quote:Op maandag 19 mei 2025 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh is het ze toch nog gelukt, nicegefeli
![]()
Onderduiken gaat alleen niet altijd goed zoals de geschiedenis bewijstquote:Op maandag 19 mei 2025 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
we moeten hier even onderduiken het is niet anders
*geeftquote:Op maandag 19 mei 2025 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil die Dracula weleens proeven.
maken we een WA-groepjequote:
*geeft peerquote:Op maandag 19 mei 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Peer graag
Bosvruchten heb ik thuis
Omdat KLB SC voor de helft vol zit met allemaal kut kloontjes die elke week onder andere namen terugkomen.quote:
En ik lees WA als Willem-Alexanderquote:Op maandag 19 mei 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*geeft
ik ga hem nu proberen, dat zwart ziet er zo intens uit
[..]
maken we een WA-groepje
[..]
*geeft peer
bosvruchten is echt topbeter dan peer over het algemeen
ja dadelijk komen die ook hierquote:Op maandag 19 mei 2025 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat KLB SC voor de helft vol zit met allemaal kut kloontjes die elke week onder andere namen terugkomen.
we hebben het bestuur aan onze zijdequote:Op maandag 19 mei 2025 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onderduiken gaat alleen niet altijd goed zoals de geschiedenis bewijst
Zelfs in de buitenlandse pers wordt het in elk land onder de aandacht gebrachtquote:Op maandag 19 mei 2025 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe het is gelukt is nog steeds een wonder... Maar PSV is gewoon weer de beste van het land
Een AmbarFanClub WA Groepjequote:Op maandag 19 mei 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*geeft
ik ga hem nu proberen, dat zwart ziet er zo intens uit
[..]
maken we een WA-groepje
[..]
*geeft peer
bosvruchten is echt topbeter dan peer over het algemeen
Wij zijn op verkeerde voet begonnen maar je valt best meequote:Op maandag 19 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol zit er binnen no time niemand meer op fok
[..]
ik heb bosvruchten, dracula en peer
welke wil je
Ja ik wijs jullie gewoon aan als ze voor de deur staan hoor.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onderduiken gaat alleen niet altijd goed zoals de geschiedenis bewijst
Druk genoeg daar.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:24 schreef Haags het volgende:
Is @:bomenverzameling nu feest aan het vieren in Eindhoven?
omdat dit ook niet zo handig isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Ja behalve het opperhoofdquote:Op maandag 19 mei 2025 16:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
we hebben het bestuur aan onze zijde
Sowquote:Op maandag 19 mei 2025 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik wijs jullie gewoon aan als ze voor de deur staan hoor.
Mij niet bellen.
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
omdat dit ook niet zo handig isHahahahahahahaha teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |