Benieuwd wat de doelgroep is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijzondere tour combi
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik had weer zo'n larve gevonden
Heb hem bij de bladluizen geplaatst
Mijn aalbes is nog bladluisvrij volgens mijquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ze slopen ook heel mijn aalbes die rot luizen
Clematis, kamperfoelie en vlinderstruikenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn aalbes is nog bladluisvrij volgens mij
De helleborussen, rozen en kersenboom daarentegen..
quote:
Schandaligquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Clematis, kamperfoelie en vlinderstruiken
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn aalbes is nog bladluisvrij volgens mij
De helleborussen, rozen en kersenboom daarentegen..
Gewoon wat lieveheersbeestjes uitzettenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde rozen kopen maar weet niet of dat nu handig is met die luizenen welke de beste soort is.
LEGO rozen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde rozen kopen maar weet niet of dat nu handig is met die luizenen welke de beste soort is.
Eerst even wachten tot de mieren weg zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gewoon wat lieveheersbeestjes uitzetten
Ik had vorig jaar (of het jaar ervoor alweer misschien?) 2 rozenstruikjes voor een euro ofzo meegekregen van de Dekaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Lekker man.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik had weer zo'n larve gevonden
Heb hem bij de bladluizen geplaatst
Dat heb uk vorige week gedaanquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gewoon wat lieveheersbeestjes uitzetten
Die heb ik dan weer niet hier. Dus hopelijk vreten die larven zich helemaal de pleuris, en leggen ze als lieveheersbeestjes lekker overal eitjes voordat ze wegvliegen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst even wachten tot de mieren weg zijn.
Weet ik niet helaas, ik heb ze hiervoor ook nooit eerder gezienquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man.
Wat hebben ze nodig? Ik heb ze namelijk nog nooit gezien.
Ja mooi zijn zulke aanbiedingen. 'Eeh gewoon water geven?'quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar (of het jaar ervoor alweer misschien?) 2 rozenstruikjes voor een euro ofzo meegekregen van de Deka
Ze waren verdord. Maar ik vond dat ze eruit zagen alsof ze een flinke slok water nodig hadden
Dus in water gezet en toen kwamen ze gewoon weer tot leven![]()
Vorig jaar al best wat mooie bloemen erin
En nu zit ie ook vol in de knop en 1tje begon al te kleuren zag ik net
Jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooi zijn zulke aanbiedingen. 'Eeh gewoon water geven?'
Schenkeveld Natuurlijk adviesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |