seks gehad met een meisje van 16.

Ze zag er overigens niet uit als 16.
Maar dat vind ik wat anders. Jongens zijn over het algemeen wat later met hun mentale ontwikkeling. En dan kunnen kleine persoonlijke afwijkingen van het gemiddelde het een prima match maken.

Al kan ik je vertellen uit ervaring dat vaders daar doorgaans genuanceerder over denken. :)
pi_218033443
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 17:05 schreef kun_bbongal het volgende:

Het gaat er niet om dat het altijd schadelijk is. Het gaat erom dat het risico zodanig is dat je het niet moet willen. Als je 40 bent heb je hopelijk een verantwoordelijkheidsgevoel ontwikkeld.

Hoe vaak lees je wel niet van hele jonge meisjes die zich gezien voelen door b.v. een docent en dan maar toelaten dat deze intieme handelingen verricht. En die docent maar zeggen 'maar ze wilde het zelf hoor, die 13 jarige geile donder'. Dat is natuurlijk projectie. Je wil het zo graag geloven... En ja, 13 is niet legaal (leraar ook niet), maar ik zet het even scherp omdat dit soort figuren vaak ook beweren dat deze meisjes op seks uit waren.

En ik geloof ook nog dat ze zichzelf dat wijs hebben gemaakt.

Er is nu eenmaal niet echt een realistische situatie te bedenken waarin een 40 jarige man (of vrouw) met een 16 jarig meisje (of jongen) een gelijkwaardige relatie heeft. En een ongelijkwaardige relatie is risicovol. En als 40 jarige man hoor je dat te beseffen. En dus het risico niet te lopen.
pi_218033582
Mooi verhaal. Vanaf 16 is gewoon legaal om door midden te trekken.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_218033752
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 17:58 schreef vosss het volgende:
Mooi verhaal. Vanaf 16 is gewoon legaal om door midden te trekken.
Misschien gaat de wetgever iets teveel uit van dat mannen ooit verantwoordelijkheidsgevoel ontwikkelen...
pi_218035190
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 17:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het gaat er niet om dat het altijd schadelijk is. Het gaat erom dat het risico zodanig is dat je het niet moet willen. Als je 40 bent heb je hopelijk een verantwoordelijkheidsgevoel ontwikkeld.

Hoe vaak lees je wel niet van hele jonge meisjes die zich gezien voelen door b.v. een docent en dan maar toelaten dat deze intieme handelingen verricht. En die docent maar zeggen 'maar ze wilde het zelf hoor, die 13 jarige geile donder'. Dat is natuurlijk projectie. Je wil het zo graag geloven... En ja, 13 is niet legaal (leraar ook niet), maar ik zet het even scherp omdat dit soort figuren vaak ook beweren dat deze meisjes op seks uit waren.

Er is nu eenmaal niet echt een realistische situatie te bedenken waarin een 40 jarige man (of vrouw) met een 16 jarig meisje (of jongen) een gelijkwaardige relatie heeft. En een ongelijkwaardige relatie is risicovol. En als 40 jarige man hoor je dat te beseffen. En dus het risico niet te lopen.
er is een groot verschil tussen machtsmisbruik en casual seks. Als je beide seks wilt en elkaar aantrekkelijk vind is dat een gelijkwaardige "relatie".

Zolang je binnen de wet handeld is er dus niks mis mee tenzij het machtsmisbruik is.

Het is ook niet dat je specifiek op zoek gaat naar een 16 jarige ofzo, leeftijd zelf boeit me nooit echt. Heb ook 50+ gehad die er enorm sexy uitzagen. Hier in Japan is het sowieso heel lastig in te schatten, die zien er hetzelfde uit van 16 tot 36
pi_218036443
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 20:24 schreef kun_bbongal het volgende:

[..]
er is een groot verschil tussen machtsmisbruik en casual seks. Als je beide seks wilt en elkaar aantrekkelijk vind is dat een gelijkwaardige "relatie".

Zolang je binnen de wet handeld is er dus niks mis mee tenzij het machtsmisbruik is.

Het is ook niet dat je specifiek op zoek gaat naar een 16 jarige ofzo, leeftijd zelf boeit me nooit echt. Heb ook 50+ gehad die er enorm sexy uitzagen. Hier in Japan is het sowieso heel lastig in te schatten, die zien er hetzelfde uit van 16 tot 36
:')

Cringe.
pi_218038045
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Misschien gaat de wetgever iets teveel uit van dat mannen ooit verantwoordelijkheidsgevoel ontwikkelen...
Dat kun je net zo goed van vrouwen ook zeggen, beetje flauw.
Denk eerder dat mannen juist, zeker uiteindelijk, veel meer verantwoordelijkheid nemen voor van alles en nogwat versus vrouwen, maar dat is een andere discussie.

Vrouwen, ja ook van 16, kiezen bijna altijd voor een oudere jongen of man en dit lijntje kun je doortrekken.
Van 16 gaan meestal voor 18 tot 25, als ze 18 zijn gaan ze voor 21 tot 27 etc etc.

Dit vanwege “jongens van mijn leeftijd zijn kinderachtig”, dit word later “mannen van die leeftijd hebben al meer opgebouwd” en zo gaat t maar door.

Tot ze 30+ zijn en niet langer gewenst want te oud.

Want mannen willen liever een jonger exemplaar, al is het maar vanwege kinderen willen krijgen.
  woensdag 25 juni 2025 @ 08:15:20 #265
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218038106
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 08:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Denk eerder dat mannen juist, zeker uiteindelijk, veel meer verantwoordelijkheid nemen voor van alles en nogwat versus vrouwen, maar dat is een andere discussie.

Vrouwen, ja ook van 16, kiezen bijna altijd voor een oudere jongen of man en dit lijntje kun je doortrekken.
Van 16 gaan meestal voor 18 tot 25, als ze 18 zijn gaan ze voor 21 tot 27 etc etc.

Dit vanwege “jongens van mijn leeftijd zijn kinderachtig”, dit word later “mannen van die leeftijd hebben al meer opgebouwd” en zo gaat t maar door.

Want mannen willen liever een jonger exemplaar, al is het maar vanwege kinderen willen krijgen.
Meisjes van 16 jaar zijn nog kinderen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218038301
quote:

[..]

We hebben het over de combinatie van mannen van 40 met tienermeisjes… Dus het lijkt mij heel normaal om die mannen aan hogere normen te houden dan de meisjes.
  woensdag 25 juni 2025 @ 08:57:20 #267
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218038325
quote:

[..]

Wat lees ik nu? Vrouwen van 30 plus zijn te oud en mannen willen een jonger exemplaar?
In welke wereld leef jij? :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218038814
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 08:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat lees ik nu? Vrouwen van 30 plus zijn te oud en mannen willen een jonger exemplaar?
In welke wereld leef jij? :')
Ik denk dezelfde wereld als waar mannen van 40 in leven die denken dat ze over 20 jaar wel even een tiener kunnen schaken als broedkip/seksslavin. Die uiteraard ook nog lekker kan koken.
pi_218039184
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 12:32 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
En als er geen legale leeftijd was wat was dan je grens?
Goeie vraag. Nooit als zodanig over nagedacht. Er is wel een grens, maar die hangt wel van de persoon af denk ik. Want ik heb 18-jarigen ontmoet die nog heel kinderlijk waren en meisjes van 14 die heel volwassen waren. Ik vind een meid die zelf seksueel contact initieert of ambieert ook per definitie niet meer kinderlijk maar er zijn wel leeftijden dat ik denk ik zou zeggen van donder op, nu wordt het wel een beetje ziekelijk.

In Japan was de age of consent geloof ik altijd 13 tot een aantal jaar terug. 13 is inderdaad wel erg jong.
Mja
pi_218039194
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 17:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat een onzin joh. Wat is daar schadelijk of risicovol aan dan, als ze het zelf wil? Zolang het legaal is en je verkracht die meiden niet, dan is seks toch een blije en vrolijke gebeurtenis?
Mja
pi_218039245
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:15 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Wat een onzin joh. Wat is daar schadelijk of risicovol aan dan, als ze het zelf wil? Zolang het legaal is en je verkracht die meiden niet, dan is seks toch een blije en vrolijke gebeurtenis?
Als dit jouw reactie is op wat ik schrijf, dan is er iets mis met je. Want mijn post ging helemaal niet over de situatie dat het meisje in kwestie zelf ook seks wilde, maar juist het grijze gebied tussen verkrachting en consent in. Een grijs gebied dat gelukkig al wat kleiner is geworden door de nieuwe Wet seksuele misdrijven.
  woensdag 25 juni 2025 @ 11:59:46 #272
438527 MissButterflyy
pi_218039603
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:15 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat een meid van 18 geïnteresseerd is in enkel seks met een 40 plusser. De meeste mannen van die leeftijd zijn al aardig af aan het takelen, inclusief bierbuikje en inhammen.
Dan komt er denk ik toch wel een emotioneel stuk bij, dat ze tegen hem opkijkt en daarom juist verliefd wordt. En dan gaat het verder dan alleen seks en willen zulke meiden toch meer: aandacht, bescherming, verzorgd worden (financieel)
Zulke meiden hebben vaak een slechte relatie met hun vader die vaak uit beeld is en gaan dan op zoek naar een vaderfiguur. Het loopt meestal niet goed af.
pi_218039822
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat een meid van 18 geïnteresseerd is in enkel seks met een 40 plusser. De meeste mannen van die leeftijd zijn al aardig af aan het takelen, inclusief bierbuikje en inhammen.
Dan komt er denk ik toch wel een emotioneel stuk bij, dat ze tegen hem opkijkt en daarom juist verliefd wordt. En dan gaat het verder dan alleen seks en willen zulke meiden toch meer: aandacht, bescherming, verzorgd worden (financieel)
Zulke meiden hebben vaak een slechte relatie met hun vader die vaak uit beeld is en gaan dan op zoek naar een vaderfiguur. Het loopt meestal niet goed af.
Kerels met een bierbuik vangen bot bij een tiener. Uitzonderingen daargelaten.

Eens met dat ze vooral zoeken naar aandacht, bescherming en dat geld ook wel een rol speelt (ook op oudere leeftijd komt dat voor, zie de show met die ordinaire vette pad die wat vakantieparken vernacheld heeft). Maar daddy issues, dat is dan weer een vooroordeel.
  woensdag 25 juni 2025 @ 12:22:07 #274
438527 MissButterflyy
pi_218039859
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 12:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kerels met een bierbuik vangen bot bij een tiener. Uitzonderingen daargelaten.

Eens met dat ze vooral zoeken naar aandacht, bescherming en dat geld ook wel een rol speelt (ook op oudere leeftijd komt dat voor, zie de show met die ordinaire vette pad die wat vakantieparken vernacheld heeft). Maar daddy issues, dat is dan weer een vooroordeel.
Nee hoor, in de psychologie is dat onderzocht:

https://www.hln.be/seks-e(...)%2Fwww.google.com%2F
pi_218040879
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 12:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee hoor, in de psychologie is dat onderzocht:

https://www.hln.be/seks-e(...)%2Fwww.google.com%2F
Als ik het google krijg ik dit van de AI:

Research into "daddy issues" and age-gap relationships suggests that the common belief about women in such relationships seeking older partners due to unresolved issues with their fathers is largely a stereotype, not supported by evidence. Studies on attachment styles in age-gap relationships show that women in these relationships do not exhibit significantly different attachment patterns compared to those in similar-age relationships. While "daddy issues" might be a factor in some cases, it's not a universal explanation for women choosing older partners.

Perplexity (die ik betrouwbaarder vind overigens) zegt in essentie hetzelfde:

No Strong Evidence of “Daddy Issues” in Age Gap Relationships: Recent studies have found no evidence that women in age gap relationships with older men universally have “daddy issues.” The term “daddy issues” is not a clinical diagnosis and is not recognized in the DSM-5, making it difficult to study scientifically. Many individuals in such relationships report healthy relationships with their fathers or no particular connection between their parental relationships and their romantic choices.
• What Are “Daddy Issues”? The phrase is a popular term for someone who has unresolved issues stemming from their relationship with their father, which can affect both men and women. Signs may include seeking older partners for protection, financial stability, or to replicate a dynamic from childhood. However, these patterns are not universal and can arise from a variety of attachment styles or life experiences.
• Attachment and Relationship Quality: Research shows that the quality of the father-child relationship can influence well-being and attachment styles in adulthood, but this does not directly translate to a preference for age gap relationships. Negative or inconsistent parental relationships may lead to attachment issues, such as anxiety or fear of abandonment, but these do not necessarily manifest as seeking older partners.
• LGBTQ+ and Age Gap Dynamics: In LGBTQ+ communities, research highlights that age gap relationships can provide mutual emotional enrichment and are not solely driven by unresolved parental issues. These relationships often involve complex dynamics around masculinity, mentorship, and community, rather than simply replicating familial patterns.
• Relationship Outcomes: Studies indicate that age gap relationships may face unique challenges, such as skewed power dynamics, but satisfaction levels and outcomes depend more on individual compatibility and communication than on the age gap itself or presumed psychological motivations.
Key Points
• “Daddy issues” is a non-clinical, often misused term and is not a proven cause of age gap relationships.
• Attachment styles shaped by early caregiver relationships can influence adult relationships, but do not universally predict attraction to older partners.
• Age gap relationships are diverse and often function like any other relationship, with individual differences outweighing stereotypes.
• The quality of the father-child relationship can impact adult well-being, but does not directly cause preferences for older partners.
Conclusion
The stereotype that people in age gap relationships have “daddy issues” is not supported by scientific evidence. Relationship dynamics are complex and shaped by many factors beyond parental relationships, and age gap couples report a wide range of motivations and experiences.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')