Ben jij 56??? Tering dat had ik echt niet verwachtquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:04 schreef Cupfighter het volgende:
56 jaar man
Jongste 21
Oudste 36
Ouder als 20
Zomaar: op welke leeftijd werd je ontmaagd en welke leeftijd had je sex partner toen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:10 schreef TAmaru het volgende:
Elke (legale) leeftijd is voor mij prima. Dus 16 t/m 120+
En dit is gebaseerd op... wat?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Er is een formule voor.
Je deelt de leeftijd van de oudste partner door twee en telt er zeven jaar bij op. Dan krijg je de minimum leeftijd die de jongste partner moet hebben.
Ja ik kan er niet minder van maken helaasquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij 56??? Tering dat had ik echt niet verwacht
Nou je oogt jeugdiger digitaal in elk gevalquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik kan er niet minder van maken helaas
Precies ga ik het niet vertellen, maar boven de 20 en zij was van dezelfde leeftijd. Hoezo?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:18 schreef marretak het volgende:
[..]
Zomaar: op welke leeftijd werd je ontmaagd en welke leeftijd had je sex partner toen?
Is dat niet een beetje vies als je 18 jarig gewend was?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:28 schreef Chandler het volgende:
Man 45
Grootste leeftijd verschil 18 jaar (was ik 36 en zij 18)
Oudste < 50
Jongste > 18
Heden seks ik met mijn eigen heerlijke 41 jarige! 3:)
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Er is een formule voor.
Je deelt de leeftijd van de oudste partner door twee en telt er zeven jaar bij op. Dan krijg je de minimum leeftijd die de jongste partner moet hebben.
Jij ouwe snoepert ouwe groomer hehehquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:24 schreef Sakura het volgende:
Sex met een dame die qua leeftijd ruimschoots mijn dochter kon zijn en net een week eerder haar 18de verjaardag vierde 😋🤩
Klopt. Die formule heeft verder geen formele waarde, het is alleen om mee te berekenen of een bepaald leeftijdsverschil in een relatie maatschappelijk geaccepteerd wordt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:50 schreef SuperNeger het volgende:
bron? Want volgens mij is er gewoon een wettelijke grens en geen formule. Met die logica van jou als je 30 bent mag je dus niet iemand neuken die jonger is dan 22
Ik zou nooit iemand van 14 neuken dat is echt te jong wtf (al hoewel in Duitsland mag dit volgens mij wel?)quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Klopt. Die formule heeft verder geen formele waarde, het is alleen om mee te berekenen of een bepaald leeftijdsverschil in een relatie maatschappelijk geaccepteerd wordt.
Volgens de formule mag je met 30 inderdaad niet neuken met iemand die jonger is dan 22, en ook niet met iemand die ouder is dan 46.
Volgens de formule is 14 de minimum leeftijd om te neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |