quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb eigenlijk nooit cash, muntgeld dat ik heb is meestal omdat ze bij de AH iets verkeerd hebben aangeslagen en het dan bij de servicebalie terugbetalen. Als je daarbij niet binnen 1,5 nanoseconde zegt dat het teruggepind mag worden hebben ze kassa al open en kunnen ze het alleen nog maar contant geven
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, je kan ook je banaan weggooien ipv de schil
@:essnhills
Ik heb er nog wel genoeg staan, de vorige keer waren er 2 acties bijna tegelijk en heb ik bij allebei ingeslagenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:34 schreef Haags het volgende:
Overigens wel maar even paar doosjes dolce gusto gekocht. Niet de beste aanbieding maarja moest toch even wat hebben. @:ltvdk
Zegquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, je kan ook je banaan weggooien ipv de schil
@:essnhills
Bij bepaalde producten wil ik gewoon het A-merk hebben, zo ook bij cola en dolce gusto.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:
De cola zero van de AH is niet zo lekker.
he aint wrongquote:
Nah, je wil gewoon ook duidelijkheidquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier een nespresso apparaat, maar omdat we hier dagelijks koffiemomenten hebben en ik op het werk ook koffie drink, staat ie niet veel aan. Dadelijk op die nieuwe plek zal ie we vaker aangaan...
Ik weet nog steeds niet wanneer. Voelt ook een beetje oneerlijk dat anderen hier al wel zekerheid en duidelijkheid hebben over wanneer ze weg gaan... Of ik ben gewoon jaloers...
Nee dat kloptquote:
*vlucht snel naar buiten om onkruid te gaan wiedenquote:
Kun je dat hier ook komen doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*vlucht snel naar buiten om onkruid te gaan wieden
Dit klinkt apart.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
Ik las net wel dat als je bananenschillen 2 weken in een pot met water doet en dan dat water aan je blauwe bessen plantje geeft dat die daar dan heul blij van wordt
Dat is toch vaak meer een veredelde optocht ipv race.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:40 schreef Haags het volgende:
Zeg @:nattekat ik heb toch weinig zin in die grand prix van Monaco komend weekend.
Weet even niet meer of het afgelopen jaar of het jaar ervoor was, toen was het een leuke race ivm regen. Maar de auto's zijn simpelweg te groot geworden voor Monaco. Waren vroegah echt wel leuke races.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is toch vaak meer een veredelde optocht ipv race.
Jouw probleem.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:40 schreef Haags het volgende:
Zeg @:nattekat ik heb toch weinig zin in die grand prix van Monaco komend weekend.
Dan wordt het zuur ofzo en daar houdt dat plantje schijnbaar vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |