Jij klinkt als een leuke match voor fokkiequote:Op maandag 19 mei 2025 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou prima 4 tompoucen weg kunnen drukken, maar ik moet echt even grenzen stellen.
Ja maar ik dacht dat hun vader ze dan wel mee had genomen naar Duitsland maar ze verder niets had aangedaan.quote:
Daarom zeg ik: ik ben naīef.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kan hun toch ook gewoon verdrinken?
O ik had ze 4 voor 3 euro, maar vond ze niet lekker dat koek was zo slofquote:
Ze zijn al een tijdje daar op dezelfde plek aan het zoeken en lijken steeds meer agenten bij te komen dus ik vrees dat ze niet in Duitsland levend zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat hun vader ze dan wel mee had genomen naar Duitsland maar ze verder niets had aangedaan.
Jaren geleden ook eens gebeurd, die kinderen zijn toen zin zo riolbuis terug gevondenquote:Op maandag 19 mei 2025 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kan hun toch ook gewoon verdrinken?
Oh dat hoor je hier niet veel. Ordinair weleens. Maar ja niet dat iemand zich daar wat van aantrekt verderquote:
Mwahquote:Op maandag 19 mei 2025 16:00 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jij klinkt als een leuke match voor fokkie
Ja die zijn precies 12 jaar geleden gevonden.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaren geleden ook eens gebeurd, die kinderen zijn toen zin zo riolbuis terug gevonden
IK las het met een boot en en dacht ook een heliquote:Op maandag 19 mei 2025 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zijn al een tijdje daar op dezelfde plek aan het zoeken en lijken steeds meer agenten bij te komen dus ik vrees dat ze niet in Duitsland levend zijn.
Lekker naar de McDonalds in Duitslandquote:Op maandag 19 mei 2025 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat hun vader ze dan wel mee had genomen naar Duitsland maar ze verder niets had aangedaan.
We zijn hier net een uur, even de room readen tochquote:Op maandag 19 mei 2025 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hoor je hier niet veel. Ordinair weleens. Maar ja niet dat iemand zich daar wat van aantrekt verder
De lat ligt hier vaak gewoon op de grond.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:02 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
We zijn hier net een uur, even de room readen toch
Was in Zeist toch?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaren geleden ook eens gebeurd, die kinderen zijn toen zin zo riolbuis terug gevonden
Goed idee, ik zal eens wat opzoeken.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch eens een keer wat True Crime lezen en kijken.
Saus er naastquote:Op maandag 19 mei 2025 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Vroeger had je nog zo'n handig Cu2 vragenlijstje wat je in deze gevallen kon raadplegen
De lat is een drempel.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De lat ligt hier vaak gewoon op de grond.
Wat wil je precies leren?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Heb gister die docu over Fred West zitten kijkenIk leer hier niks van.
De McRib schijnt lekker te zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker naar de McDonalds in Duitsland
We gaan hier niet voor elkaar door het vuur maar we duwen elkaar er vrolijk in.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De lat ligt hier vaak gewoon op de grond.
'Wat is je favoriete deo?'quote:Op maandag 19 mei 2025 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Vroeger had je nog zo'n handig Cu2 vragenlijstje wat je in deze gevallen kon raadplegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |