Dat was exact mijn gedachte toen ik het hoorde.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat ook een Nederlandse variant van komen die vast heel erg matig gaat zijn.
minder dan matig,quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk bijna alleen maar UK TV; dan is de stap terug best grootquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:55 schreef Nizno het volgende:
we hebben hier in NL geen standup cultuur als in UK.
dus ook geen geschikte deelnemers voor dat soort programma's
uhuh... enige dat ik hier in NL nog kijk is via NLziet zodat ik die panels door kan spoelenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk bijna alleen maar UK TV; dan is de stap terug best groot
We hebben hier wel een standup cultuur maar anders. Daardoor zullen die programma's hier niet snel werken. Kijk maar naar de Nederlandse laughing out loud. Ik vind het persoonlijk tenenkrommend terwijl de Britse en ook de Ierse versie enorm vermakelijk zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:55 schreef Nizno het volgende:
we hebben hier in NL geen standup cultuur als in UK.
dus ook geen geschikte deelnemers voor dat soort programma's
Die ga ik niet kijken. Denk dat we sowieso weinig grappige tv persoonlijkheden hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat het hier niet is, ik zei dat er hier geen standup cultuur als in UK hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:01 schreef aeque het volgende:
[..]
We hebben hier wel een standup cultuur maar anders. Daardoor zullen die programma's hier niet snel werken. Kijk maar naar de Nederlandse laughing out loud. Ik vind het persoonlijk tenenkrommend terwijl de Britse en ook de Ierse versie enorm vermakelijk zijn.
verkeerde topicquote:
Nietquote:
welquote:
Oh hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat het hier niet is, ik zei dat er hier geen standup cultuur als in UK hebben.
vanwaar die hoor?quote:
zijn die in UK zelf schappelijker?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde volgend jaar nog wel naar Jimmy Carr in Utrecht maar vind de prijzen niet zo leuk meer.
Dan heb je het ook wel over A-list. Wat zijn de prijzen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde volgend jaar nog wel naar Jimmy Carr in Utrecht maar vind de prijzen niet zo leuk meer.
Utrecht Vredenburg was volgens mij vanaf 66 euro. Kan ook wel voor 42 pond naar Londen, maar dat is een grotere zaal en moet ik naar Londen, al overleef ik dat ook wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je het ook wel over A-list. Wat zijn de prijzen?
Ik vind eigenlijk alleen Jumbo huismerk lekker van de huismer cola.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:
De cola zero van de AH is niet zo lekker.
Nizno is meer de: "Huh, waar heeft ze het nu weer over" cop.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Is nizno hier de bad cop en dotteke de good cop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |