We kunnen je vast wel omkopen met etenquote:Op maandag 19 mei 2025 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik wijs jullie gewoon aan als ze voor de deur staan hoor.
Mij niet bellen.
En als er een sappige neger voor de deur staat?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik wijs jullie gewoon aan als ze voor de deur staan hoor.
Mij niet bellen.
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
omdat dit ook niet zo handig isHey zo ziet het er bij mij ook uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik sta op goede voet met de CEOquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe het is gelukt is nog steeds een wonder... Maar PSV is gewoon weer de beste van het land
ehm, ja.. kan ook? ben benieuwd waar we het over gaan hebbenquote:Op maandag 19 mei 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik lees WA als Willem-Alexander!
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
omdat dit ook niet zo handig ishmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een AmbarFanClub WA Groepje
En ja bosvruchten is erg lekker. Ik vergeet alleen altijd dat ik ijsjes heb
jij niet xDquote:Op maandag 19 mei 2025 16:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wij zijn op verkeerde voet begonnen maar je valt best mee
Ik heb nog steeds meer behoefte aan thee dan aan ijs.quote:
Is hij van Cote d'or?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als er een sappige neger voor de deur staat?
Wel in Eindhoven maar niet op het stadhuisplein. Veel te massaalquote:Op maandag 19 mei 2025 16:24 schreef Haags het volgende:
Is @:bomenverzameling nu feest aan het vieren in Eindhoven?
ja ik welquote:Op maandag 19 mei 2025 16:17 schreef Crack_ het volgende:
GOED *gaat met doos ijsjes staan
Wie wil er een ijsjeeeeeeeee?
Dit heb ik echt nooit.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds meer behoefte aan thee dan aan ijs.
Oh wow nu wil ik dit ook. Dat is lang geleden.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had laatst weer eens Chokotoff
Zijn dat die dingen die aan je kiezen blijven plakken?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had laatst weer eens Chokotoff
Dan gaan wij snel terug en zitten jullie ermeequote:Op maandag 19 mei 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
kwestie van tijd voordat ze zien dat jullie hier zitten
Ik heb hier thuis alleen Ferrero Rocher atm dus daar moet je het de eerste week maar even mee doenquote:
Opzich wel een goede dealquote:Op maandag 19 mei 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds meer behoefte aan thee dan aan ijs.
'ja proef maar'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |