Stukje fanservice. Niet teveel F5-en allen!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:59 schreef franklop het volgende:
Bij STEEF opeens een extra tussentijd na 5,32
Ik vond het ook vreemd maar mogelijk bedriegt de schijn in dit geval en gaat hij wel voluitquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze nou eerstes zouden staan zou ik dat begrijpen, maar waar heeft Visma de komende dagen Affini in godsnaam voor nodig?
Ik zie ook tijden op 15.48 en 6.11quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:59 schreef franklop het volgende:
Bij STEEF opeens een extra tussentijd na 5,32
De tussentijd bevestigt dat hij gewoon gas geeftquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oogt wel traag ja maar schijn kan bedriegen met grote plaat
Ik wist niet dat jij homo had.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Er is echt niets bijzonders aan Jip.
Echt een typische middle of the road mevrouw. Ze heeft precies niks, ze valt alleen op omdat ze in een wereld zit die gedomineerd wordt door mannen. Eigenlijk is het een soort verbetering van de eveneens weinig knappe Helene Hendriks, maar dan met pink.quote:
De scheel kijkende domme koe Helene is inderdaad geen schoonheid.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Echt een typische middle of the road mevrouw. Ze heeft precies niks, ze valt alleen op omdat ze in een wereld zit die gedomineerd wordt door mannen. Eigenlijk is het een soort verbetering van de eveneens weinig knappe Helene Hendriks, maar dan met pink.
We vragen het aan @Momoquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:19 schreef Faraday01 het volgende:
Als het zo gaat regenen kan Hoole zo maar dicht bij een ritoverwinning gaan komen
Dankquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goede OP overigens, ik heb jullie goed opgevoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |