Zou andersom nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Frappant wel dat Denk tegenstemt omdat PVV voor heeft gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
70 euro, daar heb je 2 dagen boodschappen voor in huis tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:17 schreef Ama het volgende:
Advies: haal 70 euro in huis om crisis door te komen - https://nos.nl/l/2568050
Ja het lijkt mij ook wat weinig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:24 schreef Haags het volgende:
[..]
70 euro, daar heb je 2 dagen boodschappen voor in huis tegenwoordig.
70 per volwassenequote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:24 schreef Haags het volgende:
[..]
In tijden van crisis zal de prijs van cruciale middelen ongetwijfeld ook niet meteen omhoogschieten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:24 schreef Haags het volgende:
[..]
70 per persoon.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:24 schreef Haags het volgende:
[..]
niet net als nattekat al voor 10 weken blikvoer in huis hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In tijden van crisis zal de prijs van cruciale middelen ongetwijfeld ook niet meteen omhoogschieten.
Sta je daar met je broodje kroket omdat je er niet meer van kan kopen dan dat.
Net aan hier.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
70 per volwassene
heb ik voor een week makkelijk boodschappen voor
jij hebt voor meer dan 140 euro ( en 30 euro per kind) 170 of 200 euro per week aan boodschappen?quote:
170 euro boodschappen per week red ik met gemak ja. Soms ook wel tot 200.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt voor meer dan 140 euro ( en 30 euro per kind) 170 of 200 euro per week aan boodschappen?
Ben je zo kwijt inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:32 schreef Haags het volgende:
[..]
170 euro boodschappen per week red ik met gemak ja. Soms ook wel tot 200.
Omgquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Nog speciaal voor @:bitterbal
ja moest zowaar even werken voor mn blauwe kleurtjequote:
Zal ik hier vast nog wel ergens hebben liggen aan kleingeld bij elkaar, maar wordt dan wel zoeken als het crisis isquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:17 schreef Ama het volgende:
Advies: haal 70 euro in huis om crisis door te komen - https://nos.nl/l/2568050
Alles om je heen naar de tering en jij snel al je kleingeld nog even zoeken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik hier vast nog wel ergens hebben liggen aan kleingeld bij elkaar, maar wordt dan wel zoeken als het crisis is
70 euro aan allemaal 5 centjes lijkt me best geinig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik hier vast nog wel ergens hebben liggen aan kleingeld bij elkaar, maar wordt dan wel zoeken als het crisis is
Ach, je kan ook je banaan weggooien ipv de schilquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik gooi net een koffiekopje weg in plaats van het papiertje in m'n andere hand
Tijd om naar huis te gaan.
dan weet je in elk geval zeker dat jij nog een broodje kroket kan halenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ook nog wel 50 centjes tussen, en misschien zelfs wel een enkele 1 of 2 euro muntquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:25 schreef Haags het volgende:
[..]
70 euro aan allemaal 5 centjes lijkt me best geinig.
Tenzij het echt crisis is en ze gelijk 100 euro voor zo'n broodje gaan vragenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan weet je in elk geval zeker dat jij nog een broodje kroket kan halen
2 maar? ik red 5 dagen zeker wel, beetje afhankelijk van wat ik haalquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:24 schreef Haags het volgende:
[..]
volgens zwab moet een broodje kroket nog net kunnenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij het echt crisis is en ze gelijk 100 euro voor zo'n broodje gaan vragen
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In tijden van crisis zal de prijs van cruciale middelen ongetwijfeld ook niet meteen omhoogschieten.
Sta je daar met je broodje kroket omdat je er niet meer van kan kopen dan dat.
Wij gaven onze dochter in het begin altijd handje contantje zakgeld. Dat werd een aardig gevulde spaarpot aan kleingeld. En zwaar dat ie was, tering heyquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ook nog wel 50 centjes tussen, en misschien zelfs wel een enkele 1 of 2 euro munt
Met 70 euro doe ik ruim een week.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:29 schreef mschol het volgende:
[..]
2 maar? ik red 5 dagen zeker wel, beetje afhankelijk van wat ik haal
Ja ik heb eigenlijk nooit cash, muntgeld dat ik heb is meestal omdat ze bij de AH iets verkeerd hebben aangeslagen en het dan bij de servicebalie terugbetalen. Als je daarbij niet binnen 1,5 nanoseconde zegt dat het teruggepind mag worden hebben ze kassa al open en kunnen ze het alleen nog maar contant gevenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Wij gaven onze dochter in het begin altijd handje contantje zakgeld. Dat werd een aardig gevulde spaarpot aan kleingeld. En zwaar dat ie was, tering hey
Ben toch blij dat we dat nu gewoon digitaal doen want elke week dat geld bij elkaar sprokkelen was best een dingetje.
Vrij makkelijk zelfsquote:
het is voor nood. dan ga je niet aan onzinnige dingen denkenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zou mij ook moeten lukken opzich hoor
maar ik geef veel aan onzinnig spul uit dus tja..
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb eigenlijk nooit cash, muntgeld dat ik heb is meestal omdat ze bij de AH iets verkeerd hebben aangeslagen en het dan bij de servicebalie terugbetalen. Als je daarbij niet binnen 1,5 nanoseconde zegt dat het teruggepind mag worden hebben ze kassa al open en kunnen ze het alleen nog maar contant geven
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, je kan ook je banaan weggooien ipv de schil
@:essnhills
Ik heb er nog wel genoeg staan, de vorige keer waren er 2 acties bijna tegelijk en heb ik bij allebei ingeslagenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:34 schreef Haags het volgende:
Overigens wel maar even paar doosjes dolce gusto gekocht. Niet de beste aanbieding maarja moest toch even wat hebben. @:ltvdk
Zegquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, je kan ook je banaan weggooien ipv de schil
@:essnhills
Bij bepaalde producten wil ik gewoon het A-merk hebben, zo ook bij cola en dolce gusto.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:
De cola zero van de AH is niet zo lekker.
he aint wrongquote:
Nah, je wil gewoon ook duidelijkheidquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier een nespresso apparaat, maar omdat we hier dagelijks koffiemomenten hebben en ik op het werk ook koffie drink, staat ie niet veel aan. Dadelijk op die nieuwe plek zal ie we vaker aangaan...
Ik weet nog steeds niet wanneer. Voelt ook een beetje oneerlijk dat anderen hier al wel zekerheid en duidelijkheid hebben over wanneer ze weg gaan... Of ik ben gewoon jaloers...
Nee dat kloptquote:
*vlucht snel naar buiten om onkruid te gaan wiedenquote:
Kun je dat hier ook komen doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*vlucht snel naar buiten om onkruid te gaan wieden
Dit klinkt apart.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
Ik las net wel dat als je bananenschillen 2 weken in een pot met water doet en dan dat water aan je blauwe bessen plantje geeft dat die daar dan heul blij van wordt
Dat is toch vaak meer een veredelde optocht ipv race.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:40 schreef Haags het volgende:
Zeg @:nattekat ik heb toch weinig zin in die grand prix van Monaco komend weekend.
Weet even niet meer of het afgelopen jaar of het jaar ervoor was, toen was het een leuke race ivm regen. Maar de auto's zijn simpelweg te groot geworden voor Monaco. Waren vroegah echt wel leuke races.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is toch vaak meer een veredelde optocht ipv race.
Jouw probleem.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:40 schreef Haags het volgende:
Zeg @:nattekat ik heb toch weinig zin in die grand prix van Monaco komend weekend.
Dan wordt het zuur ofzo en daar houdt dat plantje schijnbaar vanquote:
Dat was exact mijn gedachte toen ik het hoorde.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat ook een Nederlandse variant van komen die vast heel erg matig gaat zijn.
minder dan matig,quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk bijna alleen maar UK TV; dan is de stap terug best grootquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:55 schreef Nizno het volgende:
we hebben hier in NL geen standup cultuur als in UK.
dus ook geen geschikte deelnemers voor dat soort programma's
uhuh... enige dat ik hier in NL nog kijk is via NLziet zodat ik die panels door kan spoelenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk bijna alleen maar UK TV; dan is de stap terug best groot
We hebben hier wel een standup cultuur maar anders. Daardoor zullen die programma's hier niet snel werken. Kijk maar naar de Nederlandse laughing out loud. Ik vind het persoonlijk tenenkrommend terwijl de Britse en ook de Ierse versie enorm vermakelijk zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:55 schreef Nizno het volgende:
we hebben hier in NL geen standup cultuur als in UK.
dus ook geen geschikte deelnemers voor dat soort programma's
Die ga ik niet kijken. Denk dat we sowieso weinig grappige tv persoonlijkheden hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat het hier niet is, ik zei dat er hier geen standup cultuur als in UK hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:01 schreef aeque het volgende:
[..]
We hebben hier wel een standup cultuur maar anders. Daardoor zullen die programma's hier niet snel werken. Kijk maar naar de Nederlandse laughing out loud. Ik vind het persoonlijk tenenkrommend terwijl de Britse en ook de Ierse versie enorm vermakelijk zijn.
verkeerde topicquote:
Nietquote:
welquote:
Oh hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat het hier niet is, ik zei dat er hier geen standup cultuur als in UK hebben.
vanwaar die hoor?quote:
zijn die in UK zelf schappelijker?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde volgend jaar nog wel naar Jimmy Carr in Utrecht maar vind de prijzen niet zo leuk meer.
Dan heb je het ook wel over A-list. Wat zijn de prijzen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde volgend jaar nog wel naar Jimmy Carr in Utrecht maar vind de prijzen niet zo leuk meer.
Utrecht Vredenburg was volgens mij vanaf 66 euro. Kan ook wel voor 42 pond naar Londen, maar dat is een grotere zaal en moet ik naar Londen, al overleef ik dat ook wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je het ook wel over A-list. Wat zijn de prijzen?
Ik vind eigenlijk alleen Jumbo huismerk lekker van de huismer cola.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:
De cola zero van de AH is niet zo lekker.
Nizno is meer de: "Huh, waar heeft ze het nu weer over" cop.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Is nizno hier de bad cop en dotteke de good cop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |