Flikker op, luie uitvreter.quote:Geef ons een huis, begeleiding, kook eten, was onze kleding. Wij willen hulp, wij willen dit leven niet
- Ibrahim, jonge Syrische asielzoeker
Volgens veel BN'ers en NLse deugers wel hoor....quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:29 schreef Twiitch het volgende:
Moet ik nu medelijden hebben met dit soort crimineel gewelddadig drugsverslaafd mentaal geretardeerd krapuul?
quote:Hij was dronken en beroofde een vrouw van haar tasje. „Een halfuurtje later werd ik opgepakt.” Badr kreeg twee maanden gevangenisstraf, die zat hij uit in Nieuwegein. Nu krijgt hij weer een nieuwe kans
Echt jongeren met een mentaliteit waarop je kunt bouwen he. Anderen moeten het allemaal oplossen, anderen moeten je maar gewoon een huis "geven", zorgen dat je schone kleren aanhebt, zelfs je eten voor je koken. Mankeert er wat aan je handen?quote:„Wil je onze problemen oplossen?”, vraagt Ibrahim. Zonder te wachten op het antwoord: „Geef ons een huis, begeleiding, kook eten, was onze kleding. Wij willen hulp, wij willen dit leven niet.” In Syrië heb je je vader, zegt hij, die brengt je naar het zwembad. „Nidos zegt: ik ben als je vader, maar de begeleiders doen niks. Ik heb nu één buddycoach en die is goed, maar die is er maar twee uur per week voor me.”
Ze willen een huis, iemand die voor ze kookt en hun kleren wast........Ehm.....ga terug naar je ouders, dan heb je alles waar je om vraagt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:37 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Flikker op, luie uitvreter.
Ga maar eens dagbesteding doen ipv blowen, criminele zaken doen, meisjes lastigvallen...
Nee, met zulk uitschot wordt het draagvlak voor migratie vást groter hoor....
"aanwinst voor Europa"quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:43 schreef Halcon het volgende:
Volgens Pechtold waren het toch allemaal tandartsen in spé?
Het is toch veilig nu Assad weg is?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:47 schreef JopieKlaassen het volgende:
Het staat ze vrij om terug te gaan naar Syrië.
Nou, de vorige ministers,daar hadden we ook niks aan hoor....quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
Gelukkig gaat beleidsvrouw Fabertje dit probleem wel eventjes oplossen.
quote:Ze spreken langslopende meisjes aan
quote:Een paar maanden terug kreeg Badr ruzie met zijn Nidos-begeleiders en heeft toen het huis „kapotgemaakt”. „De glazen, de tafel…”
quote:Badr wijst naar de ingang van het winkelcentrum. Hij was dronken en beroofde een vrouw van haar tasje. „Een halfuurtje later werd ik opgepakt.” Badr kreeg twee maanden gevangenisstraf, die zat hij uit in Nieuwegein. Nu krijgt hij weer een nieuwe kans in een andere Nidos-opvang, vertelt hij. Erg hoopvol is hij niet. „Ze weten niet eens waar ik ben.” Hij stroopt zijn mouw op en laat een rij littekens zien. „Elke keer dat ik in de problemen kom, snij ik mezelf.”
Stuur deze mensen toch in vredesnaam weg. Alle mogelijke vormen van overlast veroorzaken, en als ze dan iets wordt aangeboden met een mogelijk perspectief willen de heren niet. Dit is toch hopeloos?quote:De jongens geven toe dat ze lastig zijn om te ondersteunen. Hun begeleiders dringen erop aan dat ze naar school gaan, een Internationale Schakel Klas, maar dat weigeren ze. Wat heeft het voor zin, zeggen ze. „We krijgen toch geen vergunning.” Aanvragen van Syriërs worden sinds vorig jaar december niet meer behandeld, totdat duidelijk is of ze terug kunnen naar Syrië.
Soms belt de leerplichtambtenaar, zegt Ibrahim. „Ze zeggen dan: je krijgt een taakstraf als je niet gaat. Maar ik heb gezegd dat ik niet ga.”
Dit soort sabotage en leedvermaak van links en deugend nederland helpt ook echt enorm.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
Mevrouw Fabel lost helemaal niets op.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
Zou het eeuwige gezeik op Timmermans en Pechtold van bangrechts Nederland wel helpen denk je?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:56 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dit soort sabotage en leedvermaak van links en deugend nederland helpt ook echt enorm.
Tja, in zulke contreien ziet men dit voornamelijk als een taak van de overheid en de samenleving om meer voor zulke jongeren te doen. Wij (als Nederland, als het Westen) moeten eigenlijk zorgen dat zij meer krijgen (een huis, scholing, geld, etc.) zodat zij zich beter gaan gedragen. Maar dit is natuurlijk de omgekeerde wereld, want je bent crimineel gedrag aan het belonen. Wat mij betreft worden zulke criminele jongeren hardhandig op het vliegtuig terug naar Syrië gezet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:47 schreef Alpha0 het volgende:
Zoals Timmermans ooit zei: een probleem moet je niet oplossen of voorkomen, nee dat moet je koesteren. Daar kan je beleid omheen bouwen, daarop kan je je profileren en praatgroepen op zetten.
Nederland moet en zal kapot, de oikofobie zit diep, heel diep.
Gratis geld.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:27 schreef Hathor het volgende:
Waarom zijn die gasten hier als hun ouders nog gewoon in Syrie zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |