Misschien, ligt beetje aan de prijs want heb voor hem geen ¤70 over ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
lol deze tattoo@:ama
als ie in NL is, zullen we dan gaan?!
Achter elkaar is ook wel intens, en ehhh was ie zo duur? Dat heb ik er ook echt niet voor over, max 30 oidquote:Op maandag 19 mei 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien, ligt beetje aan de prijs want heb voor hem geen ¤70 over ofzo.Ik wou de vorige keer via TicketSwap een kaartje halen alleen Sum 41 was een dag ervoor ofzo en ben oud.
Ik weet niet hoe duur het was volgens mij was het toen 30 maar toen ik naar Electric Callboy ging was het ook 30 en nu heb ik ook 70 betaald voor een kaartje.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achter elkaar is ook wel intens, en ehhh was ie zo duur? Dat heb ik er ook echt niet voor over, max 30 oid
ja kan snel gaanquote:Op maandag 19 mei 2025 18:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur het was volgens mij was het toen 30 maar toen ik naar Electric Callboy ging was het ook 30 en nu heb ik ook 70 betaald voor een kaartje.
Ik las bar gecleandquote:
Jij hebt echt vreemde kinks hoorquote:
Waar is dat te doen? en welke december??quote:Op maandag 19 mei 2025 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand (@:Bomenverzameling) zin om naar Sabaton te gaan in december?
ZiggoDome. 1 december.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar is dat te doen? en welke december??
Fucking 75 euro. Nee ik hou het wel bij die ene keer Sabaton in de Effenaar in 2011quote:Op maandag 19 mei 2025 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ZiggoDome. 1 december.
Ik twijfel, want het is op fucking maandag, en ik moet dinsdag weer om 5 uur opstaan.
Laatste album van ze is ook niet denderend. Niet verkeerd, maar niet denderend.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Fucking 75 euro. Nee ik hou het wel bij die ene keer Sabaton in de Effenaar in 2011
ga naar dynamo open airquote:Op maandag 19 mei 2025 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste album van ze is ook niet denderend. Niet verkeerd, maar niet denderend.
Zit ook te kijken naar Faun in Utrecht. Is iets beter bereikbaar voor me, is op een zaterdag, goedkoper, maar is de dag na een bruiloft.
Ik heb nog best wat om naar uit te kijken, heb nog iets van 6 optredens/concerten in het vooruitzicht dit kalenderjaarquote:Op maandag 19 mei 2025 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste album van ze is ook niet denderend. Niet verkeerd, maar niet denderend.
Zit ook te kijken naar Faun in Utrecht. Is iets beter bereikbaar voor me, is op een zaterdag, goedkoper, maar is de dag na een bruiloft.
Eindje is lastig voor me. Meerdere dagen al helemaal wegens de kleine.quote:
Mijn littekens zijn wel wat minder 'clean'quote:
oh, ja ik ga ook maar een dag. Als ik gaquote:Op maandag 19 mei 2025 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eindje is lastig voor me. Meerdere dagen al helemaal wegens de kleine.
Al zou Within Temptation wel weereens stoer zijn om te zien.
Wat een rare dag voor een concert.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ZiggoDome. 1 december.
Ik twijfel, want het is op fucking maandag, en ik moet dinsdag weer om 5 uur opstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |