nee, dat ook weer niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zijn gezellige mensen wel altijd dik?
Van de muur trekken, die posters.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou onvruchtbaar inwisselen voor eten. Er zijn immers posters met kinderen.
Het is hier toch vaak best gezellig.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn niet altijd gezellig
Sorry nieuwe omgeving, ik ben een beetje onzekerquote:Op maandag 19 mei 2025 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom tag je me om me vervolgens meteen weg te pesten.
Viespeuken. Van die baby's verkleed als bijtjes.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke gek heeft er nu posters met kinderen aan de muur?
dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 19 mei 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las dit op z'n engels'Wat leuk voor d'r.'
Of van kinderen zonder armen, die zijn echt vrij abnormaal die mensen.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Viespeuken. Van die baby's verkleed als bijtjes.
ook soms niet, en ook dan zijn er dikke mensen bij.quote:
Klopt, ik ben hier altijd.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook soms niet, en ook dan zijn er dikke mensen bij.
Ergens snap ik dat niet want ik vind het over het algemeen best normaal, mits bepaalde users niet komen opdagen.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit gaat wel een uitdaging worden
Wij hebben buiten de slowchat nogal een discutabele reputatie
Ik voel me aangesproken.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook soms niet, en ook dan zijn er dikke mensen bij.
Weet Solo al van deze veilige haven af?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Sorry nieuwe omgeving, ik ben een beetje onzeker
Oh ja die was aardig lang op vakantie ofniet? Meer een wereldreis dusquote:Op maandag 19 mei 2025 15:48 schreef Ama het volgende:
Over KLB SC gesproken.. wij willen (ook) Dimmy terug.
Ja als je het zo wil noemen.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja die was aardig lang op vakantie ofniet? Meer een wereldreis dus
quote:
nou nou nouquote:
ja als potloodventersquote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit gaat wel een uitdaging worden
Wij hebben buiten de slowchat nogal een discutabele reputatie
dan moet ze wel een beetje matigen met haar neonazi uitspraken hoorquote:Op maandag 19 mei 2025 15:48 schreef Ama het volgende:
Over KLB SC gesproken.. wij willen (ook) Dimmy terug.
Het was toch juist dimm die een potlood had, niet Aber?quote:
Sowquote:Op maandag 19 mei 2025 15:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dan moet ze wel een beetje matigen met haar neonazi uitspraken hoor
Ik heb hem al 3 keer getagt dus waarschijnlijk nietquote:Op maandag 19 mei 2025 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Weet Solo al van deze veilige haven af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |