quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Is nizno hier de bad cop en dotteke de good cop
Oh, valt me nog mee. Had de schade erger verwacht.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Utrecht Vredenburg was volgens mij vanaf 66 euro. Kan ook wel voor 42 pond naar Londen, maar dat is een grotere zaal en moet ik naar Londen, al overleef ik dat ook wel.
Lolquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nizno is meer de: "Huh, waar heeft ze het nu weer over" cop.
Rustig maar ik ben een law abiding citizenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
wat cop?
mijn blauwheid is omdat ik mod in TV en FHF.
Geen WC in de buurt?quote:
Omdat het kon. Soms is er niet meer nodig.quote:
Afgekeurd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Rustig maar ik ben een law abiding citizen
Is dat de show in Ahoy van Volbeat? Die was toen ik keek niet zo duur.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Bush komt naar NederlandMaar samen met Volbeat en het is al zowat uitverkocht en 100 euro duurder dan hun vorige tour.
Ergens achterin is 75 euro.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat de show in Ahoy van Volbeat? Die was toen ik keek niet zo duur.
Want verder gaat het hier nooit over etenquote:
nooitquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want verder gaat het hier nooit over eten
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Bush komt naar NederlandMaar samen met Volbeat en het is al zowat uitverkocht en 100 euro duurder dan hun vorige tour.
C-c-c-combobreakerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik was geobsedeerd door die knakker.
[ afbeelding ]
Ik had weer zo'n larve gevondenquote:
Bij mij mogen ze ook wel eens aan het werkquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik had weer zo'n larve gevonden
Heb hem bij de bladluizen geplaatst
Moest ik ook aan denkenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijzondere tour combi
Ja ze slopen ook heel mijn aalbes die rot luizenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij mogen ze ook wel eens aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |