quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook prima, die zit letterlijk naast de action hier.
quote:
Ik zou dat hele schap leeg kopen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dan weer wel een zwak voor zulke dingenhttps://nl.pepper.com/aan(...)tingen-tot-90-354227
[ afbeelding ]
Die krijgt heel veel schoon maar niet allesquote:
Whyquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil er meestal zo snel mogelijk weer uit. Vind het een frustrerende winkel.
kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Het gaat me eigenlijk alleen om het stokje, maar alleen zo'n stokje is meer gedoe dan gewoon zo'n potje halen.
Ik had laatst voor het eerst bij de Wibra besteld, die hebben best een prima webshopquote:
Voor de dingen die ik doe is het goed.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die krijgt heel veel schoon maar niet alles
Ik word altijd een beetje naar van het licht ofzo. Heb ik met Mediamarkt ook altijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moeders was laatst op zoek naar een leuk douchegordijn dus zijn we ze allemaal even langs geweestquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:37 schreef gianni61 het volgende:
mijn dorp heeft een zeeman, maar daar kom ik nooit.
Wibra zou ik niet eens weten te vinden
Vooral ook wel een beetje afhankelijk van de vestiging en de mensen die er rondlopenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Top toch? Wij gebruikten het om nicotine van het plafond te krijgen in mijn oude huis. Dat ging niet helemaalquote:
nu zit ik na te denken bij welk tvprogramma een vrouw zat die overal en nergens op internet wenkies genoemd werdquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Afspraak gemaakt om m'n wenkies bij te laten werken. Maar kan pas over twee weken terecht
het zou echt nooit in mij opkomen dat ze daar douchegordijnen verkopenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
moeders was laatst op zoek naar een leuk douchegordijn dus zijn we ze allemaal even langs geweest
Was vorige week weer eens voor het eerst in jaren in de mediamarkt, vind het maar een rare winkel tegenwoordig. Ik mis de rijen vol pallets met films, games en cd's. Dat is nu echt alleen maar een soort verdomhoekje met een paar rekjesquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje naar van het licht ofzo. Heb ik met Mediamarkt ook altijd.
google gevondenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu zit ik na te denken bij welk tvprogramma een vrouw zat die overal en nergens op internet wenkies genoemd werd
Ik woonde in Amsterdam aan de H.J.E Wenckebachwegquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Afspraak gemaakt om m'n wenkies bij te laten werken. Maar kan pas over twee weken terecht
bij de zeeman hadden ze ook niet geloof ik. wibra wel maar die waren niet naar het zinquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou echt nooit in mij opkomen dat ze daar douchegordijnen verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |