ja moest zowaar even werken voor mn blauwe kleurtjequote:
Zal ik hier vast nog wel ergens hebben liggen aan kleingeld bij elkaar, maar wordt dan wel zoeken als het crisis isquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:17 schreef Ama het volgende:
Advies: haal 70 euro in huis om crisis door te komen - https://nos.nl/l/2568050
Alles om je heen naar de tering en jij snel al je kleingeld nog even zoeken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik hier vast nog wel ergens hebben liggen aan kleingeld bij elkaar, maar wordt dan wel zoeken als het crisis is
70 euro aan allemaal 5 centjes lijkt me best geinig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik hier vast nog wel ergens hebben liggen aan kleingeld bij elkaar, maar wordt dan wel zoeken als het crisis is
Ach, je kan ook je banaan weggooien ipv de schilquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik gooi net een koffiekopje weg in plaats van het papiertje in m'n andere hand
Tijd om naar huis te gaan.
dan weet je in elk geval zeker dat jij nog een broodje kroket kan halenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ook nog wel 50 centjes tussen, en misschien zelfs wel een enkele 1 of 2 euro muntquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:25 schreef Haags het volgende:
[..]
70 euro aan allemaal 5 centjes lijkt me best geinig.
Tenzij het echt crisis is en ze gelijk 100 euro voor zo'n broodje gaan vragenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan weet je in elk geval zeker dat jij nog een broodje kroket kan halen
2 maar? ik red 5 dagen zeker wel, beetje afhankelijk van wat ik haalquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:24 schreef Haags het volgende:
[..]
70 euro, daar heb je 2 dagen boodschappen voor in huis tegenwoordig.
volgens zwab moet een broodje kroket nog net kunnenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij het echt crisis is en ze gelijk 100 euro voor zo'n broodje gaan vragen
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In tijden van crisis zal de prijs van cruciale middelen ongetwijfeld ook niet meteen omhoogschieten.
Sta je daar met je broodje kroket omdat je er niet meer van kan kopen dan dat.
Wij gaven onze dochter in het begin altijd handje contantje zakgeld. Dat werd een aardig gevulde spaarpot aan kleingeld. En zwaar dat ie was, tering heyquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ook nog wel 50 centjes tussen, en misschien zelfs wel een enkele 1 of 2 euro munt
Met 70 euro doe ik ruim een week.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:29 schreef mschol het volgende:
[..]
2 maar? ik red 5 dagen zeker wel, beetje afhankelijk van wat ik haal
Ja ik heb eigenlijk nooit cash, muntgeld dat ik heb is meestal omdat ze bij de AH iets verkeerd hebben aangeslagen en het dan bij de servicebalie terugbetalen. Als je daarbij niet binnen 1,5 nanoseconde zegt dat het teruggepind mag worden hebben ze kassa al open en kunnen ze het alleen nog maar contant gevenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Wij gaven onze dochter in het begin altijd handje contantje zakgeld. Dat werd een aardig gevulde spaarpot aan kleingeld. En zwaar dat ie was, tering hey
Ben toch blij dat we dat nu gewoon digitaal doen want elke week dat geld bij elkaar sprokkelen was best een dingetje.
Vrij makkelijk zelfsquote:
het is voor nood. dan ga je niet aan onzinnige dingen denkenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zou mij ook moeten lukken opzich hoor
maar ik geef veel aan onzinnig spul uit dus tja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |