Oftewel: de verdoving is nog niet helemaal uitgewerkt?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:06 schreef herderhonddje het volgende:
Enige is dat ik mijn mond niet helemaal open krijg.
Hechtingen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oftewel: de verdoving is nog niet helemaal uitgewerkt?
Als je verdoving op dag 2 nog niet uitgewerkt is gaat er ergens iets mis denk ik?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oftewel: de verdoving is nog niet helemaal uitgewerkt?
Hadden ze bij jou ook hechting geplaatst? Of is dat standaart dat er sprake is van een hechting na het trekken van een kies?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:53 schreef junkiesietze het volgende:
bro ik heb 2 weken geleden mijn bovenste verstandskiezen laten trekken, ze moesten er al 15 jaar uit.
Verdoving was de shit, ik voelde wel wat ze deden maar het deed geen pijn.
Bij mij hadden ze ook moeite om ze eruit te krijgen, ze brokkelden af en ze kon geen grip erop krijgen.
Dagen erna viel bij mij ook wel mee, niet echt pijn maar meer weinig durven eten, niet durven voelen met je tong eraan.
Nu 2 weken later kan ik gewoon op volle kracht kauwen zoals daarvoor, maar ik voel wel dat het nog niet helemaal geheeld is. tandvlees voelt beetje trekkerig en geirriteerd in de buurt van de gaten.
dat weet ik dus eigenlijk niet, ik had mn ogen dicht tijdens het trekken en de tandarts (die heeft ze bij mij getrokken, niet de kaakchirurg) heeft me niks verteld over hechtingen of whatever.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:56 schreef herderhonddje het volgende:
[..]
Hadden ze bij jou ook hechting geplaatst? Of is dat standaart dat er sprake is van een hechting na het trekken van een kies?
Bij mij voel je wel duidelijk dat er hechtingen zijn op de wond(en). Bij mij is het bloed ook gestopt maar heb wel nog steeds een ''bloed-smaak'' in mijn mond.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:57 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dat weet ik dus eigenlijk niet, ik had mn ogen dicht tijdens het trekken en de tandarts (die heeft ze bij mij getrokken, niet de kaakchirurg) heeft me niks verteld over hechtingen of whatever.
Ze werden getrokken, moest half uur op van die gaasjes bijten, en de volgende dag was het bloeden gestopt.
hoe voel je dat er hechtingen zitten? die hoeken in mijn mond voelen nu sws totaal anders. hoe voel je dat er een hechting zit?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:00 schreef herderhonddje het volgende:
[..]
Bij mij voel je wel duidelijk dat er hechtingen zijn op de wond(en). Bij mij is het bloed ook gestopt maar heb wel nog steeds een ''bloed-smaak'' in mijn mond.
Ik voel zeg maar draden over de wondjes heen gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hoe voel je dat er hechtingen zitten? die hoeken in mijn mond voelen nu sws totaal anders. hoe voel je dat er een hechting zit?
Die bloedsmaak is alleen de eerste dag.
ah ok, nee dat had ik niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:51 schreef herderhonddje het volgende:
[..]
Ik voel zeg maar draden over de wondjes heen gaan.
Wat houd dat in? En moet ik mijn mond spoelen met zout-water? Ik ben nu op dag 2 en heb niets gedaan dan dat ik rustig aan heb gegeten. Zometeen ga ik even rustig aan mijn tanden poetsen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:24 schreef Hoppahop het volgende:
Heb ooit eens “ een droge tandkas “ oftewel een “ dry socket “ gehad na het trekken van een verstandskies. Ik ging kapot van de pijn.
Dan is de gestolde bloedprop uit de wond.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:30 schreef herderhonddje het volgende:
[..]
Wat houd dat in? En moet ik mijn mond spoelen met zout-water? Ik ben nu op dag 2 en heb niets gedaan dan dat ik rustig aan heb gegeten. Zometeen ga ik even rustig aan mijn tanden poetsen.
Hoe zit het met tandenpoetsen? Dag 1 heb ik overgeslagen. Vandaag wil ik voorzichtig weer beginnen met tandenpoetsen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dan is de gestolde bloedprop uit de wond.
Als het goed is heb je van het ziekenhuis een folder gekregen en als je dat volgt komt het wel goed. Relax
Ik zal niet overslaan. Gewoon rustig aan doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:01 schreef herderhonddje het volgende:
[..]
Hoe zit het met tandenpoetsen? Dag 1 heb ik overgeslagen. Vandaag wil ik voorzichtig weer beginnen met tandenpoetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |