Die heb ik dan weer niet hier. Dus hopelijk vreten die larven zich helemaal de pleuris, en leggen ze als lieveheersbeestjes lekker overal eitjes voordat ze wegvliegen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst even wachten tot de mieren weg zijn.
Weet ik niet helaas, ik heb ze hiervoor ook nooit eerder gezienquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man.
Wat hebben ze nodig? Ik heb ze namelijk nog nooit gezien.
Ja mooi zijn zulke aanbiedingen. 'Eeh gewoon water geven?'quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar (of het jaar ervoor alweer misschien?) 2 rozenstruikjes voor een euro ofzo meegekregen van de Deka
Ze waren verdord. Maar ik vond dat ze eruit zagen alsof ze een flinke slok water nodig hadden
Dus in water gezet en toen kwamen ze gewoon weer tot leven![]()
Vorig jaar al best wat mooie bloemen erin
En nu zit ie ook vol in de knop en 1tje begon al te kleuren zag ik net
Jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooi zijn zulke aanbiedingen. 'Eeh gewoon water geven?'
Schenkeveld Natuurlijk adviesquote:
Ik gooi er zo aardappelkroketjes inquote:
Ik heb kipkluifjes in de oven zitten en xenk dat ik er nog spinazie bij doequote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Oeh lekker. Wij hadden er een kipburger en salade bij.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:48 schreef Donna het volgende:
Ik heb 1 plant, struik, boom achtige die in 2 dagen helemaal opgevreten is door rupsen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:48 schreef Donna het volgende:
Ik heb 1 plant, struik, boom achtige die in 2 dagen helemaal opgevreten is door rupsen.
Ja, dat ie gewoon weer opkomtquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Heb ze er allemaal uitgehaald. Het was zo'n mooi boompje. Hopelijk overleeftie het.
Meestal is het niks als er een paar onrustige cellen zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:51 schreef Donna het volgende:
Mijn uitstrijkje was trouwens 'goed'. Licht onrustige cellen dus over een jaar weer een uitstrijkje.
In de andere swab is niks geks gevonden dus vrijdag een onderzoek bij de huisarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop