Heerlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Had net een mede bewoner Enter Sandman opstaan. Sta ik dus te headbangen en airgitaren in de gang. Komt hij langs vraagt ie..Hou jij hiervan???
Ehh natuurlijk...
Hij kent me al ruim 3 jaar en was echt wel op de hoogte van mijn liefde voor het wat hardere gitaarwerk....
Voor echte schatteke patattekesquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat staat er op de verpakking?
Maar ketchup is tomaatquote:
Ik ken jou niet meerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee sorry
Jij bent niet helemaal lekker met je ketchup
Ok Hank Schraderquote:
Ketchup en mayonaise zijn beide WALGELIJKquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Walgelijk volk hier @:Fok-it @:Kaneelstokje @:Flippingcoin we gaan terug naar KLB
Pinda is wel s tier saus jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:06 schreef Fok-it het volgende:
Mayo en pinda zijn S-tier
Curry en fritessaus zijn A-tier
Mosterd, whiskeysaus, knoflooksaus en appelmoes zijn prima
De rest mag lekker moven
huh wat lul jij nou S tier A tierquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:06 schreef Fok-it het volgende:
De rest mag lekker moven
Patatquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat staat er op de verpakking?
Voel eens aan je voorhoofd!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:06 schreef Fok-it het volgende:
De rest mag lekker moven
Ok, ja, dan is dat patat. Hier dat nog nooit gezien.quote:
Ja jij zal het wel het beste weten he dikkiequote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:06 schreef Fok-it het volgende:
De rest mag lekker moven
Ik zit in het zonnetje. Dat is een oneerlijke graadmeter!quote:
Frietquote:
Echt lekker woke ben jij met je gefatshame altijdquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja jij zal het wel het beste weten he dikkie
Patat van Peter smaakt gewoon beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |